Chrono24 súgó és GYIK

Használja szöveges keresőnket, hogy gyorsan választ kapjon kérdéseire. Természetesen közvetlenül is felveheti velünk a kapcsolatot.

Órakeresés a Chrono24-en

Hogyan kereshetek órát a Chrono24-en?
AA Chrono24 keresősávjában kényelmesen rákereshet a kívánt órára. A keresési eredmények oldalán számos szűrési lehetőség áll rendelkezésre.

Keresősáv
A keresősáv a legegyszerűbb módja a kívánt óra megtalálásának, hiszen a rendszer a szó megadásakor automatikusan javaslatokat tesz.

Találati oldal
A találati oldal számos szűrési lehetőséget kínál: a találatokat szűrheti pl. gyártó, modell, hivatkozási szám vagy elérhetőség alapján. A keresési találatokat ár, hirdetési dátum, relevancia és népszerűség alapján rendezheti.

Kattintson az Aktuális keresés mentése gombra, ha a jövőben szeretne e-mailben értesítést kapni a keresésnek megfelelő új hirdetésekről. A kiválasztott szűrőket a rendszer automatikusan elmenti.
Hogyan lehetséges a keresési eredmények szűrése bizonyos hirdetések szerint?
Miután a keresősávban rákeresett egy árucikkre, a találatokat az eredménylista szűrőjével tovább szűkítheti. A találatokat pl. márka, modell, állapot vagy anyag szerint szűkítheti. A több gombra kattintva további szűrési opciók jelennek meg. Minden szűrési kategóriában egyidejűleg több opciót is kiválaszthat. Ha ismét deaktiválni szeretné az egyik szűrőt, egyszerűen távolítsa el a megfelelő kijelölést.

A lista jobb felső szélén található kiválasztó mezőn keresztül módosíthatja a találatok rendezését: válasszon az ár, a feladási dátum, a relevancia és a népszerűség opciók közül. Az alapértelmezett rendezési sorrendet myChrono24-fiókjának Beállítások menüpontjában módosíthatja.
Milyen szerepe van a hivatkozási számnak egy luxusóránál?
A luxusóra hivatkozási száma egyértelműen beazonosítja az óramodellt. Néhány óragyártó (pl. a Breitling) ezen keresztül a pontos óraváltozatot is definiálja.

Óravásárlás

Általános tudnivalók

Hogyan találhatok meg egy bizonyos órát a Chrono24-en?
Kétféleképpen vásárolhat órát a Chrono24-en:

Lebonyolítás a Chrono24-en keresztül:
Számos hirdetés esetében közvetlenül a Chrono24-en keresztül vásárolhatja meg a terméket. Kattintson ehhez a hirdetés oldalán a zöld „Vásárlás” gombra. Ennek során bizalmi vagyonkezelői számlára utalja át a termék árát, ahol az összeget biztonságban megőrizzük mindaddig, amíg kézhez nem kapta a megvásárolt órát. A Chrono24 munkatársai a teljes vásárlási folyamat során rendelkezésére állnak, és gondoskodnak a vásárlás zökkenőmentes lebonyolításáról.

További információkat a Chrono24-en keresztüli lebonyolításról itt talál:
Közvetlen kapcsolatfelvétel az eladóval:
Ha az eladó nem kínálja fel a Chrono24-en keresztüli lebonyolítást, forduljon az eladóhoz a „Kapcsolatfelvétel az eladóval” gombra kattintva vagy telefonon. Az eladóval közvetlenül megállapodhat a fizetés és szállítás feltételeiről.

Kérjük, vegye figyelembe: A szerződő partner minden esetben az adott eladó.
Hogyan tevődik össze egy óra eladási ára?
Egy óra eladási ára több komponensből tevődik össze. Az óra tényleges árához a kiegészítő költségek (csomagolás, biztosítás, szállítási költségek, áfa, vám) is hozzáadódnak. Attól függően, hogy az órát belföldi vagy külföldi eladótól vásárolja, különböző többletköltségek merülhetnek fel. A pontos információkért lépjen kapcsolatba az eladóval.
Kivel kötök szerződést óra vásárlása során?
A szerződő partner minden esetben az adott kereskedő vagy magáneladó. Amennyiben a Chrono24-en keresztüli lebonyolítás mellett dönt, a szerződési feltételeket megjelenítjük a vásárlási folyamat közben. Ha kereskedőtől vásárol, vegye figyelembe az adott kereskedő általános üzleti feltételeit.

További információkat a Chrono24-en keresztüli lebonyolításról itt talál:
Mit tegyek, ha egy eladó nem reagál az érdeklődésemre?
Ha egy eladó nem válaszol időben a hozzá intézett megkeresésre, több ok állhat a háttérben. A Chrono24 olyan nemzetközi online platform, amelyen eladók a világ minden részéről hirdetik óráikat. A nemzeti ünnepnapokon és szabadság idején sok kereskedő zárva tart. Nagy forgalom esetén is előfordulhat, hogy az érdeklődésekre csak megkésve válaszolnak. Kérjük, ügyeljen arra, hogy az eladóval a kapcsolatfelvételi űrlap mellett megadott nyelveken vegye fel a kapcsolatot, és hagyjon neki időt a válaszadásra.
Hol jelezhetem, ha fenntartásaim vannak egy árucikk valódiságával kapcsolatban?
A gyanút keltő árucikket közvetlenül a hirdetés oldalán is jelentheti. A kétes hirdetés jelentése link minden hirdetésben megtalálható a részleteknél. Kérjük, írja le részletesen a gyanút keltő rendellenességeket. A bejelentést megvizsgáljuk, és szükség esetén intézkedünk.
Hogyan ismerhetem fel a hamisított órát?
A Chrono24 általánosan és korlátlanul érvényes irányelve, hogy a kereskedők nem árulhatnak hamisított órákat. A hivatásos kereskedőket ellenőrizzük. Nagy részük évek óta sikeresen értékesít a Chrono24-en. A Trusted Seller minősítés külön is igazolja a kereskedő megbízhatóságát. Ha egy kereskedő bizonyíthatóan órautánzatot árul, kizárjuk a platformról.

A biztonság érdekében még vásárlás előtt tájékozódjon a kiszemelt óra tényleges piaci értékéről. A Rolex, Breitling és más luxusmárkás órákat általában nem néhány száz euróért szokták felkínálni. Ha egy ajánlat túl jól hangzik ahhoz, hogy igaz legyen, vagy ha kétség merül fel önben egy óra valódiságát illetően, inkább ne vásárolja meg az árucikket. Ehelyett jelentse nekünk gyanúját az óra hirdetésében megtalálható „Kétes hirdetés jelentése” linkre kattintva.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a valódi, márkás órákba a javítások során néha cserealkatrészt kell helyezni, amelyek nem felelnek meg egy az egyben a modellbe szerelt eredeti alkatrészeknek. A vintage órák esetében néha hiány van cserealkatrészekből. Ilyenkor a kereskedő köteles felhívni a figyelmet a kicserélt alkatrészekre.
Hogyan vehetem fel a kapcsolatot az eladóval?
A közvetlenül a Chrono24-en lebonyolított fizetéssel árusított órát a zöld „Vásárlás” gombra kattintva rendelheti meg. A „Kapcsolatfelvétel az eladóval” gombra kattintva teheti fel kérdéseit az eladónak a hirdetéssel kapcsolatban. Számos eladónak az „Árjavaslat küldése” gombon keresztül javasolhat vételárat.

Minden más hirdetés esetén a „Kapcsolatfelvétel az eladóval” gombon keresztül érheti el az eladót.

Az eladó e-mailben kapja meg a neki küldött üzenetet. A Chrono24 nem tud tájékoztatást nyújtani arról, mikor olvassa vagy válaszolja meg az eladó az üzenetet. Egyébiránt telefonon is felveheti az eladóval a kapcsolatot, ha az elérhetőségeinél megadott telefonszámot. A telefonszám a hirdetés oldalán található meg az „Eladó” pont alatt.

További információkat a Chrono24-en keresztüli lebonyolításról itt talál:

Milyen gyorsan szállíthatók a termékek?
Az árucikkek rendszerint azonnal vagy rövid határidőn belül szállíthatók. A pontos adatokat az adott árucikk hirdetési oldalán találja.

Szállítás

Mennyi időt vesz igénybe és mennyibe kerül a szállítás?
A hivatásos kereskedők hirdetéseiben általában szerepelnek a szállítási időre és a szállítási költségekre vonatkozó adatok. A magáneladók elküldött ajánlataiban ezek az információk is megtalálhatók.
Melyik szállítócég kézbesíti az árut?
Alapvetően a kereskedő dönt arról, melyik szállítócéget bízza meg az árucikk szállításával. A megbízott szállítócég neve a szállítási visszaigazolásban szerepel.
Nyomon lehet követni a küldemény állapotát?
Amint az eladó feladta az árut, e-mailben értesítjük Önt. Amennyiben rendelkezésre áll, a nyomonkövetési azonosítót is továbbítjuk Önnek.
Sérülés és lopás elleni biztosítással érkezik a csomag?
A Trusted Checkout fizetéssel kifizetett megrendeléseket mindig biztosítva adják fel, hacsak nem kötött a kereskedővel ettől eltérő megállapodást.
Mekkora összegre van biztosítva a csomag?
A csomagbiztosítás az árucikkek teljes értékére vonatkozik.

Vásárlás magáneladótól

Mire kell ügyelnem magáneladóknál?
Ha magáneladótól vásárol, a Chrono24-en igénybe vehető bizalmi vagyonkezelés a legbiztonságosabb módja a fizetés lebonyolításának. Ennek során bizalmi vagyonkezelői számlára utalja át a pénzt, ahol az összeget biztonságban megőrizzük mindaddig, amíg kézhez nem kapta a megvásárolt órát. Esetleges problémák esetén a Chrono24 munkatársai mindenkor rendelkezésére állnak.

Ha a magáneladó nem kínálja fel a Chrono24-en keresztül a bizalmi vagyonkezeléssel való fizetéslebonyolítást, azt ajánljuk, találkozzon vele személyesen egy biztonságos helyszínen. Ilyenkor az a legbiztonságosabb, ha a közvetlen vásárlást egy megbízható órakereskedő üzlethelyiségében bonyolítja le, ahol azonnal be is vizsgáltathatja az órát. A személyes vásárlás helyett választhatja a PayPal fizetési szolgáltatón vagy külső bizalmi vagyonkezelőn keresztüli fizetést is.

Vásárlás hivatásos kereskedőtől

Milyen biztonságot kínál az óragarancia?
A garancia a kereskedő vagy a gyártó kiegészítő, önkéntes szolgáltatása, amely feltétel nélküli kártérítést biztosít. A garanciaszándék rendszerint bizonyos alkatrészek vagy a teljes óra működőképességére vonatkozik egy előzetesen meghatározott időtartamot illetően.

Részben az online kereskedők is garanciát kínálnak egyes szolgáltatásokra. Tájékozódjon előzetesen arról, milyen garanciát, mennyi ideig kínál a kereskedő. Vásárlás után ügyeljen arra, hogy a garanciakártyára rá legyen pecsételve vagy írva a dátum, és a számla megegyezzen a garanciakártyával. Ellenkező esetben előfordulhat, hogy nem fogadják el a garanciakártyát.
Hogyan ellenőrzi a Chrono24 a listázott kereskedőket?
A regisztráció során a Chrono24 átfogóan megvizsgálja minden kereskedő személyazonosságát és megbízhatóságát. Ez magában foglalja pl. a cégbírósági igazolás bekérését és más kereskedők referenciaként való megadását is. Az ügyfelek visszajelzései szintén befolyásolják a kereskedő értékelését.
Mit árul el a Trusted Seller minősítés a kereskedőről?
A regisztráció során a Chrono24 átfogóan megvizsgálja minden kereskedő személyazonosságát és megbízhatóságát. A Trusted Seller minősítést csak olyan kereskedők kapják meg, akiket a Chrono24 és a felhasználók tapasztalatai alapján különleges megbízhatóság jellemez.

A Trusted Seller olyan hivatásos órakereskedő, aki kötelezte magát bizonyos feltételek betartására. Ilyen feltétel többek között az, hogy

  • a felületen és a Chrono24-nek megadott személyes és vállalati adatok megfeleljenek a valóságnak,
  • kizárólag megbízható forrásokból származó eredeti termékekkel kereskedjen,
  • termékei állapotát a valóságnak megfelelően tüntesse fel, továbbá szövegesen és képpel hívja fel a figyelmet az esetlegesen fennálló hiányosságokra,
  • a Chrono24 rendszerén keresztül, e-mailben kapott vásárlói kérdéseket rendszerint 5 munkanapon belül megválaszolja.

A tisztességes üzleti tevékenység elsődleges fontossággal bír. Nézeteltérések esetén a kereskedő arra törekszik, hogy az ügyféllel együtt mindkét fél számára kielégítő megoldást találjon. Ezen feltételek bármelyikének megsértése a Trusted Seller minősítés átmeneti vagy tartós, illetve – súlyos vétség esetén – akár a Chrono24-tagság elvesztését eredményezheti.
Honnan származnak a kereskedői ajánlások?
Az órakereskedők a Chrono24-en ajánlhatnak más kereskedőket az oldal felhasználóinak. Ennek során legfeljebb 10 ajánlást tehetnek. Más kereskedőket csak Trusted Seller kereskedő ajánlhat, és csak ilyen minősítésű kereskedő kaphat maga is ajánlásokat.

Óravásárlás külföldről

A hirdetés külföldről származik. Mire kell ügyelnem a vásárlás során, és milyen díjak válnak esedékessé?
A hirdetésben az ár úgy jelenik meg, ahogyan azt az eladó megadta. Ehhez pótlólagos költségek járulhatnak, pl. vám, adó, szállítási és biztosítási költségek.

A pontos ár és az árban foglalt költségek tisztázása érdekében kérjük, lépjen kapcsolatba az óra eladójával. Az eladó arról is értesíti, hogy a vámügyintézést a szállítócég intézi-e. Az országában érvényes vámszabályokkal kapcsolatban forduljon a helyi vámhivatalhoz.

Az Európai Unión belül az órák értékesítése vámmentes. Harmadik országból, például az Amerikai Egyesült Államokból történő import esetén vám és import-HÉA növeli az árat. Pontosabb információkért vegye fel a kapcsolatot a Nemzeti Adó- és Vámhivatallal.
Mit kell érteni a vám és a behozatalt terhelő forgalmi adó alatt?
Ha külföldről rendel árucikket, előfordulhat, hogy a behozatalért vámot és forgalmi adót kell fizetni. A vámot és a forgalmi adót az illetékes vámhatóság állapítja meg. Fizetésük akkor esedékes, amint az árucikk megérkezik az országba. Pontosabb információkért vegye fel a kapcsolatot a Nemzeti Adó- és Vámhivatallal.
Hol és hogyan kell kifizetnem a behozatalért kiszabott vámot és forgalmi adót?
A vámot és a forgalmi adót az illetékes vámhatóság állapítja meg. Fizetésük akkor esedékes, amint az árucikk megérkezik az országba. A fizetendő vámot és forgalmi adót rendszerint közvetlenül a szállítócégnek kell kifizetni a kézbesítéskor.

Fizetés

Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?
A legtöbb hirdetés esetében elérhető a Chrono24 bizalmi vagyonkezelési számláján keresztüli fizetés. Ennek során hitelkártyával vagy átutalással a bizalmi vagyonkezelői számlára fizeti be a termék árát, ahol az összeget biztonságban megőrizzük mindaddig, amíg kézhez nem kapta a megvásárolt órát. A Chrono24 munkatársai mindenkor rendelkezésére állnak, és gondoskodnak a vásárlás zökkenőmentes lebonyolításáról.

További információkat a Chrono24-en keresztüli fizetésről itt talál:
Ha nem a Chrono24 bizalmi vagyonkezelői számláján keresztül bonyolítja le a vásárlást, akkor vegye fel közvetlenül az eladóval a kapcsolatot a fizetés részleteinek megbeszéléséhez.
Az eladó csak az előzetes átutalást fogad el fizetési módként. Bízhatok az ilyen ajánlatokban?
Alapvetően a Chrono24 bizalmi vagyonkezelési számláján keresztüli lebonyolítást ajánljuk. Ha ez nem lehetséges, vegye figyelembe az alábbiakat:

Rendkívül nagy figyelmet fordítunk arra, hogy csak megbízható kereskedők értékesíthessenek a Chrono24-en. A regisztráció során a Chrono24 átfogóan megvizsgálja minden kereskedő személyazonosságát és megbízhatóságát. Ez magában foglalja pl. a cégbírósági igazolás bekérését és más kereskedők referenciaként való megadását is. Önmagában tehát az, ha egy hivatásos kereskedő előzetes átutalást kér, még nem ad gyanúra okot. Egyéb megoldásként a biztonságos helyen való személyes találkozó kínálkozik, amelynek során az óra átvétele előtt készpénzzel fizethet. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a Chrono24 mindazonáltal nem vállal felelősséget az adásvételért.

Magáneladótól való vásárlás esetén az előrefizetés nem biztonságos fizetési mód. Ha a magáneladó ragaszkodik az előrefizetéshez és Ön mindenképp meg szeretné vásárolni az órát, saját érdekében ellenőrizze az eladó és az ajánlat hitelességét. Kérjen pl. referenciákat, további fotókat az óráról vagy a személyes dokumentumokról. Az előrefizetésen kívül biztonságos helyen megtartott személyes találkozó során, készpénzzel, illetve bizalmi vagyonkezelő szolgáltatás igénybevételével is fizethet. Ha kételkedik az eladó megbízhatóságában, tekintsen el a vásárlástól.

Számos eladó felkínálja a Chrono24-en keresztüli lebonyolítást. Ennek során bizalmi vagyonkezelői számlára utalja át a termék árát, ahol az összeget biztonságban megőrizzük mindaddig, amíg kézhez nem kapta a megvásárolt órát. A Chrono24 munkatársai mindenkor rendelkezésére állnak, és gondoskodnak a vásárlás zökkenőmentes lebonyolításáról. További információkat a Chrono24-en keresztüli lebonyolításról itt talál:

Biztonságos a PayPallel vagy a hitelkártyával való fizetés?
Azt tanácsoljuk, hogy a Chrono24 biztonságos bizalmi vagyonkezelői számláján keresztül bonyolítsa le a fizetést. Hitelkártyával vagy PayPallel való fizetés során vegye figyelembe az alábbiakat:

Ön is hozzájárulhat a fizetés biztonságához, ha a hitelkártyás internetes vásárlás során figyelembe vesz bizonyos biztonsági szabályokat. Ügyeljen arra, hogy titkosított internetes kapcsolatot használjon. Ezt felismerheti a https és a lakat szimbólumról a böngésző címsorában. Rendszeresen ellenőrizze a hitelkártya számlakivonatait. Számos hitelkártya-szolgáltató a gondatlanságból fakadó eseteket nem számolva „Zero Liability” védelmet kínál ügyfeleinek. Ez azt jelenti, hogy visszaélés esetén az ügyfél nem visel felelősséget. Nem engedélyezett fizetések észlelése esetén azonnal forduljon a hitelkártyát kiadó intézethez. A PayPal rendszeren keresztüli fizetés további részleteivel és feltételeivel kapcsolatban forduljon közvetlenül a PayPalhez. Vegye figyelembe, hogy „barátoknak és családnak” küldött fizetések esetében nem részesül a PayPal vásárlóvédelmében, és ebben az esetben nem tudunk Önnek támogatást nyújtani.
Lebonyolítható a vásárlás bizalmi vagyonkezeléssel?
A legtöbb hirdetés esetében elérhető a Chrono24 bizalmi vagyonkezelési számláján keresztüli fizetés. Ennek során a bizalmi vagyonkezelői számlára utalja át a pénzt, ahol az összeget biztonságban megőrizzük mindaddig, amíg kézhez nem kapta a megvásárolt órát. A Chrono24 munkatársai mindenkor rendelkezésére állnak, és gondoskodnak a vásárlás zökkenőmentes lebonyolításáról. További információkat a Chrono24 bizalmi vagyonkezelési számláján keresztüli fizetésről itt talál:
Ha nem lehetséges a Chrono24 bizalmi vagyonkezelési számláján keresztüki fizetés, vegye figyelembe az alábbiakat:

Országában vélhetően további megbízható bizalmi vagyonkezelők is rendelkezésre állnak az adásvételi folyamathoz. A bizalmi vagyonkezelő kiválasztásánál tájékozódjon körültekintően.

A bizalmi vagyonkezelés igénybevételével mind a vásárlónak, mind az eladónak egyet kell értenie. Ha a lebonyolítással bizalmi vagyonkezelési szolgáltatót bíz meg, minden információt közvetlenül a bizalmi vagyonkezelő szolgáltatótól szerezzen be. Ne támaszkodjon az eladó által továbbított e-mailekre.

Áru visszaküldése

Mit kell tudni a visszaküldési feltételekről?
Óravásárlás előtt tájékozódjék a kereskedő által megadott visszaküldési feltételekről. Néhány kereskedő csak akkor fogadja el az árucikk visszaküldését, ha a matrica és az óra csomagolása bontatlan, eredeti állapotban van. Saját érdekében csak biztosítva küldje vissza a csomagot, és tartsa be a megadott visszaküldési határidőt. Vissszaküldés előtt ajánlott felvenni a kapcsolatot az eladóval, és tisztázni vele a visszaküldés pontos folyamatát.
Hogyan adhatok vissza egy árucikket?
Trusted Checkout vásárlással fizetett árucikk esetén: Ha élni szeretne elállási jogával, vegye fel mielőbb a kapcsolatot ügyfélszolgálati csoportunkkal telefonon (+49 721 96693-920) vagy e-mailben (withdraw@chrono24.com). Munkatársunk dokumentálja és visszaigazolja, hogy határidőn belül jelezte az elállási jog gyakorlására vonatkozó szándékát, és megteszi a szükséges lépéseket.

Ha a vételárat közvetlenül a kereskedőnek vagy a magáneladónak fizette ki, az eredeti állapot helyreállításához vegye fel közvetlenül vele a kapcsolatot.

Felhívjuk figyelmét, hogy magáneladótól való vásárlás esetén a törvényileg szabályozott visszaküldési vagy elállási jog nem alkalmazható.
Kit terhel a visszaküldés költsége?
Elállás esetén a visszaküldés közvetlen költségei Önt terhelik. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a szállítási költség a biztosításvédelem miatt akár 250 euró összegig is terjedhet.

Vásárlóvédelem

Mit jelent a Chrono24 vásárlóvédelem?

A Chrono24 ingyenes vásárlóvédelmével a teljes vásárlási folyamat során biztonságban tudhatja magát:

  1. Ellenőrzött kereskedők
  2. Fizetés vagyonkezelői számlán keresztül
  3. Biztosított szállítás
  4. Valódisági garancia
  5. Személyes, többnyelvű támogatás
  6. Elállás a vásárlástól

További információkat a vásárlóvédelemmel kapcsolatban itt talál: https://www.chrono24.hu/about-us.htm
Milyen esetekre terjed ki a Chrono24 vásárlóvédelme?
A Chrono24 vásárlóvédelmet akkor veheti igénybe, ha a Chrono24 valamely kereskedőjétől rendel órát. A vásárlóvédelem feltétele, hogy a megrendelést a Chrono24 rendszerén keresztül küldje el. Ha nem a Trusted Checkout rendszeren keresztül vásárolt, a vásárlóvédelmet utólagosan is aktiválhatja.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a Chrono24 vásárlóvédelem nem vehető igénybe magáneladótól való vásárlás esetén.
Meddig érvényes a Chrono24 vásárlóvédelem?
Probléma esetén a küldemény átvétele utáni 14 napon belül vegye fel a kapcsolatot Chrono24 ügyfélszolgálatával, a rendelési szám megadása mellett.

Trusted Checkout

Mennyibe kerül a Trusted Checkout?
A Trusted Checkout szolgáltatás az Ön számára alapvetően ingyenes.

Csupán az American Express (Amex) kártyával való fizetés esetén kell pótlólagos díjjal számolni, mert ez a fizetési mód magas költségekkel jár cégünk számára. Az egyedi díj összegét a vásárlási folyamat során idejében feltüntetjük a rendelkezésre álló fizetési módok mellett.
Regisztrálnom kell vásárlás előtt a Chrono24-en?
Igen. Kérdések esetén így tudunk leginkább segíteni és tájékoztatni Önt a megrendelés aktuális állapotáról.
Hogyan fizethetek ki egy terméket?
Jelenleg hitelkártyával (VISA, MasterCard, American Express), Affirm fizetéssel (jelenleg csak az Egyesült Állomokban) vagy átutalással fizethet. Az adott árucikk esetében lehetséges fizetési mód a hirdetés oldalán látható.

A fizetéseket a Mangopay fizetési szolgáltatóval együttműködve bonyolítjuk le. A Mangopay a francia Credit Mutuel Arkea bankhoz kötődő, online piacterekre szakosodott fizetési szolgáltató.
Milyen garanciális és szavatossági jogokkal rendelkezem Trusted Checkout fizetéssel történő vásárlás esetén?
A Trusted Checkout rendszeren keresztül lebonyolított vásárlás esetében is a törvényileg biztosított szavatossági jogok érvényesek. A garanciális és szavatossági jogok köre nem terjed tovább ennél.

myChrono24

Általános tudnivalók

Milyen előnyökkel jár a myChrono24-es regisztráció?
Regisztrálja magát és kerüljön közelebb a luxusórák világához: kommunikáljon gyorsan és biztonságosan az eladókkal és használja ki a saját fiók számtalan előnyét. A fiókban a funkciók átlátható elrendezésének köszönhetően valamennyi adatot gyorsan megtekinthet.

Vásároljon órát gyors és biztonságos módon

A myChrono24 segítségével gyorsan és biztonságosan vásárolhatja meg álmai óráját a kiválasztott kereskedőnél. A felmerülő kérdéseket a kereskedő közvetlenül megválaszolja.

Állandó áttekintés

A myChrono24 révén az érdekesnek talált hirdetéseket a kívánságlistára elmentve gyorsan megtalálhatja. Mentse el kereséseit, és legyen mindig naprakész. A myChrono24-nek köszönhetően nem mulaszt el egyetlen érdekes ajánlatot sem, hiszen azonnal értesítést kap tőlünk az új hirdetésekről.

Hirdetések kényelmes feladása és kezelése

A Chrono24-en nemcsak vásárolhat, de akár árusíthat is. A myChrono24 segítségével könnyen és gyorsan megszerkesztheti hirdetéseit, amely néhány lépés után meg is jelenik felületünkön.

További információk: https://www.chrono24.hu/info/mychrono24.htm
Hogyan szerkeszthetem személyes adataimat?
Jelentkezzen be e-mail-címével (felhasználónév) és jelszavával myChrono24 fiókjába. A Profil menüpontban módosíthatja és elmentheti személyes adatait, pl. nevét, címét, telefonszámát, jelszavát. A Beállítások menüpontban módosíthatja az oldalra vonatkozó és az e-mail-es beállításokat, valamint itt adhatja meg azt a nyelvet, amelyen az e-maileket kapni szeretné a Chrono24-től. Itt iratkozhat fel hírlevelünkre, illetve iratkozhat le arról.
Hogyan módosíthatom a jelszavamat?
Jelszavát a myChrono24-fiók Profil menüpontjában módosíthatja. Az oldal alján a Jelszó módosítása pontra kattintva felkérjük a régi és az új jelszó megadására. Ha elfelejtette jelszavát, kattintson az Elfelejtett jelszó pontra. Adja meg e-mail címét, majd kattintson a Jelszó visszaállítása gombra. Ezután elküldjük a jelszó megváltoztatásához szükséges e-mailt.
Hogyan törölhetem a myChrono24 felhasználói fiókomat?
Kattintson myChrono24-fiókjában a Profil menüpontban a „Felhasználói fiók törlése” gombra. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ebben az esetben valamennyi elmentett keresés, kívánságlista, Watch Collection és saját hirdetés is törlődik.
Küldhetek üzeneteket a Chrono24-en keresztül?
Igen, a Chrono24-en az eladók és a vásárlók egyszerűen és biztonságosan olvashatnak és küldhetnek egymásnak üzeneteket. Az üzenetek olvasásához és küldéséhez be kell jelentkeznie személyes felhasználói fiókjába. A levelezés mind a Chrono24 honlapján, mind a mobilalkalmazásban lehetséges.
Miért levelezzek a Chrono24-en keresztül?
Biztonság és védelem

A rendszerünkön keresztül küldött üzenetek lehetővé teszik a megrendelések és fizetések biztonságos lebonyolítását. Nem kell elárulnia e-mail-címét vagy telefonszámát a vásárlóknak vagy az eladóknak, és anélkül kommunikálhat, hogy elérhetővé tenné személyes adatait harmadik félnek. Személyes adatai és üzenetei biztonságban vannak nálunk.

Hatékony kommunikáció

Közvetlenül, gyorsan és egyszerűen küldhet és fogadhat üzeneteket a Chrono24-en keresztül. További levelezőprogramra vagy üzenetküldő alkalmazásra nincs szükség.

Nemzetközi kommunikáció

A más nyelven írt üzeneteket a „Fordítás” gombra kattintva lefordíthatja saját nyelvére. Ez a gomb minden üzenet alatt megtalálható.

Áttekintés

Könnyen áttekintheti levelezését. Mind az aktuális, mind a korábbi üzenetváltásokat megnyithatja és kezelheti. Ezenfelül az érdeklődések és megrendelések aktuális állapota is látható itt. Megtekintheti a teljes korábbi levelezést, amely biztonsági okokból hasznos lehet nézeteltérések, felmerülő problémák esetén.

Spamszűrő

Rendszerünk felismeri és kiszűri a spameket: A Chrono24-en váltott üzeneteket automatikusan és manuálisan beolvassuk és elemezzük. Ez a következő célokból történik:

  • csalásmegelőzés,
  • jogellenes cselekvések és az általános üzleti feltételeink megsértésének felfedése,
  • valamint a kommunikáció és az ügyfélgondozás fejlesztése.
  • Csatolhatok fájlokat az üzeneteimhez?
    Igen, a gemkapocs szimbólumra kattintva hozzáadhat mellékleteket leveleihez. A fájméret nem haladhatja meg a 100 MB-ot. Engedélyezett fájformátumok: pdf, txt, eml, mp4, mov, rtf, m4v, csv, wmv, doc, docx, xls, zip, odt, pages, rar, ppt, pptx, ods, jpg, jpeg, png, gif, bmp.
    Törölhetek üzenetváltásokat?
    Az elküldött és fogadott üzeneteket személyesen kezelheti és archiválhatja. Az üzenetváltás törlésének kérelmezéséhez vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal.
    Visszahívhatok egy elküldött üzenetet?
    Nem, az elküldött üzenetek nem hívhatók vissza.
    Lehet szűrni az üzeneteket és kereshetek az üzenetek között?
    Igen, a leveleket szűrheti az olvashatlan, megválaszolatlan és archív üzenetek szerint. Ezenfelül kulcsszavakra és árra is rákereshet bennük.

    Kívánságlista és keresési megbízás

    Hogyan menthetek el egy keresést?
    Új keresési megbízás létrehozásához kattintson a Keresés mentése gombra a találatok listája felett. Bármennyi keresési megbízást elmenthet.
    Hogyan szerkeszthetem vagy törölhetem az elmentett kereséseimet?
    A myChrono24-fiók Elmentett keresések menüpontjában megtekintheti valamennyi elmentett keresést. Itt megtekintheti az egyes keresések aktuális találatait, törölheti a kereséseket, valamint aktiválhatja és deaktiválhatja a keresésekhez beállított értesítésküldést. A Szerkesztés gombra kattintva átnevezheti a kereséseket.
    Hogyan tekinthetem meg, ill. szerkeszthetem a kívánságlistámat?
    A myChrono24-fiók kívánságlista oldalánál gyorsan hozzáférhetően megtalálja a megjegyzett hirdetéseket. A hirdetésnél a felső szív alakú szimbólumra kattintva a kívánságlistára helyezheti a hirdetésben szereplő órát. A szívre való ismételt kattintással eltávolíthatja a hirdetést a kívánságlistáról. A nem elérhető hirdetések nem nyithatók meg többé.
    Mire szolgál az Előzmények funkció?
    Az előzményekben megjelenítjük a legutóbb megtekintett órákat, így könnyen visszakeresheti az előzetesen megnyitott hirdetéseket.

    Watch Collection

    Mi a Watch Collection?
    A Watch Collection saját óragyűjteményének online kezelőfelülete. A gyűjteményhez könnyen hozzáadhat új órákat, bármennyi adatot, és feltölthet hozzájuk képeket is. A Watch Collection oldalon megismerheti és figyelemmel kísérheti az órák értékének időbeli alakulását. Szemmel tarthat itt olyan órákat is, amelyet érdekesnek talál, de még nem vásárolt meg.
    Csak tulajdonomban álló órákat adhatok a Watch Collection gyűjteményhez?
    Nem, olyan órákat is megfigyelhet, amelyek érdeklik, és szeretné figyelemmel kísérni értékük alakulását. Ehhez adja meg a hivatkozási számot vagy a márkát, modellt és az óra állapotát, majd válassza ki az „Ez az óra nem áll a tulajdonomban” opciót.

    További információk
    Hány órát vihetek fel a Watch Collection gyűjteménybe?
    Korlátlan számban hozzáadhat órákat a gyűjteményhez.
    Miért található meg olyan óra a Watch Collection gyűjteményben, amelyet nem én magam vittem fel?
    A Chrono24-en keresztül vásárolt órák automatikusan bekerülnek a Watch Collection gyűjteménybe, hogy figyelemmel követhető legyen értékük alakulása.
    Milyen becsült értéket jelez a Watch Collection?
    A Watch Collection a teljes óragyűjtemény, illetve minden egyes óra becsült értékét és az érték alakulását is közvetíti.
    Milyen időközönként kerül sor a becsült érték kalkulálására?
    A becsült érték naponta frissül. Az érték ingadozása azonban nem naponta, hanem hosszabb időt figyelembe véve látható.
    Más felhasználók is láthatják a Watch Collection gyűjteményemet?
    Nem, csak azok a felhasználók láthatják, akikkel megosztotta a Watch Collectiont.
    Saját információkat is hozzáadhatok a Watch Collection oldalon?
    Igen, minden órához saját képeket és megjegyzéseket is felvihet.
    Ritka órákat is hozzáadhatok a Watch Collection gyűjteményhez?
    Igen, az óragyűjtemény teljessége érdekében bármilyen óra a Watch Collection része lehet. Nagyon ritka órákról azonban csak kevés, vagy semmilyen adattal nem rendelkezünk. Ha az adott órát azonban gyakrabban meghirdetik, és elegendő adat áll róla rendelkezésre, az információk automatikusan a Watch Collection felületén is megjelennek.

    Óraeladás magánszemélyként

    Általános tudnivalók

    Mennyibe kerül az értékesítés a Chrono24-en?
    A Chrono24-en ingyenesen hirdetheti az óráját. Sikeres értékesítés esetén a vételár 6,5%-át kitevő províziót számolunk fel. Ez a provízió az óra sikeres eladása esetén esedékes. A províziót visszatartjuk a vételár kifizetésekor. Kérjük, vegye figyelembe, hogy bizonyos esetekben a vásárló nem veheti igénybe a bizalmi vagyonkezelést. Ilyenkor kiszámlázzuk Önnek az értékesítési províziót.

    További információk
    Hogyan számolja fel a Chrono24 a tartozékokat?
    A Chrono24-en a magáneladók ingyenesen értékesíthetnek óraalkatrészeket és kiegészítőket.

    Hirdetés feladásához válassza ki az Óra eladása menüpontban a Tartozék értékesítése opciót.
    Meddig látható a hirdetésem az oldalon?
    A hirdetés előbb 3 hónapig látható a Chrono24-en. Ezalatt az órát nem hirdetheti és nem adhatja el máshol az árucikket. Ha ez idő alatt nem talált vevőt az órára, a hirdetést törölheti vagy meghosszabbíthatja további 3 hónappal. A hosszabbításhoz adott esetben igazolnia kell, hogy az óra továbbra is a birtokában van.
    Hány hirdetést adhatok fel magáneladóként?
    Magáneladóként egyszerre akár 10 hirdetést is feladhat. Magáneladóként nem árusíthat árucikkeket üzletszerű jelleggel. Magáneladók hirdetéseinek esetében fenntartjuk a megjelentetés megtagadásának jogát, ha felmerül az üzletszerű tevékenység gyanúja.

    Ha gazdasági céllal szeretne a Chrono24-en árusítani, regisztráljon oldalunkon kereskedőként. További információkat itt talál.
    Eladhatom magánszemélyként a teljes gyűjteményemet?
    Nem tudunk különleges feltételeket felkínálni óragyűjtőknek. Kérjük, minden egyes órához adjon fel külön hirdetést.
    A Chrono24 vásárol meg közvetlenül órákat?
    A Chrono24 online piacterén a világ minden tájáról találkoznak egymással az órák szerelmesei. Az adásvétel mindig a vásárló és az eladó között jön létre. Cégünk nem vásárolja meg, nem becsüli fel és nem ellenőrzi az árucikkeket. Javasoljuk, hogy óráját hirdetéssel próbálja meg értékesíteni.

    Órák meghirdetése

    Hogyan hirdethetek meg órát?
    A hirdetési asszisztens segítségével néhány lépés után már hirdetheti is az eladni kívánt órát:
    1. Adja meg előbb az óra hivatkozási számát a keresőmezőben. A hirdetési rendszer felismeri a modellt és automatikusan kitölti az űrlapot.
    2. Ezután írja le részletesen az órát. Minél pontosabban írja le az árucikket, annál könnyebben találnak rá a potenciális vásárlók a hirdetésre.
    3. Adjon hozzá a hirdetéshez legfeljebb 10 képet az óra különböző nézeteiről. Készítse elő fényképezőgépét és az órát. A hirdetés létrehozása során felkérjük, hogy a tulajdonlás bizonyítására fényképezze le az órát 2 különböző, általunk megadott óraállással, és töltse fel a képeket. Ezek a képek később a hirdetésben is megjelennek.
    4. Regisztrálja magát eladóként, és adja meg banki adatait, hogy a pénzt közvetlenül kifizethessük bankszámlájára.
    További információk
    Mi a hivatkozási szám?
    A hivatkozási szám egy adott óra típusát, illetve típusváltozatát jelöli, és több számjegyből és betűből tevődhet össze. A hivatkozási szám néhány gyártónál az óratok alján (nem összekeverendő a tokszámmal), a szíj rögzítésénél, ritkább esetekben pedig a számlapba gravírozva található. A hivatkozási szám azonban minden bizonnyal szerepel az órához mellékelt dokumentumokban vagy a számlán. Ha nem találja a hivatkozási számot, keressen rá az interneten az óra számlapján feltüntetett gyártó nevére, és hasonlítsa össze a képtalálatokat saját órájával. A legtöbb esetben ennyi utánajárással meg is található a hivatkozási szám.
    Mit kell megadnom az óra állapotához?
    Mit kell tennem, ha nem tudom beállítani a biztonsági ellenőrzéshez a kért időket?
    A biztonsági képekkel ellenőrizzük, hogy az eladó valóban rendelkezik-e a felkínált órával. Amennyiben nem tudja beállítani a megadott időt, írja fel egy jegyzetlapra az időpontokat és helyezze az óra mellé. Végezetül töltse fel a fotókat az óra birtoklásának igazolásaként. Amennyiben ez nem lehetséges, vegye fel velünk a kapcsolatot a PrivateSeller@chrono24.com e-mail-címen
    Hogyan becsültethetem fel egy óra értékét?
    Vegye igénybe az ingyenes értékbecslést a Chrono24-en. Az eladni kívánt órát összehasonlítjuk az oldalunkon elérhető 475 000 nemzetközi hirdetéssel, és megbecsüljük azt a vételárat, amelyért a legnagyobb haszonnal el tudja adni az órát.

    Az árak megvizsgálásához természetesen manuálisan is végigböngészheti a Chrono24-en található hirdetéseket. Az órát ékszerkereskedőnél vagy aukciós házakban is felbecsültetheti.

    Vegye figyelembe, hogy magasabb vételárat célozhat meg, ha interneten hirdeti az órát. A helyi aukciós házak és ékszerkereskedők által felkínált ár többnyire alacsonyabb, ugyanis a felvásárlásnál saját árrésüket is szem előtt kell tartaniuk.
    Mit jelentenek az olyan szakszavak, mint az ismétlés vagy a kronográf?
    A legfontosabb szakszavak magyarázata az óralexikonban olvasható.
    Nem találom a hirdetésemet. Mikor jelenik meg a Chrono24-en?
    Ha nem találja a feladott hirdetést a Chrono24-en, a következő okok állhatnak a háttérben:
    1. Munkatársunk még nem ellenőrizte a hirdetést.
    2. A Chrono24-felhasználók biztonsága érdekében munkatársaink minden új hirdetést külön is megvizsgálnak. Az ellenőrzésre kizárólag munkanapokon kerül sor, hétvégén nem. A hirdetés megjelentetése 1-3 munkanapot vesz igénybe.
    3. A biztonsági képek nem megfelelőek. Ebben az esetben e-mailben arra kérjük, hogy töltsön fel új biztonsági képeket myChrono24-fiókjában.
    4. Felhasználói fiókja aktiválásra vár. Ellenőrizze, hogy az e-mailben található hivatkozásra kattintva visszaigazolta-e felhasználói fiókját.
    5. Néhány országban ellenőriznünk kell a magáneladók személyazonosságát. Előfordulhat, hogy személyazonossága ellenőrzésére még nem került sor. Kérjük, vegye figyelembe, hogy személyazonosító iratainak ellenőrzése 1-3 munkanapot igénybe vehet.
    Hogyan szerkeszthetem vagy törölhetem magánhirdetéseimet?
    Magánhirdetéseit a myChrono24-fiók Hirdetések menüpontjában szerkesztheti. A megfelelő hivatkozásra kattintva módosíthatja vagy törölheti hirdetéseit. Ha az árat, a gyártót vagy a modellt kívánja módosítani, vegye fel velünk a kapcsolatot a PrivateSeller@chrono24.com e-mail-címen. Kérjük, vegye figyelembe, hogy törlés esetén a hirdetést véglegesen eltávolítjuk az oldalról.
    Módosíthatom utólag a hirdetés kifizetéséhez a fizetési módot?
    Ha probléma merül fel a PREMIUM hirdetés díjának kifizetésével, megszakíthatja a műveletet és visszatérhet a Chrono24 oldalára. Itt választhat egy másik fizetési módot. Kérdések esetén vegye fel velünk a kapcsolatot a PrivateSeller@chrono24.com e-mail-címen
    Hogyan törölhetem a hirdetésemet?
    A hirdetés előbb 3 hónapig látható az oldalon. Az árucikket ez idő alatt csak a Chrono24-en hirdesse, hogy keltsen csalódást az érdeklődőkben. Nyomós ok esetén a hirdetést törölheti myChrono24-fiókjában.
    Miért ellenőrzi a Chrono24 a kifizetett hirdetési időtartamon belül, hogy aktuális-e még a hirdetés?
    Célunk, hogy oldalunk látogatóinak kiváló minőségű szolgáltatást biztosítsunk. A Chrono24-en található hirdetések aktuális állapotának érdekében ezért 3 havonként e-mailben ellenőrizzük, hogy a hirdetett árucikkek elérhetőek-e még. Amennyiben nem erősíti meg hirdetési szándékát, egy hét után automatikusan töröljük a hirdetést.
    Hogyan jelentethetem meg ismét a hirdetésemet, ha az aktualitási ellenőrzés után törölték?
    Hirdetését szívesen megjelenítjük ismét az oldalon. Kérjük, vegye fel velünk e-mailben a kapcsolatot a PrivateSeller@chrono24.com címen.

    Eladás

    Hogyan bonyolódik le az értékesítés?
    A Chrono24-en biztonságosan, bizalmi vagyonkezeléssel adja el az órát. Ez azt jelenti, hogy csak akkor küldi el az árucikket, ha a vásárló átutalta a vételárat a bizalmi vagyonkezelői számlára. Amint az óra megérkezik a vásárlóhoz, kifizetjük Önnek a vételárat.

    Egyes esetekben előfordulhat, hogy a vásárló vagy az eladó országában nem vehető igénybe a bizalmi vagyonkezelés. Ilyenkor a vásárló közvetlenül Önnek fizet. Erre az esetre közölje vele a kívánt fizetési módot (pl. banki átutalás vagy PayPal).

    További információkat a bizalmi vagyonkezeléssel való értékesítésről itt olvashat.
    A vásárló nem kelt megbízható benyomást. Hogyan járjak el?
    Ilyen esetben ne kockáztasson feleslegesen. Felkínálhatja a vásárlónak pl. a PayPal-rendszeren keresztüli fizetést. Fontos tudnivaló: Csak akkor küldje el az árucikket, ha megkapta a pénzt, és az összeget végérvényesen jóváírták számláján. Ne hagyatkozzon e-mailben továbbított fizetési visszaigazolásokra.

    Az órát természetesen személyesen is átadhatja a vevőnek. Javasoljuk, hogy ehhez védett és megfigyelt helyet válasszon, például ékszerboltot.
    Eladóként miért nem láthatom az érdeklődő e-mail-címét?
    Adatvédelmi okokból elrejtjük a vevő és az eladó e-mail-címét a rendszerünkön keresztül folytatott kommunikáció során. Ennek során az e-mail-címeket automatikusan titkosítjuk. Ezzel megvédjük Önt az adathalászattal vagy más csalási kísérletekkel szemben.

    Megegyezés után űrlapon keresztül kérheti el az érdeklődő elérhetőségi adatait, pl. a szállítási címhez vagy PayPales fizetési felszólításhoz. Az erre az űrlapra vezető hivatkozást minden, az érdeklődőtől a rendszerünkön keresztül kapott e-mailben megtalálja.

    A titkosított e-mail-cím például a következőképpen néz ki:
    41d07ee4-9cb3-4893-ade2-012bb56efc88-1un98@reply.chrono24.com
    Milyen fizetési módot kínálhatok fel, ha az óra vevőre talált?
    A vásárló rendszerint bizalmi vagyonkezeléssel fizet a Chrono24-en. Ez azt jelenti, hogy a vételárat egy biztonságos vagyonkezelői számlára fizeti be. Ezt követően Ön elküldi az órát a vásárlónak. Amint az óra megérkezett a vásárlóhoz, kifizetjük Önnek a vételárat.

    Egyes esetekben előfordulhat, hogy a vásárló vagy az eladó országában nem vehető igénybe a bizalmi vagyonkezelés. Ilyenkor a vásárló közvetlenül Önnek fizet. Erre az esetre megadhatja a kívánt fizetési módot (pl. banki átutalás vagy PayPal). A Chrono24 ezt követően elküldi a fizetési információkat a vásárlónak.

    További információkat a bizalmi vagyonkezelésről itt olvashat.

    Az árucikket természetesen személyesen is átadhatja a vevőnek. Javasoljuk, hogy ehhez védett és megfigyelt helyet válasszon, például ékszerboltot. Ilyenkor is igénybe veheti biztonságos fizetési módként a bizalmi vagyonkezelést. Kérjük, vegye figyelembe a biztonsági tudnivalókat is.
    Mikor esedékes az értékesítési jutalék?
    Ha igénybe veszi egy adott hirdetéshez a bizalmi vagyonkezelést, a províziót visszatartjuk a vételár kifizetésekor.

    Ha a vásárló közvetlenül Önnek fizet, az értékesítési províziót kiszámlázzuk. Kérjük, 14 napon belül egyenlítse ki a számlát.

    További információk
    Mi történik az értékesítési provízióval, ha az adásvétel nem történt meg?
    Ha kiszámláztuk Önnek az értékesítési províziót annak ellenére, hogy az eladás nem történt meg, kérheti az értékesítés törlését. Kérjük, az eladások áttekintésében töltsön fel ismét 2 képet az óráról a tulajdonlás bizonyítására.

    Ha más úton értékesítette az órát, kérjük, küldjön erről is igazolást.
    Hogyan küldhetem el magáneladóként biztonságosan az eladott órát?
    Annak érdekében, hogy az óra biztonságosan megérkezzen a címzetthez, vegye figyelembe az alábbi pontokat:

    • Csomagolás: Válasszon megfelelő méretű stabil csomagküldő kartondobozt, és használjon elegendő mennyiségű csomagolóanyagot.
    • A címzett címe: Előzetesen kérje a szállítási cím visszaigazolását a vásárlótól. Ügyeljen arra, hogy jól olvashatóan vigye fel a címet a kartondobozra.
    • Biztosítás: A csomag feladása előtt tájékozódjon a csomag biztosításáról. A biztosításnak az értéktárgyakra, így az órákra is ki kell terjednie, és a teljes összeget fedeznie kell kár vagy veszteség esetén.
    • Nyomonkövetés: Olyan szállítási módot válasszon, amelynél lehetséges a csomag nyomonkövetése. Feladás után közölje a vásárlóval a nyomonkövetési azonosítót, hogy ő is figyelemmel kísérhesse a csomag útját.

    Óraeladás kereskedőként

    Hogyan regisztrálhatom magam kereskedőként?
    Néhány lépésben regisztrálhatja magát kereskedőként a Chrono24-en:
    1. Adja meg személyes adatait
    2. Adja meg fizetési adatait (hitelkártya, illetve Európában SEPA-beszedés is)
    3. Küldje el az ellenőrzéshez szükséges iratokat
    Ezt követően máris feltöltheti első hirdetéseit. A kereskedői fiók jóváhagyása után a Chrono24 közzéteszi a feladott hirdetést. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a jóváhagyásra csak a benyújtott adatok és dokumentumok ellenőrzését követően kerül sor. Az ellenőrzéshez a következő dokumentumok másolatára van szükségünk feltöltés, e-mail, fax vagy postai kézbesítés útján:
    • Cégkivonat vagy cégbejegyzés
    • Címigazolás telefonszámla, áramszámla stb. formájában
    Használja ki a 30 napos ingyenes próbaidőszakot, ismerkedjen meg behatóan a Chrono24-gyel, és regisztráljon most:
    Milyen árazási modelleket kínálnak kereskedők számára?
    A Chrono24 háromféle, különféle árazású csomagot kínál, amelyek pontosan megfelelnek az egyedi igényeknek. A LIGHT, a PRO és a PREMIUM csomagok többek között a lehetséges hirdetések számában, valamint az értékesítési provízióban térnek el egymástól. A csomag havonta vagy egy évre előre is kifizethető. További részletek itt.
    Hogyan adhatok fel hirdetést?
    Az órákat beadhatja saját kezűleg vagy kérheti az adatok importálását weboldaláról. Kereskedői fiókjában saját kezűleg hozhatja létre hirdetéseit a számtalan hasznos funkció használatával. A vásárolt csomagtól függetlenül ezenfelül 16 fotót is megjelentethet minden feladott hirdetéshez. Saját weboldaláról történő adatimportálásra 50 hirdetéstől nyílik lehetőség. Ennek során az adatokat automatikusan importáljuk és naponta frissítjük weboldaláról.
    Hogyan szerkeszthetem vagy törölhetem a hirdetésemet?
    Az adatimportálás során a hirdetéseket egy az egyben átvesszük weboldaláról. A weblap módosulásai a következő import után automatikusan láthatóak leszenk a Chrono24-en is.

    Manuális adatbevitel esetén kereskedői fiókjában saját kezűleg szerkesztheti vagy törölheti a hirdetéseket. Ehhez válassza ki a Hirdetéseim alatt a Hirdetések módosítása/törlése opciót. Módosítsa a szükséges adatokat az űrlapon keresztül, majd mentse el a hirdetést.
    Hogyan számolja fel a Chrono24 a tartozékokat?
    Az alkatrészekre különleges feltételek vonatkoznak. 50 óraalkatrész hirdetését egy órahirdetésnek számolunk be.
    Eladóként miért nem láthatom az érdeklődő e-mail-címét?
    Adatvédelmi okokból elrejtjük a vevő és az eladó e-mail-címét a rendszerünkön keresztül folytatott kommunikáció során. Ennek során az e-mail-címeket automatikusan titkosítjuk, hogy megvédjük Önt az adathalászattal vagy más csalási kísérletekkel szemben.

    Megegyezés után űrlapon keresztül kérheti el az érdeklődő elérhetőségi adatait, pl. a PayPales fizetési felszólítás elküldéséhez vagy a szállítási cím megismeréséhez. Az erre az űrlapra vezető hivatkozást minden, az érdeklődőtől a rendszerünkön keresztül kapott e-mailben megtalálja.

    A titkosított e-mail-cím például a következőképpen néz ki:

    41d07ee4-9cb3-4893-ade2-012bb56efc88-1un98@reply.chrono24.com

    Adatvédelem

    Biztonságban vannak az adataim a Chrono24-en?
    Igen. Személyes adatait a legmodernebb biztonsági rendszerrel védjük az adatok manipulációja, részleges vagy teljes elvesztése és harmadik személy jogosulatlan hozzáférése ellen. További információkat az adatvédelmi nyilatkozatban találhat.
    Továbbadják az adataimat harmadik félnek?
    Személyes adatait kizárólag vételi érdeklődés vagy rendelés lebonyolításánál használjuk fel. Személyes adatok harmadik fél részére történő továbbításra csak az adatvédelmi nyilatkozatban megnevezett esetekben kerül sor.
    Nincs találat