124 000 világszerte kitűnően értékelt vásárlási élmények
Chrono24 - Magyarország
Belépés vagy regisztrálás

Chrono24 súgó és GYIK

Használja szöveges keresőnket, hogy gyorsan választ kapjon kérdéseire. Természetesen közvetlenül is felveheti velünk a kapcsolatot.

AA Chrono24 keresősávjában kényelmesen rákereshet a kívánt órára. A keresési eredmények oldalán számos szűrési lehetőség áll rendelkezésre.

Keresősáv
A keresősáv a legegyszerűbb módja a kívánt óra megtalálásának, hiszen a rendszer a szó megadásakor automatikusan javaslatokat tesz.

Találati oldal
A találati oldal számos szűrési lehetőséget kínál: a találatokat szűrheti pl. gyártó, modell, hivatkozási szám vagy elérhetőség alapján. A keresési találatokat ár, hirdetési dátum, relevancia és népszerűség alapján rendezheti.

Kattintson az Aktuális keresés mentése gombra, ha a jövőben szeretne e-mailben értesítést kapni a keresésnek megfelelő új hirdetésekről. A kiválasztott szűrőket a rendszer automatikusan elmenti.
Miután a keresősávban rákeresett egy árucikkre, a találatokat az eredménylista szűrőjével tovább szűkítheti. A találatokat pl. márka, modell, állapot vagy anyag szerint szűkítheti. A több gombra kattintva további szűrési opciók jelennek meg. Minden szűrési kategóriában egyidejűleg több opciót is kiválaszthat. Ha ismét deaktiválni szeretné az egyik szűrőt, egyszerűen távolítsa el a megfelelő kijelölést.

A lista jobb felső szélén található kiválasztó mezőn keresztül módosíthatja a találatok rendezését: válasszon az ár, a feladási dátum, a relevancia és a népszerűség opciók közül. Az alapértelmezett rendezési sorrendet myChrono24-fiókjának Beállítások menüpontjában módosíthatja.
A luxusóra hivatkozási száma egyértelműen beazonosítja az óramodellt. Néhány óragyártó (pl. a Breitling) ezen keresztül a pontos óraváltozatot is definiálja.

Óravásárlás

Általános tudnivalók

Kétféleképpen vásárolhat órát a Chrono24-en:

Lebonyolítás a Chrono24-en keresztül:
Számos hirdetés esetében közvetlenül a Chrono24-en keresztül vásárolhatja meg a terméket. Kattintson ehhez a hirdetés oldalán a zöld „Vásárlás” gombra. Ennek során bizalmi vagyonkezelői számlára utalja át a termék árát, ahol az összeget biztonságban megőrizzük mindaddig, amíg kézhez nem kapta a megvásárolt órát. A Chrono24 munkatársai a teljes vásárlási folyamat során rendelkezésére állnak, és gondoskodnak a vásárlás zökkenőmentes lebonyolításáról.

További információkat a Chrono24-en keresztüli lebonyolításról itt talál:
Közvetlen kapcsolatfelvétel az eladóval:
Ha az eladó nem kínálja fel a Chrono24-en keresztüli lebonyolítást, forduljon az eladóhoz a „Kapcsolatfelvétel az eladóval” gombra kattintva vagy telefonon. Az eladóval közvetlenül megállapodhat a fizetés és szállítás feltételeiről.

Kérjük, vegye figyelembe: A szerződő partner minden esetben az adott eladó.
Egy óra eladási ára több komponensből tevődik össze. Az óra tényleges árához a kiegészítő költségek (csomagolás, biztosítás, szállítási költségek, áfa, vám) is hozzáadódnak. Attól függően, hogy az órát belföldi vagy külföldi eladótól vásárolja, különböző többletköltségek merülhetnek fel. A pontos információkért lépjen kapcsolatba az eladóval.
Igen. Kérdések esetén így tudunk leginkább segíteni és tájékoztatni Önt a megrendelés aktuális állapotáról.
A szerződő partner minden esetben az adott kereskedő vagy magáneladó. Amennyiben a Chrono24-en keresztüli lebonyolítás mellett dönt, a szerződési feltételeket megjelenítjük a vásárlási folyamat közben. Ha kereskedőtől vásárol, vegye figyelembe az adott kereskedő általános üzleti feltételeit.

További információkat a Chrono24-en keresztüli lebonyolításról itt talál:
Jelenleg hitelkártyával (VISA, MasterCard, American Express), Affirm fizetéssel (jelenleg csak az Egyesült Állomokban) vagy átutalással fizethet. Az adott árucikk esetében lehetséges fizetési mód a hirdetés oldalán látható.

A fizetéseket a Mangopay fizetési szolgáltatóval együttműködve bonyolítjuk le. A Mangopay a francia Credit Mutuel Arkea bankhoz kötődő, online piacterekre szakosodott fizetési szolgáltató.
Ha egy eladó nem válaszol időben a hozzá intézett megkeresésre, több ok állhat a háttérben. A Chrono24 olyan nemzetközi online platform, amelyen eladók a világ minden részéről hirdetik óráikat. A nemzeti ünnepnapokon és szabadság idején sok kereskedő zárva tart. Nagy forgalom esetén is előfordulhat, hogy az érdeklődésekre csak megkésve válaszolnak. Kérjük, ügyeljen arra, hogy az eladóval a kapcsolatfelvételi űrlap mellett megadott nyelveken vegye fel a kapcsolatot, és hagyjon neki időt a válaszadásra.
A gyanút keltő árucikket közvetlenül a hirdetés oldalán is jelentheti. A Hirdetés jelentése link minden hirdetésben megtalálható. Kérjük, írja le részletesen a gyanút keltő rendellenességeket. A bejelentést megvizsgáljuk, és szükség esetén intézkedünk.
A Chrono24 általánosan és korlátlanul érvényes irányelve, hogy a kereskedők nem árulhatnak hamisított órákat. A hivatásos kereskedőket ellenőrizzük. Nagy részük évek óta sikeresen értékesít a Chrono24-en. A Trusted Seller minősítés külön is igazolja a kereskedő megbízhatóságát. Ha egy kereskedő bizonyíthatóan órautánzatot árul, kizárjuk a platformról.

A biztonság érdekében még vásárlás előtt tájékozódjon a kiszemelt óra tényleges piaci értékéről. A Rolex, Breitling és más luxusmárkás órákat általában nem néhány száz euróért szokták kínálni. Ha egy ajánlat túl jól hangzik ahhoz, hogy igaz legyen, vagy ha kétség merül fel Önben egy óra valódiságát illetően, inkább ne vásárolja meg az árucikket. Ehelyett jelentse nekünk gyanúját az óra hirdetésében megtalálható „Hirdetés jelentése” linkre kattintva.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a valódi, márkás órákba a javítások során néha cserealkatrészt kell helyezni, amelyek nem felelnek meg egy az egyben a modellbe szerelt eredeti alkatrészeknek. A vintage órák esetében néha hiány van cserealkatrészekből. Ilyenkor a kereskedő köteles felhívni a figyelmet a kicserélt alkatrészekre.
A közvetlenül a Chrono24-en lebonyolított eladás esetén a kívánt órát a „Vásárlás” gombra kattintva tudja megrendelni. A „Kapcsolatfelvétel az eladóval” gombra kattintva Önnek lehetősége van arra, hogy kérdéseket tegyen fel a hirdetéssel kapcsolatban. Számos eladónak az „Árjavaslat küldése” gombon keresztül javasolhat vételárat. Ha rendelkezésre áll „Kérdések a hirdetéshez” gomb, akkor az Ön kérdéseit minden Chrono24-felhasználó láthatja.

Az eladó az Ön kérdését mindig e-mailben kapja meg. Ennek során megjelenítjük az átlagos válaszadási időt. Sajnos nem tudjuk pontosan megmondani, hogy az eladó mikor olvassa el, illetve mikor válaszolja meg a kérdést.

A vásárlás a Chrono24 útján történő lebonyolításra vonatkozó további információkat itt talál:

Az árucikkek rendszerint azonnal vagy rövid határidőn belül szállíthatók. A pontos adatokat az adott árucikk hirdetési oldalán találja.

Szállítás

A hivatásos kereskedők hirdetéseiben általában szerepelnek a szállítási időre és a szállítási költségekre vonatkozó adatok. A magáneladók elküldött ajánlataiban ezek az információk is megtalálhatók.
Alapvetően a kereskedő dönt arról, melyik szállítócéget bízza meg az árucikk szállításával. A megbízott szállítócég neve a szállítási visszaigazolásban szerepel.
Amint az eladó feladta az árut, e-mailben értesítjük Önt. Amennyiben rendelkezésre áll, a nyomonkövetési azonosítót is továbbítjuk Önnek.
Amennyiben a kereskedővel nem kötnek eltérő megállapodást, akkor a Chrono24 vásárlóvédelmével vásárolt minden óra teljes értékű biztosítással kerül feladásra – külföldi vásárlások esetén is. Magánszemélytől történő vásárlás esetén Önnek közvetlenül az eladóval kell megbeszélnie a szállítás részleteit.
A csomagbiztosítás az árucikkek teljes értékére vonatkozik.

Vásárlás magáneladótól

Ha magáneladótól vásárol, a Chrono24-en igénybe vehető bizalmi vagyonkezelés a legbiztonságosabb módja a fizetés lebonyolításának. Ennek során bizalmi vagyonkezelői számlára utalja át a pénzt, ahol az összeget biztonságban megőrizzük mindaddig, amíg kézhez nem kapta a megvásárolt órát. Esetleges problémák esetén a Chrono24 munkatársai mindenkor rendelkezésére állnak.

Ha a magáneladó nem kínálja fel a Chrono24-en keresztül a bizalmi vagyonkezeléssel való fizetéslebonyolítást, azt ajánljuk, találkozzon vele személyesen egy biztonságos helyszínen. Ilyenkor az a legbiztonságosabb, ha a közvetlen vásárlást egy megbízható órakereskedő üzlethelyiségében bonyolítja le, ahol azonnal be is vizsgáltathatja az órát. A személyes vásárlás helyett választhatja a PayPal fizetési szolgáltatón vagy külső bizalmi vagyonkezelőn keresztüli fizetést is.

Vásárlás hivatásos kereskedőtől

A garancia a kereskedő vagy a gyártó kiegészítő, önkéntes szolgáltatása, amely feltétel nélküli kártérítést biztosít. A garanciaszándék rendszerint bizonyos alkatrészek vagy a teljes óra működőképességére vonatkozik egy előzetesen meghatározott időtartamot illetően.

Részben az online kereskedők is garanciát kínálnak egyes szolgáltatásokra. Tájékozódjon előzetesen arról, milyen garanciát, mennyi ideig kínál a kereskedő. Vásárlás után ügyeljen arra, hogy a garanciakártyára rá legyen pecsételve vagy írva a dátum, és a számla megegyezzen a garanciakártyával. Ellenkező esetben előfordulhat, hogy nem fogadják el a garanciakártyát.
A regisztráció során a Chrono24 átfogóan megvizsgálja minden kereskedő személyazonosságát és megbízhatóságát. Ez magában foglalja pl. a cégbírósági igazolás bekérését és más kereskedők referenciaként való megadását is. Az ügyfelek visszajelzései szintén befolyásolják a kereskedő értékelését.
A regisztráció során a Chrono24 átfogóan megvizsgálja minden kereskedő személyazonosságát és megbízhatóságát. A Trusted Seller minősítést csak olyan kereskedők kapják meg, akiket a Chrono24 és a felhasználók tapasztalatai alapján különleges megbízhatóság jellemez.

A Trusted Seller olyan hivatásos órakereskedő, aki kötelezte magát bizonyos feltételek betartására. Ilyen feltétel többek között az, hogy

  • a felületen és a Chrono24-nek megadott személyes és vállalati adatok megfeleljenek a valóságnak,
  • kizárólag megbízható forrásokból származó eredeti termékekkel kereskedjen,
  • termékei állapotát a valóságnak megfelelően tüntesse fel, továbbá szövegesen és képpel hívja fel a figyelmet az esetlegesen fennálló hiányosságokra,
  • a Chrono24 rendszerén keresztül, e-mailben kapott vásárlói kérdéseket rendszerint 5 munkanapon belül megválaszolja.

A tisztességes üzleti tevékenység elsődleges fontossággal bír. Nézeteltérések esetén a kereskedő arra törekszik, hogy az ügyféllel együtt mindkét fél számára kielégítő megoldást találjon. Ezen feltételek bármelyikének megsértése a Trusted Seller minősítés átmeneti vagy tartós, illetve – súlyos vétség esetén – akár a Chrono24-tagság elvesztését eredményezheti.
Az órakereskedők a Chrono24-en ajánlhatnak más kereskedőket az oldal felhasználóinak. Ennek során legfeljebb 10 ajánlást tehetnek. Más kereskedőket csak Trusted Seller kereskedő ajánlhat, és csak ilyen minősítésű kereskedő kaphat maga is ajánlásokat.

Óravásárlás külföldről

A hirdetésben az ár úgy jelenik meg, ahogyan azt az eladó megadta. Ehhez pótlólagos költségek járulhatnak, pl. vám, adó, szállítási és biztosítási költségek.

A pontos ár és az árban foglalt költségek tisztázása érdekében kérjük, lépjen kapcsolatba az óra eladójával. Az eladó arról is értesíti, hogy a vámügyintézést a szállítócég intézi-e. Az országában érvényes vámszabályokkal kapcsolatban forduljon a helyi vámhivatalhoz.

Az Európai Unión belül az órák értékesítése vámmentes. Harmadik országból, például az Amerikai Egyesült Államokból történő import esetén vám és import-HÉA növeli az árat. Pontosabb információkért vegye fel a kapcsolatot a Nemzeti Adó- és Vámhivatallal.
Ha külföldről rendel árucikket, előfordulhat, hogy a behozatalért vámot és forgalmi adót kell fizetni. A vámot és a forgalmi adót az illetékes vámhatóság állapítja meg. Fizetésük akkor esedékes, amint az árucikk megérkezik az országba. Pontosabb információkért vegye fel a kapcsolatot a Nemzeti Adó- és Vámhivatallal.
A vámot és a forgalmi adót az illetékes vámhatóság állapítja meg. Fizetésük akkor esedékes, amint az árucikk megérkezik az országba. A fizetendő vámot és forgalmi adót rendszerint közvetlenül a szállítócégnek kell kifizetni a kézbesítéskor.

Fizetés

A legtöbb hirdetés esetében elérhető a Chrono24 bizalmi vagyonkezelési számláján keresztüli fizetés. Ennek során hitelkártyával vagy átutalással a bizalmi vagyonkezelői számlára fizeti be a termék árát, ahol az összeget biztonságban megőrizzük mindaddig, amíg kézhez nem kapta a megvásárolt órát. A Chrono24 munkatársai mindenkor rendelkezésére állnak, és gondoskodnak a vásárlás zökkenőmentes lebonyolításáról.

További információkat a Chrono24-en keresztüli fizetésről itt talál:
Ha nem a Chrono24 bizalmi vagyonkezelői számláján keresztül bonyolítja le a vásárlást, akkor vegye fel közvetlenül az eladóval a kapcsolatot a fizetés részleteinek megbeszéléséhez.
Alapvetően javasoljuk, hogy használja a biztonságos Chrono24 bizalmi vagyonkezelési szolgáltatását. Amennyiben ez nem lenne lehetséges, akkor számíthat a hivatásos kereskedőink megbízhatóságára. A regisztráció keretében ugyanis minden kereskedő személyazonosságát és megbízhatóságát átfogóan ellenőrizzük, többek között a cégbírósági igazolás és más kereskedők referenciái alapján. Ha tehát egy hivatásos kereskedő banki átutalással történő előre fizetést kínál, az feltétlenül megbízhatónak bizonyul.

A magáneladótól történő vásárlás esetén ezzel szemben az előre fizetés nem minősül biztonságos módszernek. Ha egy magáneladó ragaszkodik ehhez a fizetési módhoz, Ön pedig feltétlenül meg szeretné vásárolni az órát, akkor saját érdekében ellenőrizze az eladó és az ajánlat hitelességét. Kérhet például referenciákat, illetve további fényképet az óráról vagy személyes dokumentumokról. Az előre fizetés lehetséges alternatívája egy külső bizalmi vagyonkezelési szolgáltatás igénybevétele. Amennyiben Ön általánosságban kételkedne az eladó megbízhatóságában, akkor jobban teszi, ha eláll a vásárlástól.

Sok eladó kínálja fel a Chrono24 bizalmi vagyonkezelés szolgáltatásán keresztül történő lebonyolítást. Ennek során Ön befizeti a pénzét a vagyonkezelői számlánkra, ahol azt mindaddig biztonságban őrizzük, amíg Ön meg nem kapta az órát és meg nem győződött annak minőségéről. Ügyféltámogatási csoportunk bármikor készséggel áll rendelkezésére a zökkenőmentes vásárlás biztosítása érdekében. A Chrono24 bizalmi vagyonkezelési szolgáltatásáról itt találhat további információkat:

Azt tanácsoljuk, hogy a Chrono24 biztonságos bizalmi vagyonkezelői számláján keresztül bonyolítsa le a fizetést. Hitelkártyával vagy PayPallel való fizetés során vegye figyelembe az alábbiakat:

Ön is hozzájárulhat a fizetés biztonságához, ha a hitelkártyás internetes vásárlás során figyelembe vesz bizonyos biztonsági szabályokat. Ügyeljen arra, hogy titkosított internetes kapcsolatot használjon. Ezt felismerheti a https és a lakat szimbólumról a böngésző címsorában. Rendszeresen ellenőrizze a hitelkártya számlakivonatait. Számos hitelkártya-szolgáltató a gondatlanságból fakadó eseteket nem számolva „Zero Liability” védelmet kínál ügyfeleinek. Ez azt jelenti, hogy visszaélés esetén az ügyfél nem visel felelősséget. Nem engedélyezett fizetések észlelése esetén azonnal forduljon a hitelkártyát kiadó intézethez. A PayPal rendszeren keresztüli fizetés további részleteivel és feltételeivel kapcsolatban forduljon közvetlenül a PayPalhez. Vegye figyelembe, hogy „barátoknak és családnak” küldött fizetések esetében nem részesül a PayPal vásárlóvédelmében, és ebben az esetben nem tudunk Önnek támogatást nyújtani.
A legtöbb hirdetés esetében elérhető a Chrono24 bizalmi vagyonkezelési számláján keresztüli fizetés. Ennek során a bizalmi vagyonkezelői számlára utalja át a pénzt, ahol az összeget biztonságban megőrizzük mindaddig, amíg kézhez nem kapta a megvásárolt órát. A Chrono24 munkatársai mindenkor rendelkezésére állnak, és gondoskodnak a vásárlás zökkenőmentes lebonyolításáról. További információkat a Chrono24 bizalmi vagyonkezelési számláján keresztüli fizetésről itt talál:
Ha nem lehetséges a Chrono24 bizalmi vagyonkezelési számláján keresztüki fizetés, vegye figyelembe az alábbiakat:

Országában vélhetően további megbízható bizalmi vagyonkezelők is rendelkezésre állnak az adásvételi folyamathoz. A bizalmi vagyonkezelő kiválasztásánál tájékozódjon körültekintően.

A bizalmi vagyonkezelés igénybevételével mind a vásárlónak, mind az eladónak egyet kell értenie. Ha a lebonyolítással bizalmi vagyonkezelési szolgáltatót bíz meg, minden információt közvetlenül a bizalmi vagyonkezelő szolgáltatótól szerezzen be. Ne támaszkodjon az eladó által továbbított e-mailekre.

Áru visszaküldése

Óravásárlás előtt tájékozódjék a kereskedő által megadott visszaküldési feltételekről. Néhány kereskedő csak akkor fogadja el az árucikk visszaküldését, ha a matrica és az óra csomagolása bontatlan, eredeti állapotban van. Saját érdekében csak biztosítva küldje vissza a csomagot, és tartsa be a megadott visszaküldési határidőt. Vissszaküldés előtt ajánlott felvenni a kapcsolatot az eladóval, és tisztázni vele a visszaküldés pontos folyamatát.
Amennyiben bizalmi vagyonkezelésünkön keresztül hajtotta végre a fizetést, és élni kívánna elállási jogával, kérjük, 14 napon belül vegye fel a kapcsolatot ügyféltámogatási csoportunkkal telefonon (+49 721 96693-920) vagy e-mailben (). Dokumentáljuk és megerősítjük elállási jogának határidőben történő beérkezését, gondoskodunk minden további lépésről, és megfelelőképpen tájékoztatjuk Önt.

Ha a vételárat közvetlenül kereskedőnek vagy magáneladónak fizette, kérjük, velük lépjen kapcsolatba a visszafizetés lebonyolítása céljából.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy magáneladótól történő vásárlás esetén nem áll fenn törvényileg szabályozott visszavonási vagy elállási jog.
Elállás esetén a visszaküldés közvetlen költségei Önt terhelik. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a szállítási költség a biztosításvédelem miatt akár 250 euró összegig is terjedhet.

Vásárlóvédelem

Probléma esetén a küldemény átvétele utáni 14 napon belül vegye fel a kapcsolatot Chrono24 ügyfélszolgálatával, a rendelési szám megadása mellett.
A Chrono24 vásárlóvédelmi szolgáltatása különböző biztosítékokat tartalmaz, melyeknek köszönhetően Ön átfogó védelmet élvezhet az óra rendelésétől kezdve egészen a lehetséges elállásig:

  • Fizetés bizalmi vagyonkezeléssel
  • Valódisági garancia
  • 14 napos törvényes elállási jog
  • Szigorú kereskedői irányelvek
  • Biztosított szállítás
  • Minőségügyi és biztonsági csapat


További információkat itt találhat a Chrono24 vásárlóvédelmi szolgáltatásáról: https://www.chrono24.de/about-us.htm.
A Chrono24 vásárlóvédelmi szolgáltatása alapvetően ingyenes az Ön számára. Csupán az American Express (Amex) kártyával végzett, bizalmi vagyonkezeléssel történő fizetés esetén kell pótlólagos díjjal számolni, mert ez a fizetési mód nagy költséggel jár cégünk számára. Az egyedi díj összegét a vásárlási folyamat során idejében feltüntetjük a rendelkezésre álló fizetési módok mellett.
A vásárlóvédelmet mindig akkor veheti igénybe, ha Chrono24-kereskedőtől rendel órát. A rendelést a Chrono24 rendszerén keresztül kell leadnia. Amennyiben az órát nem a bizalmi vagyonkezelési szolgáltatásunkon keresztül vásárolta, akkor a vásárlóvédelmet utólagosan is aktiválhatja.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a magáneladókkal lebonyolított vásárlásokra nem vonatkozik a Chrono24-vásárlóvédelem.
A vásárlóvédelemmel lebonyolított vásárlás esetében is a törvényileg biztosított szavatossági jogok érvényesek. A garanciális és szavatossági jogok köre nem terjed tovább ennél.
Amennyiben Ön a vásárlóvédelmi szolgáltatáson keresztül vásárolta óráját, akkor sikeres elállás esetén Ön a teljes vételárat és a kifizetett szállítási költségeket egyaránt visszakapja.

Azonban vegye figyelembe, hogy a visszaküldés költségeit Önnek kell állnia, ennek összege pedig a biztosítási fedezet miatt akár a 250 eurót is elérheti. Emellett a behozatali vámok visszatérítéséről is Önnek kell gondoskodnia az illetékes vámhatóságnál.
A Trusted Checkout a Chrono24-vásárlóvédelem korábbi megnevezése volt. A jobb érthetőség érdekében változtattuk meg az elnevezést ügyfeleink számára. Ön természetesen továbbra is profitálhat az eddigi előnyökből és számos más előnyből.

A Chrono24 vásárlóvédelmi szolgáltatása az alábbi biztosítékokat nyújtja Önnek:
  • Fizetés bizalmi vagyonkezeléssel
  • Valódisági garancia
  • 14 napos törvényes elállási jog
  • Szigorú kereskedői irányelvek
  • Biztosított szállítás
  • Minőségügyi és biztonsági csapat

További információkat itt találhat a Chrono24 vásárlóvédelmi szolgáltatásáról: Vásárlóvédelem

myChrono24

Általános tudnivalók

Regisztrálja magát és kerüljön közelebb a luxusórák világához: kommunikáljon gyorsan és biztonságosan az eladókkal és használja ki a saját fiók számtalan előnyét. A fiókban a funkciók átlátható elrendezésének köszönhetően valamennyi adatot gyorsan megtekinthet.

Vásároljon órát gyors és biztonságos módon

A myChrono24 segítségével gyorsan és biztonságosan vásárolhatja meg álmai óráját a kiválasztott kereskedőnél. A felmerülő kérdéseket a kereskedő közvetlenül megválaszolja.

Állandó áttekintés

A myChrono24 révén az érdekesnek talált hirdetéseket a kívánságlistára elmentve gyorsan megtalálhatja. Mentse el kereséseit, és legyen mindig naprakész. A myChrono24-nek köszönhetően nem mulaszt el egyetlen érdekes ajánlatot sem, hiszen azonnal értesítést kap tőlünk az új hirdetésekről.

Hirdetések kényelmes feladása és kezelése

A Chrono24-en nemcsak vásárolhat, de akár árusíthat is. A myChrono24 segítségével könnyen és gyorsan megszerkesztheti hirdetéseit, amely néhány lépés után meg is jelenik felületünkön.

További információk: https://www.chrono24.hu/info/mychrono24.htm
Jelentkezzen be e-mail-címével (felhasználónév) és jelszavával myChrono24 fiókjába. A Profil menüpontban módosíthatja és elmentheti személyes adatait, pl. nevét, címét, telefonszámát, jelszavát. A Beállítások menüpontban módosíthatja az oldalra vonatkozó és az e-mail-es beállításokat, valamint itt adhatja meg azt a nyelvet, amelyen az e-maileket kapni szeretné a Chrono24-től. Itt iratkozhat fel hírlevelünkre, illetve iratkozhat le arról.
Jelszavát a myChrono24-fiók Profil menüpontjában módosíthatja. Az oldal alján a Jelszó módosítása pontra kattintva felkérjük a régi és az új jelszó megadására. Ha elfelejtette jelszavát, kattintson az Elfelejtett jelszó pontra. Adja meg e-mail címét, majd kattintson a Jelszó visszaállítása gombra. Ezután elküldjük a jelszó megváltoztatásához szükséges e-mailt.
Kattintson myChrono24-fiókjában a Profil menüpontban a „Felhasználói fiók törlése” gombra. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ebben az esetben valamennyi elmentett keresés, kívánságlista, Watch Collection és saját hirdetés is törlődik.
Igen, a Chrono24-en az eladók és a vásárlók egyszerűen és biztonságosan olvashatnak és küldhetnek egymásnak üzeneteket. Az üzenetek olvasásához és küldéséhez be kell jelentkeznie személyes felhasználói fiókjába. A levelezés mind a Chrono24 honlapján, mind a mobilalkalmazásban lehetséges.
Biztonság és védelem

A rendszerünkön keresztül küldött üzenetek lehetővé teszik a megrendelések és fizetések biztonságos lebonyolítását. Nem kell elárulnia e-mail-címét vagy telefonszámát a vásárlóknak vagy az eladóknak, és anélkül kommunikálhat, hogy elérhetővé tenné személyes adatait harmadik félnek. Személyes adatai és üzenetei biztonságban vannak nálunk.

Hatékony kommunikáció

Közvetlenül, gyorsan és egyszerűen küldhet és fogadhat üzeneteket a Chrono24-en keresztül. További levelezőprogramra vagy üzenetküldő alkalmazásra nincs szükség.

Nemzetközi kommunikáció

A más nyelven írt üzeneteket a „Fordítás” gombra kattintva lefordíthatja saját nyelvére. Ez a gomb minden üzenet alatt megtalálható.

Áttekintés

Könnyen áttekintheti levelezését. Mind az aktuális, mind a korábbi üzenetváltásokat megnyithatja és kezelheti. Ezenfelül az érdeklődések és megrendelések aktuális állapota is látható itt. Megtekintheti a teljes korábbi levelezést, amely biztonsági okokból hasznos lehet nézeteltérések, felmerülő problémák esetén.

Spamszűrő

Rendszerünk felismeri és kiszűri a spameket: A Chrono24-en váltott üzeneteket automatikusan és manuálisan beolvassuk és elemezzük. Ez a következő célokból történik:

  • csalásmegelőzés,
  • jogellenes cselekvések és az általános üzleti feltételeink megsértésének felfedése,
  • valamint a kommunikáció és az ügyfélgondozás fejlesztése.
  • Igen, a gemkapocs szimbólumra kattintva hozzáadhat mellékleteket leveleihez. A fájméret nem haladhatja meg a 60 MB-ot. Engedélyezett fájformátumok: pdf, txt, eml, mp4, mov, rtf, m4v, csv, wmv, doc, docx, xls, zip, odt, pages, rar, ppt, pptx, ods, jpg, jpeg, png, gif.
    Az elküldött és fogadott üzeneteket személyesen kezelheti és archiválhatja. Az üzenetváltás törlésének kérelmezéséhez vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal.
    Nem, az elküldött üzenetek nem hívhatók vissza.
    Igen, a leveleket szűrheti az olvashatlan, megválaszolatlan és archív üzenetek szerint. Ezenfelül kulcsszavakra és árra is rákereshet bennük.

    Google-/Apple-belépés

    A Chrono24-en történő regisztráláshoz, ill. belépéshez a következő lehetőségek állnak rendelkezésre:

    1. Hozzon létre egy új Chrono24-fiókot e-mail-címe és jelszava megadásával. Ezután lépjen be a fiókjába.
    2. Regisztráljon vagy lépjen be harmadik félen keresztül (például Google vagy Apple). Ebben az esetben a hitelesítés a Google-be való belépésén vagy az Apple-azonosítóján keresztül történik. Ily módon nem kell új jelszót rendelnie Chrono24-fiókjához, és a jövőben egyszerűen és gyorsan beléphet.
    Megjegyzés: Az Apple-azonosítóval történő regisztráció során, kérjük, az „E-mail-cím elrejtése” funkció sajátosságait is vegye figyelembe.
    Függetlenül attól, hogyan regisztrált a Chrono24-en – e-mail-címe és jelszava megadásával, illetve Google- vagy Apple-belépési adatokkal – egyszerűen módosíthatja e-mail-címét a myChrono24-fiók „Profil” menüjében. E-mail-címe módosítása nem érinti a Google-, ill. Apple-belépést. Ezt a funkciót továbbra is korlátozás nélkül használhatja.
    Esetleg más e-mail-címmel hozta létre Chrono24-fiókját, mint amelyet a Google-, ill. az Apple-belépéshez használt? Ha igen, a következőképpen járjon el:
    1. Törölje az imént a Google-belépési adataival vagy az Apple-azonosítójával létrehozott Chrono24-fiókot. myChrono24-fiókja Profil menüpontjában kattintson a „Felhasználói fiók törlése” gombra.
    2. Indítsa el újra a regisztrálási folyamatot (Google, ill. Apple). Ha a rendszer megkérdezi, hogy van-e már Chrono24-fiókja, kattintson az „Igen, már van egy” gombra. Ezután adja meg Chrono24-fiókja e-mail-címét.
    3. Chrono24-fiókja most össze lesz kapcsolva Google-belépési adataival vagy Apple-azonosítójával. Mostantól hozzáférhet a fiókjában tárolt összes adathoz.
    1.
    Indítsa el a regisztrálási folyamatot (Google, ill. Apple). Ha a rendszer megkérdezi, hogy van-e már Chrono24-fiókja, kattintson az „Igen, már van egy” gombra. Megjegyzés: A fiókok utólagos összekapcsolására nincs lehetőség.
    2. Adja meg Chrono24-fiókja e-mail-címét.
    3. Ellenőrizze a kapcsolatot Google-belépési adataival, ill. Apple-azonosítójával, és máris hozzáférhet a fiókjában tárolt összes adathoz.
    Igen, tetszőleges számú Google- és Apple-belépést kapcsolhat össze Chrono24-fiókjával.
    Ha le szeretné választani Chrono24-fiókját Google vagy Apple-belépési adatairól, kövesse az alábbi három lépést:
    1. Jelentkezzen be Chrono24-fiókjába.
    2. myChrono24-fiókja „Profil” menüpontjában megtekintheti azokat a Google-/Apple-belépéseket, amelyeket összekapcsolt Chrono24-fiókjával.
    3. Az adott kapcsolat megszüntetéséhez kattintson a Papírkosár ikonra.
    Általában az e-mail-címével és a PIN-kódjával azonosítja magát. PIN-kódját a myChrono24-fiókjának „Profil” menüpontjában találja.
    Összekapcsolta Chrono24-fiókját Google vagy Apple-belépési adataival, és nem biztos abban, hogy melyik e-mail-címet tárolja ott? Esetleg az Apple „E-mail-cím elrejtése” funkcióját használja? Ebben az esetben ügyfél-azonosítójával azonosíthatja magát, amelyet myChrono24-fiókjának „Profil” menüpontjában, közvetlenül a profilképe alatt talál.
    Apple-azonosítója általában egy Ön által megadott privát e-mail-cím. Alternatív megoldásként elrejtheti privát e-mail-címét, és az Apple által véletlenszerűen javasolt egyedi e-mail-címet használhatja (pl. 12312455915123@appleid.com). Minden olyan e-mailt, amelyet erre az e-mail-címre küldünk, a rendszer automatikusan továbbít az Ön privát titkosított e-mail-címére.
    1. Ellenőrizze még egyszer a postafiókját. Eltarthat néhány percig, amíg megkapja a visszaigazoló kódot tartalmazó e-mailt.
    2. Még mindig nem találja e-mailünket a beérkező levelei között? Ellenőrizze a levélszemét (spam) mappát is.
    3. A spam mappában sem találja az általunk küldött e-mailt? Ebben az esetben egy új e-mailt küldünk a regisztrálási folyamat linkjén keresztül.

    Megjegyzés: A visszaigazoló kód csak 24 órán keresztül érvényes, ezt követően nem használhatja.

    Kívánságlista és keresési megbízás

    Új keresési megbízás létrehozásához kattintson a Keresés mentése gombra a találatok listája felett. Bármennyi keresési megbízást elmenthet.
    A myChrono24-fiók Elmentett keresések menüpontjában megtekintheti valamennyi elmentett keresést. Itt megtekintheti az egyes keresések aktuális találatait, törölheti a kereséseket, valamint aktiválhatja és deaktiválhatja a keresésekhez beállított értesítésküldést. A Szerkesztés gombra kattintva átnevezheti a kereséseket.
    A myChrono24-fiók kívánságlista oldalánál gyorsan hozzáférhetően megtalálja a megjegyzett hirdetéseket. A hirdetésnél a felső szív alakú szimbólumra kattintva a kívánságlistára helyezheti a hirdetésben szereplő órát. A szívre való ismételt kattintással eltávolíthatja a hirdetést a kívánságlistáról. A nem elérhető hirdetések nem nyithatók meg többé.
    Az előzményekben megjelenítjük a legutóbb megtekintett órákat, így könnyen visszakeresheti az előzetesen megnyitott hirdetéseket.

    Watch Collection

    A Watch Collection saját óragyűjteményének online kezelőfelülete. A gyűjteményhez könnyen hozzáadhat új órákat, bármennyi adatot, és feltölthet hozzájuk képeket is. A Watch Collection oldalon megismerheti és figyelemmel kísérheti az órák értékének időbeli alakulását. Szemmel tarthat itt olyan órákat is, amelyet érdekesnek talál, de még nem vásárolt meg.
    Nem, olyan órákat is megfigyelhet, amelyek érdeklik, és szeretné figyelemmel kísérni értékük alakulását. Ehhez adja meg a hivatkozási számot vagy a márkát, modellt és az óra állapotát, majd válassza ki az „Ez az óra nem áll a tulajdonomban” opciót.

    További információk
    Korlátlan számban hozzáadhat órákat a gyűjteményhez.
    A Chrono24-en keresztül vásárolt órák automatikusan bekerülnek a Watch Collection gyűjteménybe, hogy figyelemmel követhető legyen értékük alakulása.
    A Watch Collection a teljes óragyűjtemény, illetve minden egyes óra becsült értékét és az érték alakulását is közvetíti.
    A becsült érték naponta frissül. Az érték ingadozása azonban nem naponta, hanem hosszabb időt figyelembe véve látható.
    Igen, minden órához saját képeket és megjegyzéseket is felvihet.
    Igen, az óragyűjtemény teljessége érdekében bármilyen óra a Watch Collection része lehet. Nagyon ritka órákról azonban csak kevés, vagy semmilyen adattal nem rendelkezünk. Ha az adott órát azonban gyakrabban meghirdetik, és elegendő adat áll róla rendelkezésre, az információk automatikusan a Watch Collection felületén is megjelennek.

    Óraeladás magánszemélyként

    Általános tudnivalók

    A Chrono24-en ingyenesen hirdetheti az óráját. Sikeres értékesítés esetén a vételár 6,5%-át kitevő províziót számolunk fel. Ez a provízió az óra sikeres eladása esetén esedékes. A províziót visszatartjuk a vételár kifizetésekor. Kérjük, vegye figyelembe, hogy bizonyos esetekben a vásárló nem veheti igénybe a bizalmi vagyonkezelést. Ilyenkor kiszámlázzuk Önnek az értékesítési províziót.

    További információk
    A Chrono24-en a magáneladók ingyenesen értékesíthetnek óraalkatrészeket és kiegészítőket.

    Hirdetés feladásához válassza ki az Óra eladása menüpontban a Tartozék értékesítése opciót.
    A hirdetés előbb 3 hónapig látható a Chrono24-en. Ezalatt az órát nem hirdetheti és nem adhatja el máshol az árucikket. Ha ez idő alatt nem talált vevőt az órára, a hirdetést törölheti vagy meghosszabbíthatja további 3 hónappal. A hosszabbításhoz adott esetben igazolnia kell, hogy az óra továbbra is a birtokában van.
    Magáneladóként egyszerre akár 10 hirdetést is feladhat. Magáneladóként nem árusíthat árucikkeket üzletszerű jelleggel. Magáneladók hirdetéseinek esetében fenntartjuk a megjelentetés megtagadásának jogát, ha felmerül az üzletszerű tevékenység gyanúja.

    Ha gazdasági céllal szeretne a Chrono24-en árusítani, regisztráljon oldalunkon kereskedőként. További információkat itt talál.
    Nem tudunk különleges feltételeket felkínálni óragyűjtőknek. Kérjük, minden egyes órához adjon fel külön hirdetést.

    Órák meghirdetése

    A hirdetési asszisztens segítségével néhány lépés után már hirdetheti is az eladni kívánt órát:
    1. Adja meg előbb az óra hivatkozási számát a keresőmezőben. A hirdetési rendszer felismeri a modellt és automatikusan kitölti az űrlapot.
    2. Ezután írja le részletesen az órát. Minél pontosabban írja le az árucikket, annál könnyebben találnak rá a potenciális vásárlók a hirdetésre.
    3. Adjon hozzá a hirdetéshez legfeljebb 10 képet az óra különböző nézeteiről. Készítse elő fényképezőgépét és az órát. A hirdetés létrehozása során felkérjük, hogy a tulajdonlás bizonyítására fényképezze le az órát 2 különböző, általunk megadott óraállással, és töltse fel a képeket. Ezek a képek később a hirdetésben is megjelennek.
    4. Regisztrálja magát eladóként, és adja meg banki adatait, hogy a pénzt közvetlenül kifizethessük bankszámlájára.
    További információk
    A hivatkozási szám egy adott óra típusát, illetve típusváltozatát jelöli, és több számjegyből és betűből tevődhet össze. A hivatkozási szám néhány gyártónál az óratok alján (nem összekeverendő a tokszámmal), a szíj rögzítésénél, ritkább esetekben pedig a számlapba gravírozva található. A hivatkozási szám azonban minden bizonnyal szerepel az órához mellékelt dokumentumokban vagy a számlán. Ha nem találja a hivatkozási számot, keressen rá az interneten az óra számlapján feltüntetett gyártó nevére, és hasonlítsa össze a képtalálatokat saját órájával. A legtöbb esetben ennyi utánajárással meg is található a hivatkozási szám.
    A biztonsági képekkel ellenőrizzük, hogy az eladó valóban rendelkezik-e a felkínált órával. Amennyiben nem tudja beállítani a megadott időt, írja fel egy jegyzetlapra az időpontokat és helyezze az óra mellé. Végezetül töltse fel a fotókat az óra birtoklásának igazolásaként. Amennyiben ez nem lehetséges, vegye fel velünk a kapcsolatot a PrivateSeller@chrono24.com e-mail-címen
    Vegye igénybe az ingyenes értékbecslést a Chrono24-en. Az eladni kívánt órát összehasonlítjuk az oldalunkon elérhető 500 000 nemzetközi hirdetéssel, és megbecsüljük azt a vételárat, amelyért a legnagyobb haszonnal el tudja adni az órát.

    Az árak megvizsgálásához természetesen manuálisan is végigböngészheti a Chrono24-en található hirdetéseket. Az órát ékszerkereskedőnél vagy aukciós házakban is felbecsültetheti.

    Vegye figyelembe, hogy magasabb vételárat célozhat meg, ha interneten hirdeti az órát. A helyi aukciós házak és ékszerkereskedők által felkínált ár többnyire alacsonyabb, ugyanis a felvásárlásnál saját árrésüket is szem előtt kell tartaniuk.
    A legfontosabb szakszavak magyarázata az óralexikonban olvasható.
    Ha nem találja a feladott hirdetést a Chrono24-en, a következő okok állhatnak a háttérben:
    1. Munkatársunk még nem ellenőrizte a hirdetést.
    2. A Chrono24-felhasználók biztonsága érdekében munkatársaink minden új hirdetést külön is megvizsgálnak. Az ellenőrzésre kizárólag munkanapokon kerül sor, hétvégén nem. A hirdetés megjelentetése 1-3 munkanapot vesz igénybe.
    3. A biztonsági képek nem megfelelőek. Ebben az esetben e-mailben arra kérjük, hogy töltsön fel új biztonsági képeket myChrono24-fiókjában.
    4. Felhasználói fiókja aktiválásra vár. Ellenőrizze, hogy az e-mailben található hivatkozásra kattintva visszaigazolta-e felhasználói fiókját.
    5. Néhány országban ellenőriznünk kell a magáneladók személyazonosságát. Előfordulhat, hogy személyazonossága ellenőrzésére még nem került sor. Kérjük, vegye figyelembe, hogy személyazonosító iratainak ellenőrzése 1-3 munkanapot igénybe vehet.
    Magánhirdetéseit a myChrono24-fiók Hirdetések menüpontjában szerkesztheti. A megfelelő hivatkozásra kattintva módosíthatja vagy törölheti hirdetéseit. Ha az árat, a gyártót vagy a modellt kívánja módosítani, vegye fel velünk a kapcsolatot a PrivateSeller@chrono24.com e-mail-címen. Kérjük, vegye figyelembe, hogy törlés esetén a hirdetést véglegesen eltávolítjuk az oldalról.
    Ha probléma merül fel a PREMIUM hirdetés díjának kifizetésével, megszakíthatja a műveletet és visszatérhet a Chrono24 oldalára. Itt választhat egy másik fizetési módot. Kérdések esetén vegye fel velünk a kapcsolatot a PrivateSeller@chrono24.com e-mail-címen
    A hirdetés előbb 3 hónapig látható az oldalon. Az árucikket ez idő alatt csak a Chrono24-en hirdesse, hogy keltsen csalódást az érdeklődőkben. Nyomós ok esetén a hirdetést törölheti myChrono24-fiókjában.
    Célunk, hogy oldalunk látogatóinak kiváló minőségű szolgáltatást biztosítsunk. A Chrono24-en található hirdetések aktuális állapotának érdekében ezért 3 havonként e-mailben ellenőrizzük, hogy a hirdetett árucikkek elérhetőek-e még. Amennyiben nem erősíti meg hirdetési szándékát, egy hét után automatikusan töröljük a hirdetést.
    Hirdetését szívesen megjelenítjük ismét az oldalon. Kérjük, vegye fel velünk e-mailben a kapcsolatot a PrivateSeller@chrono24.com címen.

    Eladás

    A Chrono24-en biztonságosan, bizalmi vagyonkezeléssel adja el az órát. Ez azt jelenti, hogy csak akkor küldi el az árucikket, ha a vásárló átutalta a vételárat a bizalmi vagyonkezelői számlára. Amint az óra megérkezik a vásárlóhoz, kifizetjük Önnek a vételárat.

    Egyes esetekben előfordulhat, hogy a vásárló vagy az eladó országában nem vehető igénybe a bizalmi vagyonkezelés. Ilyenkor a vásárló közvetlenül Önnek fizet. Erre az esetre közölje vele a kívánt fizetési módot (pl. banki átutalás vagy PayPal).

    További információkat a bizalmi vagyonkezeléssel való értékesítésről itt olvashat.
    Ilyen esetben ne kockáztasson feleslegesen. Felkínálhatja a vásárlónak pl. a PayPal-rendszeren keresztüli fizetést. Fontos tudnivaló: Csak akkor küldje el az árucikket, ha megkapta a pénzt, és az összeget végérvényesen jóváírták számláján. Ne hagyatkozzon e-mailben továbbított fizetési visszaigazolásokra.

    Az órát természetesen személyesen is átadhatja a vevőnek. Javasoljuk, hogy ehhez védett és megfigyelt helyet válasszon, például ékszerboltot.
    Adatvédelmi okokból elrejtjük a vevő és az eladó e-mail-címét a rendszerünkön keresztül folytatott kommunikáció során. Ennek során az e-mail-címeket automatikusan titkosítjuk. Ezzel megvédjük Önt az adathalászattal vagy más csalási kísérletekkel szemben.

    Megegyezés után űrlapon keresztül kérheti el az érdeklődő elérhetőségi adatait, pl. a szállítási címhez vagy PayPales fizetési felszólításhoz. Az erre az űrlapra vezető hivatkozást minden, az érdeklődőtől a rendszerünkön keresztül kapott e-mailben megtalálja.

    A titkosított e-mail-cím például a következőképpen néz ki:
    41d07ee4-9cb3-4893-ade2-012bb56efc88-1un98@reply.chrono24.com
    A vásárló rendszerint bizalmi vagyonkezeléssel fizet a Chrono24-en. Ez azt jelenti, hogy a vételárat egy biztonságos vagyonkezelői számlára fizeti be. Ezt követően Ön elküldi az órát a vásárlónak. Amint az óra megérkezett a vásárlóhoz, kifizetjük Önnek a vételárat.

    Egyes esetekben előfordulhat, hogy a vásárló vagy az eladó országában nem vehető igénybe a bizalmi vagyonkezelés. Ilyenkor a vásárló közvetlenül Önnek fizet. Erre az esetre megadhatja a kívánt fizetési módot (pl. banki átutalás vagy PayPal). A Chrono24 ezt követően elküldi a fizetési információkat a vásárlónak.

    További információkat a bizalmi vagyonkezelésről itt olvashat.

    Az árucikket természetesen személyesen is átadhatja a vevőnek. Javasoljuk, hogy ehhez védett és megfigyelt helyet válasszon, például ékszerboltot. Ilyenkor is igénybe veheti biztonságos fizetési módként a bizalmi vagyonkezelést. Kérjük, vegye figyelembe a biztonsági tudnivalókat is.
    Ha igénybe veszi egy adott hirdetéshez a bizalmi vagyonkezelést, a províziót visszatartjuk a vételár kifizetésekor.

    Ha a vásárló közvetlenül Önnek fizet, az értékesítési províziót kiszámlázzuk. Kérjük, 14 napon belül egyenlítse ki a számlát.

    További információk
    Ha kiszámláztuk Önnek az értékesítési províziót annak ellenére, hogy az eladás nem történt meg, kérheti az értékesítés törlését. Kérjük, az eladások áttekintésében töltsön fel ismét 2 képet az óráról a tulajdonlás bizonyítására.

    Ha más úton értékesítette az órát, kérjük, küldjön erről is igazolást.
    Annak érdekében, hogy az óra biztonságosan megérkezzen a címzetthez, vegye figyelembe az alábbi pontokat:

    • Csomagolás: Válasszon megfelelő méretű stabil csomagküldő kartondobozt, és használjon elegendő mennyiségű csomagolóanyagot.
    • A címzett címe: Előzetesen kérje a szállítási cím visszaigazolását a vásárlótól. Ügyeljen arra, hogy jól olvashatóan vigye fel a címet a kartondobozra.
    • Biztosítás: A csomag feladása előtt tájékozódjon a csomag biztosításáról. A biztosításnak az értéktárgyakra, így az órákra is ki kell terjednie, és a teljes összeget fedeznie kell kár vagy veszteség esetén.
    • Nyomonkövetés: Olyan szállítási módot válasszon, amelynél lehetséges a csomag nyomonkövetése. Feladás után közölje a vásárlóval a nyomonkövetési azonosítót, hogy ő is figyelemmel kísérhesse a csomag útját.

    Közvetlen értékesítés a Chrono24-en

    Ha közvetlenül rajtunk keresztül értékesíti óráját, akkor a gyors és egyszerű ügyintézés előnyeit élvezheti. Árszámítási módszerünk tisztességes és a piachoz igazodik, mivel sokféle hirdetés támogatja az órák összehasonlítását.
    A Chrono24 Direct GmbH vállalja a teljes vásárlási folyamat lebonyolítását. A kézhezvételt követően szakértők ellenőrzik és értékelik az Ön óráját. A Chrono24 Direct egyjó hírű órakereskedő, amely neves márkák luxusóráit vásárolja fel és értékesíti. Ha bármilyen kérdése vagy problémája van, a Chrono24 ügyfélszolgálata mindig szívesen áll rendelkezésére.
    1-3 munkanapon belül konkrét ajánlattal jelentkezünk Önnél. A kifizetés rendszerint 1-3 munkanappal azután történik, hogy megkaptuk az óráját.
    Az értékelés alapja a szállítási terjedelem, valamint az óra állapota és a róla készült képek. A piacterünkön található számos hirdetés és megvalósuló nemzetközi értékesítés alapján tisztességes, a piachoz igazodó árat tudunk ajánlani Önnek.
    Számos gyártótól nagyon sok modellt vásárolunk. Ezek között a legkedveltebb márkájú órák is előfordulnak. Ha szeretné ellenőrizni, hogy az Ön által keresett modell is köztük van-e, akkor itt megnézheti. A következő lépésben a rendszer átirányítja Önt az űrlapunkra. Itt további részleteket adhat meg órájáról, és az ajánlatkérés előtt képeket tölthet fel.
    Visszaküldés esetén az órát biztosított állapotban kapja vissza. Ez semmiféle költséget nem jelent Önnek.
    Az óra kézhezvétele után visszaigazoljuk a vételárat, és átutaljuk Önnek az esedékes összeget. Felhívjuk a figyelmét, hogy akár 3 munkanapot is igénybe vehet az összeg jóváírása a bankszámláján.
    A kifizetés euróban történik. Az átváltási árfolyamot a bank határozza meg. Előfordulhat, hogy a bank egyedi átváltási díjat határoz meg.
    Az ajánlatszerzés 100%-ig ingyenes és nem kötelező érvényű az Ön számára.
    A UPS-csomagcímkén talál egy érvényes nyomonkövetési számot, amelynek segítségével bármikor nyomon követheti az aktuális kézbesítési állapotot. Ha egyéni kérdése van, vegye fel velünk a kapcsolatot a e-mail-címen.
    Nem, a szállítási költségeket teljes mértékben mi fedezzük.
    Az óra szállításához előre kitöltött UPS szállítólevelet biztosítunk Önnek, amelyet kinyomtatva ragasszon rá a csomagra. Ezt követően bármikor egyszerűen kérheti a küldemény átvételét Önnél, vagy saját maga is leadhatja azt egy UPS ügyfélközpontban az Ön közelében. Az átvételre egy legalább 5 órás, meghatározott időtartamon belül kerül sor, 10 és 16 óra között.
    Ha a csomag súlya meghaladja a feladószelvényen feltüntetett súlyt, akkor természetesen mi álljuk a többletköltségeket.
    Szállítás előtt kérjük, biztonságosan csomagolja be az órát: A legegyszerűbb, ha az órát és a hozzá tartozó dokumentumokat a dobozban található rekeszekbe helyezi, majd megfelelő csomagolással látja el. Itt találja a szállításra vonatkozó részletes útmutatót.

    Kérjük, vegye figyelembe, hogy ha a küldeményt egy UPS Access Pointban adja le, akkor nem lehetséges a biztosítás, ezért nem vállalunk felelősséget.
    Ha az UPS személyesen veszi át a küldeményt, vagy ha Ön azt leadja egy UPS ügyfélközpontban, akkor az tartalmazza az UPS Capital az áru teljes értékére (a mi felvásárlási árunkra) vonatkozó biztosítását. Ez a szolgáltatás az Ön számára díjmentes. Még visszaküldés esetén sem számítunk fel Önnek semmilyen további költséget.

    Kérjük, vegye figyelembe, hogy ha a küldeményt egy UPS Access Pointban adja le, akkor nem lehetséges a biztosítás, ezért nem vállalunk felelősséget.
    Ha hiánytalanul hozzá kíván jutni az eredeti dobozhoz és az eredeti dokumentumokhoz, az magasabb eladási árat von maga után. Óráját azonban az említett tartozékok nélkül is értékesítheti.
    Az órája feladásához rendelkezésére bocsátunk egy UPS-es, előre kitöltött csomagcímkét, amelyet Önnek ki kell nyomtatnia, és a csomagra kell ragasztania. Az Ön közelében itt található átvételi pont. Kívánságára örömmel kezdeményezünk az Ön által kívánt címen és időpontban történő átvételt a szállítócégünkkel. Ehhez kérjük, lépjen velünk kapcsolatba a címen. A kifizetés az óra átvételét követő 1–3 munkanapon belül történik.
    Ahhoz, hogy meghatározhassuk órája pontos értékét, képeket kell készítenie róla. Minél több kép érkezik be hozzánk, annál pontosabban meg tudjuk becsülni az óra értékét.
    Ajánlatunk 7 napig érvényes.
    Ha el szeretne adni nekünk egy órát, amelyet már magánhirdetésben megjelentetett a piacterünkön, kérjük, törölje ezt a hirdetést a myChrono24-fiókjából. Ehhez válassza ki az „Értékesítés” menüpontot, majd a megfelelő hirdetésben kattintson a „Törlés” lehetőségre.
    Ha kérdése van, a e-mail-címen veheti fel velünk a kapcsolatot.

    Óraeladás kereskedőként

    Néhány lépésben regisztrálhatja magát kereskedőként a Chrono24-en:
    1. Adja meg személyes adatait
    2. Adja meg fizetési adatait (hitelkártya, illetve Európában SEPA-beszedés is)
    3. Küldje el az ellenőrzéshez szükséges iratokat
    Ezt követően máris feltöltheti első hirdetéseit. A kereskedői fiók jóváhagyása után a Chrono24 közzéteszi a feladott hirdetést. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a jóváhagyásra csak a benyújtott adatok és dokumentumok ellenőrzését követően kerül sor. Az ellenőrzéshez a következő dokumentumok másolatára van szükségünk feltöltés, e-mail, fax vagy postai kézbesítés útján:
    • Cégkivonat vagy cégbejegyzés
    • Címigazolás telefonszámla, áramszámla stb. formájában
    Használja ki a 30 napos ingyenes próbaidőszakot, ismerkedjen meg behatóan a Chrono24-gyel, és regisztráljon most:
    A Chrono24 háromféle, különféle árazású csomagot kínál, amelyek pontosan megfelelnek az egyedi igényeknek. A LIGHT, a PRO és a PREMIUM csomagok többek között a lehetséges hirdetések számában, valamint az értékesítési provízióban térnek el egymástól. A csomag havonta vagy egy évre előre is kifizethető. További részletek itt.
    Az órákat beadhatja saját kezűleg vagy kérheti az adatok importálását weboldaláról. Kereskedői fiókjában saját kezűleg hozhatja létre hirdetéseit a számtalan hasznos funkció használatával. A vásárolt csomagtól függetlenül ezenfelül 16 fotót is megjelentethet minden feladott hirdetéshez. Saját weboldaláról történő adatimportálásra 50 hirdetéstől nyílik lehetőség. Ennek során az adatokat automatikusan importáljuk és naponta frissítjük weboldaláról.
    Az adatimportálás során a hirdetéseket egy az egyben átvesszük weboldaláról. A weblap módosulásai a következő import után automatikusan láthatóak leszenk a Chrono24-en is.

    Manuális adatbevitel esetén kereskedői fiókjában saját kezűleg szerkesztheti vagy törölheti a hirdetéseket. Ehhez válassza ki a Hirdetéseim alatt a Hirdetések módosítása/törlése opciót. Módosítsa a szükséges adatokat az űrlapon keresztül, majd mentse el a hirdetést.
    Az alkatrészekre különleges feltételek vonatkoznak. 50 óraalkatrész hirdetését egy órahirdetésnek számolunk be.
    Adatvédelmi okokból elrejtjük a vevő és az eladó e-mail-címét a rendszerünkön keresztül folytatott kommunikáció során. Ennek során az e-mail-címeket automatikusan titkosítjuk, hogy megvédjük Önt az adathalászattal vagy más csalási kísérletekkel szemben.

    Megegyezés után űrlapon keresztül kérheti el az érdeklődő elérhetőségi adatait, pl. a PayPales fizetési felszólítás elküldéséhez vagy a szállítási cím megismeréséhez. Az erre az űrlapra vezető hivatkozást minden, az érdeklődőtől a rendszerünkön keresztül kapott e-mailben megtalálja.

    A titkosított e-mail-cím például a következőképpen néz ki:

    41d07ee4-9cb3-4893-ade2-012bb56efc88-1un98@reply.chrono24.com

    Adatvédelem

    Igen. Személyes adatait a legmodernebb biztonsági rendszerrel védjük az adatok manipulációja, részleges vagy teljes elvesztése és harmadik személy jogosulatlan hozzáférése ellen. További információkat az adatvédelmi nyilatkozatban találhat.
    Személyes adatait kizárólag vételi érdeklődés vagy rendelés lebonyolításánál használjuk fel. Személyes adatok harmadik fél részére történő továbbításra csak az adatvédelmi nyilatkozatban megnevezett esetekben kerül sor.
    Nincs találat