Chrono24 súgó és GYIK

Használja szöveges keresőnket, hogy gyorsan választ kapjon kérdéseire. Természetesen közvetlenül is felveheti velünk a kapcsolatot.

Keresés a Chrono24-en

Hogyan kereshetek órát a Chrono24-en?
A Chrono24 keresősávjának köszönhetőn kényelmesen kereshet a kívánt órára. A keresési eredmények oldalán számos szűrési lehetőség áll rendelkezésre.

Keresősáv
A keresősáv kínálja a legegyszerűbb és leggyorsabb utat. A keresett szót a bevitel során a rendszer automatikusan kiegészíti.

Eredmények oldala
Az eredmények oldala számos szűrési lehetőséget kínál. Az eredményeket szűrheti pl. gyártó, modell, referencia vagy rendelkezésre állás alapján. Az eredménylistát relevancia, ár vagy feladási dátum alapján is rendezheti.

Ha az Aktuális keresés mentése gombra kattint, a jövőben e-mailben értesítést kap a keresésnek megfelelő új ajánlatokról. A kiválasztott szűrőt a rendszer automatikusan elmenti.
Hogyan lehetséges a keresési eredmények szűrése bizonyos ajánlatok szerint?
Miután a keresősávban rákeresett egy termékre, a találatokat az eredménylista szűrőjével tovább szűkítheti. A találatokat pl. gyártó, modell, állapot vagy anyag szerint szűkítheti. A több gombra kattintva további szűrési opciók jelennek meg. Egyszerre egy szűrő több értékét is kiválaszthatja. Ha deaktiválni szeretné az egyik szűrőt, egyszerűen távolítsa el a megfelelő kijelölést.

A lista jobb felső szélén található kiválasztó mezőn keresztül módosíthatja az eredmények rendezését. Válasszon az ár, a feladási dátum és a relevancia opciók közül. Az alapértelmezett rendezési opciókat myChrono24 tartományának Beállítások menüpontjában módosíthatja.

Órák vásárlása

Szeretnék megvásárolni egy bizonyos órát. Hogyan járjak el?
Kétféleképpen vásárolhat órát a Chrono24-en:

Lebonyolítás a Chrono24-en keresztül:
Számos ajánlat esetében közvetlenül a Chrono24-en keresztül rendelheti meg a terméket. Ennek során bizalmi vagyonkezelői számlára utalja át a termék árát, ahol az összeget biztonságban megőrizzük mindaddig, amíg kézhez nem kapta a megvásárolt órát. A Chrono24 munkatársai mindenkor rendelkezésére állnak és gondoskodnak a vásárlás zökkenőmentes lebonyolításáról. Az óra Chrono24-en keresztüli megvásárlásához kattintson az ajánlati oldalon a zöld „Vásárlás” gombra.

További információkat a Chrono24-en keresztüli lebonyolításról itt talál:
Közvetlen kapcsolatfelvétel az eladóval:
Ha az eladó nem kínálja fel a Chrono24-en keresztüli lebonyolítást, forduljon az eladóhoz a kapcsolatfelvételi űrlap („Kapcsolatfelvétel az eladóval” gomb) segítségével vagy telefonon. Ebben az esetben közvetlenül az eladóval állapodik meg a fizetés és szállítás feltételeiről.
Kivel kötök szerződést óra vásárlása során?
A szerződő partner minden esetben az adott kereskedő vagy magáneladó. Amennyiben a Chrono24-en keresztüli lebonyolítás mellett dönt, a szerződési feltételeket megjelenítjük a vásárlási folyamat közben. Ha közvetlenül kereskedőtől vásárol, kérjük, vegye figyelembe az adott kereskedő általános üzleti feltételeit.

További információkat a Chrono24-en keresztüli lebonyolításról itt talál:
Mit kell figyelembe vennem magáneladótól való vásárlás esetén?
Ha magáneladótól vásárol, a Chrono24-en igénybe vehető bizalmi vagyonkezelés a legbiztonságosabb módja a fizetés lebonyolításának. Ennek során vagyonkezelői számlára utalja át a termék árát, ahol az összeget biztonságban megőrizzük mindaddig, amíg kézhez nem kapta a megvásárolt órát. Esetleges problémák esetén a Chrono24 munkatársai mindenkor rendelkezésére állnak.

Ha a magáneladó nem kínálja fel a Chrono24-en keresztül bizalmi vagyonkezeléssel való fizetéslebonyolítást, azt ajánljuk, találkozzon vele személyesen egy biztonságos helyszínen. Ilyenkor az a legbiztonságosabb, ha a személyes vásárlást egy megbízható órakereskedő üzlethelyiségében bonyolítja le, ahol azonnal be is vizsgáltathatja az órát. A személyes vásárlás helyett választhatja a PayPal fizetési szolgáltatón vagy külső bizalmi vagyonkezelőn keresztüli fizetést is. Kérjük, vegye figyelembe, hogy csak azokat a magáneladókat ellenőrizzük, akik igénybe veszik a Chrono24-en felkínált bizalmi vagyonkezelési szolgáltatást. Magáneladótól való vásárlás előtt vizsgálja meg körültekintően az ajánlatot és a vételi feltételeket.
Hogyan bonyolódik le részletesen a vételi folyamat?
Kétféleképpen vásárolhat órát a Chrono24-en:

Lebonyolítás a Chrono24-en keresztül:
Számos ajánlat esetében közvetlenül a Chrono24-en keresztül rendelheti meg a terméket. Ennek során bizalmi vagyonkezelői számlára utalja át a termék árát, ahol az összeget biztonságban megőrizzük mindaddig, amíg kézhez nem kapta a megvásárolt órát. A Chrono24 munkatársai mindenkor rendelkezésére állnak és gondoskodnak a vásárlás zökkenőmentes lebonyolításáról. Az óra Chrono24-en keresztüli megvásárlásához kattintson az ajánlati oldalon a zöld „Vásárlás” gombra.

További információkat a Chrono24-en keresztüli lebonyolításról itt talál:
Közvetlen kapcsolatfelvétel az eladóval:
Ha az eladó nem kínálja fel a Chrono24-en keresztüli lebonyolítást, forduljon az eladóhoz a kapcsolatfelvételi űrlap („Kapcsolatfelvétel az eladóval” gomb) segítségével vagy telefonon. Ebben az esetben közvetlenül az eladóval állapodik meg a fizetés és szállítás feltételeiről.

Kérjük, vegye figyelembe: A szerződő partner minden esetben az adott eladó.
Hogyan vehetem fel a kapcsolatot az eladóval?
A Chrono24-en keresztül lebonyolítható ajánlatok esetében a zöld „Vásárlás” gombra kattintva rendelhet meg az árut. A „Kapcsolatfelvétel az eladóval” opción keresztül tehet fel általános kérdéseket az eladónak az ajánlattal kapcsolatban.

Minden más ajánlat esetén a „Kapcsolatfelvétel az eladóval” gombon keresztül érheti el az eladót.

Az eladó e-mailben kapja meg a neki küldött üzenetet. A Chrono24 nem tud tájékoztatást nyújtani arról, mikor olvassa vagy válaszolja meg az eladó az üzenetet. Üzenetküldés helyett telefonon is megkeresheti az eladót, amennyiben megadott telefonos elérhetőséget. A telefonszám az ajánlati oldalon található meg az „Eladó” pont alatt.

További információkat a Chrono24-en keresztüli lebonyolításról itt talál:
Hogyan tevődik össze egy óra eladási ára?
Egy óra eladási ára több komponensből tevődik össze. Először is meghatározza az óra ajánlati ára. Ehhez az árhoz adódhat még a csomagolás, biztosítás, szállítás, a hozzáadottérték-adó vagy az import HÉA értéke. Attól függően, hogy az órát belföldi vagy külföldi kereskedőtől vásárolja, különböző többletköltségek merülhetnek fel. Pontosabb információkért lépjen kapcsolatba a kereskedővel.
Az ajánlat külföldről származik. Mire kell ügyelnem a vásárlás során, és milyen díjak válnak esedékessé?
A hirdetésben az ár úgy jelenik meg, ahogyan azt az eladó megadta. Ehhez pótlólagos költségek merülhetnek fel, pl. vámilleték, adó, szállítási és biztosítási díjak.

A pontos ár és a tartalmazott költségek tisztázása érdekében kérjük, lépjen kapcsolatba az óra eladójával. Az eladó arról is értesíti, hogy a vámügyintézést a szállító intézi-e. Az országában érvényes vámszabályokkal kapcsolatban forduljon a helyi vámhivatalhoz.

Az Európai Unión belül az órák értékesítése vámmentes. Harmadik országból, például az Amerikai Egyesült Államokból történő import esetén vámilleték és import-HÉA növeli az árat. Pontosabb információkért vegye fel a kapcsolatot a vámhivatallal.
Mit kell érteni a vám és a behozatalt terhelő forgalmi adó alatt?
Ha külföldről rendel árucikket, előfordulhat, hogy a behozatalért vámot és forgalmi adót kell fizetni. A vámot és a forgalmi adót az illetékes vámhatóság állapítja meg. Fizetésük akkor esedékes, amint az árucikk megérkezik az országba. Pontosabb információkért vegye fel a kapcsolatot a Nemzeti Adó- és Vámhivatallal.
Hol és hogyan kell kifizetnem a behozatalért kiszabott vámot és forgalmi adót?
A vámot és a forgalmi adót az illetékes vámhatóság állapítja meg. Fizetésük akkor esedékes, amint az árucikk megérkezik az országba. A fizetendő vámot és forgalmi adót rendszerint közvetlenül a postai szolgáltatónak kell kifizetni a kézbesítéskor.
Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?
Számos eladó felkínálja a Chrono24-en keresztüli lebonyolítást. Ennek során hitelkártyával vagy átutalással vagyonkezelői számlára fizeti be a termék árát, ahol az összeget biztonságban megőrizzük mindaddig, amíg kézhez nem kapta a megvásárolt órát. A Chrono24 munkatársai mindenkor rendelkezésére állnak és gondoskodnak a vásárlás zökkenőmentes lebonyolításáról.

További információkat a Chrono24-en keresztüli lebonyolításról itt talál:
Minden eladó maga dönti el, milyen fizetési módokat kínál fel. A fizetés részleteinek megbeszéléséhez kérjük, vegye fel közvetlenül az eladóval a kapcsolatot. Az eladók esetenként a leírás szövegében is feltüntetik a lehetséges fizetési módokat.
Az eladó csak az előrefizetéssel való fizetési módot fogadja el. Bízhatok az ilyen ajánlatokban?
Ha az eladó hivatásos kereskedő:
Igen, számos kereskedő előrefizetéses átutalással kínálja fel árucikkeit. Rendkívül nagy figyelmet fordítunk arra, hogy csak megbízható kereskedők értékesíthessenek a Chrono24-en. A regisztráció során a Chrono24 átfogóan megvizsgálja minden kereskedő azonosságát és megbízhatóságát. Ez magában foglalja pl. a cégbírósági igazolás bekérését és más kereskedők referenciaként való megadását is. Egyéb megoldásként a biztonságos helyen való személyes találkozó kínálkozik, amelynek során az óra átvétele előtt készpénzzel fizethet. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a Chrono24 nem vállal felelősséget az adásvételért.

Ha az eladó státusza „Private Seller”:
Magáneladótól való vásárlás esetén az előrefizetés nem biztonságos fizetési mód. Ha a magáneladó ragaszkodik az előrefizetéshez és Ön mindenképp meg szeretné vásárolni az órát, saját érdekében ellenőrizze az eladó és az ajánlat hitelességét. Kérjen pl. referenciákat, további fotókat az óráról vagy a személyes dokumentumokról. Az előrefizetésen kívül biztonságos helyen megtartott személyes találkozó során, készpénzzel, illetve bizalmi vagyonkezelő szolgáltatás igénybevételével is fizethet. Ha kételkedik az eladó megbízhatóságában, tekintsen el a vásárlástól.

Számos eladó felkínálja a Chrono24-en keresztüli lebonyolítást. Ennek során vagyonkezelői számlára utalja át a termék árát, ahol az összeget biztonságban megőrizzük mindaddig, amíg kézhez nem kapta a megvásárolt órát. A Chrono24 munkatársai mindenkor rendelkezésére állnak és gondoskodnak a vásárlás zökkenőmentes lebonyolításáról. További információkat a Chrono24-en keresztüli lebonyolításról itt talál:
Lebonyolítható a vásárlás elkülönített (escrow) számlán keresztül, ill. bizalmi vagyonkezeléssel?
Számos eladó felkínálja a Chrono24-en keresztüli lebonyolítást. Ennek során vagyonkezelői számlára utalja át a termék árát, ahol az összeget biztonságban megőrizzük mindaddig, amíg kézhez nem kapta a megvásárolt órát. A Chrono24 munkatársai mindenkor rendelkezésére állnak és gondoskodnak a vásárlás zökkenőmentes lebonyolításáról. További információkat a Chrono24-en keresztüli lebonyolításról itt talál:
Ha az eladó nem kínálja fel a Chrono24-en keresztüli lebonyolítást, vegye figyelembe az alábbi információt:
Tájékoztatásképpen (és nem ajánlásképpen) megadjuk két bizalmi vagyonkezeléssel foglalkozó szolgáltató elérhetőségét: www.escrow.com és www.eco-treuhand.de. Országában vélhetően más, megbízható bizalmi vagyonkezelők is rendelkezésre állnak az adásvételi folyamathoz. A bizalmi vagyonkezelő kiválasztásánál tájékozódjon körültekintően.

A bizalmi vagyonkezelés igénybevételével mind a vásárlónak, mind az eladónak egyet kell értenie. Ha a lebonyolítással bizalmi vagyonkezelési szolgáltatót bíz meg, minden információt közvetlenül a bizalmi vagyonkezelő szolgáltatótól szerezzen be. Ne támaszkodjon az eladó által továbbított e-mailekre.
Mit árul el a Trusted Seller jelzés a kereskedőről?
A regisztráció során a Chrono24 minden kereskedője azonosságát és megbízhatóságát átfogóan megvizsgálja. A Trusted Seller státuszt csak olyan kereskedők kapják meg, akiket a Chrono24 és a felhasználók tapasztalatai alapján különleges megbízhatóság jellemez.

A Trusted Seller eladók olyan hivatásos órakereskedők, akiknek meg kell felelniük bizonyos feltételeknek.Ilyen feltételek többek között:

  • a felületen és a Chrono24-nek a személyükkel és vállalatukkal kapcsolatban megadott adatok megfelelnek a valóságnak,
  • kizárólag megbízható forrásokból származó eredeti termékekkel kereskednek,
  • termékeik állapotát a valóságnak megfelelően tüntetik fel, továbbá szövegesen és képpel utalnak az esetlegesen fennálló hiányosságokra,
  • a Chrono24 rendszerén keresztül, e-mailben kapott ügyfélkérdéseket rendszerint 5 munkanapon belül megválaszolják.

Elsődleges fontossággal bír a korrekt üzletvitel. Nézeteltérések esetén a kereskedő arra törekszik, hogy az ügyféllel együtt mindkét fél számára kielégítő megoldást találjon. Ezen feltételek bármelyikének megsértése a Trusted Seller jelzés átmeneti vagy tartós, illetve – súlyos vétség esetén – akár a Chrono24 tagság elvesztését eredményezheti.
Hogyan jelenik meg az eladónak az e-mail címem?
Adatvédelmi okokból elrejtjük a vevő és az eladó e-mail címét a rendszerünkön keresztül folytatott kommunikáció során. Amikor Ön kapcsolatba lép egy eladóval, e-mail címét nem továbbítjuk neki. Ezt az adatot rendszerünk automatikusan titkosítja.

Megegyezés után az eladó megtudakolhatja Öntől elérhetőségét. Az eladónak elküldheti elérhetőségi adatait, ha az e-mailben kapott linkre kattintva kitölti oldalunkon az erre szolgáló űrlapot.

A titkosított e-mail cím például így nézhet ki:
41d07ee4-9cb3-4893-ade2-012bb56efc88-1un98@reply.chrono24.com
Miért titkosított néhány eladó e-mail címe, másoké pedig nem?
Mindezidáig csak meghatározott országok eladói számára vezettük be a titkosított kommunikációs rendszert. Az e-mail címek csak ezekben az esetekben jelennek meg titkosított formában. Kommunikációs rendszerünket hamarosan minden országra ki fogjuk terjeszteni.

Órák értékesítése magáneladóként a Chrono24-en

Hogyan hirdethetek meg órát?
A hirdetési asszisztens segítségével néhány lépés után már hirdetheti is az eladni kívánt órát:
    1. Írja le részletesen az órát. Minél pontosabban írja le az árucikket, annál könnyebben találnak rá a potenciális vásárlók a hirdetésre.
    2. Adjon hozzá a hirdetéshez legfeljebb 4 képet az óra különböző nézeteiről. Készítse elő a kamerát és az órát. A hirdetés létrehozása során felkérjük, hogy a tulajdonlás bizonyítására fényképezze le az órát 2 különböző, általunk megadott óraállással. Ezek a képek később a hirdetésben is megjelennek.
    3. Regisztrálja magát eladóként, és adja meg banki adatait, hogy a pénzt közvetlenül kifizethessük bankszámlájára.
  • Mennyibe kerül az értékesítés a Chrono24-en?
    A Chrono24-en ingyenesen hirdetheti az óráját. Sikeres értékesítés esetén a vételár 6,5%-át kitevő províziót számolunk fel, legfeljebb 96 618,87 Ft-t. Ez a provízió az óra sikeres eladása esetén esedékes. A províziót visszatartjuk a vételár kifizetésekor. Kérjük, vegye figyelembe, hogy bizonyos esetekben a vásárló nem veheti igénybe a bizalmi vagyonkezelést. Ilyenkor kiszámlázzuk Önnek az értékesítési províziót.
    Nem találom a hirdetésemet. Mikor jelenik meg a Chrono24-en?
    Ha nem találja a feladott hirdetést a Chrono24-en, a következő okok állhatnak a háttérben:
    1. Munkatársunk még nem ellenőrizte a hirdetést. A Chrono24-felhasználók biztonsága érdekében munkatársaink minden új hirdetést külön is megvizsgálnak. Az ellenőrzésre kizárólag munkanapokon kerül sor, hétvégén nem. A hirdetés megjelentetése 1-3 munkanapot vesz igénybe.
    2. A biztonsági képek nem megfelelőek. Ebben az esetben e-mailben arra kérjük, hogy töltsön fel új biztonsági képeket myChrono24-fiókjában.
    3. A felhasználói fiók aktiválásra vár. Ellenőrizze, hogy az e-mailben található hivatkozásra kattintva visszaigazolta-e felhasználói fiókját.
    4. Még nem ellenőriztük személyazonosságát. Kérjük, vegye figyelembe, hogy személyazonosító iratainak ellenőrzése 1-3 munkanapot vehet igénybe.
    Hogyan bonyolódik le az értékesítés?
    A Chrono24-en biztonságosan, bizalmi vagyonkezeléssel adja el az órát. Ez azt jelenti, hogy csak akkor küldi el az árucikket, ha a vásárló átutalta a vételárat a bizalmi vagyonkezelési számlára. Amint az óra megérkezik a vásárlóhoz, kifizetjük Önnek a vételárat.

    Egyes esetekben előfordulhat, hogy a vásárló országában nem vehető igénybe a bizalmi vagyonkezelés. Ilyenkor a vásárló közvetlenül Önnek fizet. Erre az esetre közölje vele a kívánt fizetési módot (pl. banki átutalás vagy PayPal).

    További információkat a bizalmi vagyonkezeléssel való értékesítésről itt olvashat.
    Milyen fizetési módot kínálhatok fel, ha találtam vevőt az órára?
    A vásárló rendszerint bizalmi vagyonkezeléssel fizet a Chrono24-en. Ez azt jelenti, hogy a vételárat egy biztonságos vagyonkezelői számlára fizeti be. Ezt követően Ön elküldi az órát a vásárlónak. Amint az óra megérkezett a vásárlóhoz, kifizetjük Önnek a vételárat.

    Egyes esetekben előfordulhat, hogy a vásárló országában nem vehető igénybe a bizalmi vagyonkezelés. Ilyenkor a vásárló közvetlenül Önnek fizet. Erre az esetre megadhatja a kívánt fizetési módot (pl. banki átutalás vagy PayPal). A Chrono24 ezt követően elküldi a fizetési információkat a vásárlónak.

    További információkat a bizalmi vagyonkezelésről itt olvashat.

    Az árucikket természetesen személyesen is átadhatja a vevőnek. Javasoljuk, hogy ehhez védett és megfigyelt helyet válasszon, például ékszerboltot. Ilyenkor is igénybe veheti biztonságos fizetési módként a bizalmi vagyonkezelést.

    Kérjük, vegye figyelembe a biztonsági tudnivalókat is.
    Mi történik az értékesítési provízióval, ha az adásvétel nem történt meg?
    Ha kiszámláztuk Önnek az értékesítési províziót annak ellenére, hogy az eladás nem történt meg, kérheti az értékesítés törlését. Kérjük, az eladások áttekintésében töltsön fel ismét 2 képet az óráról a tulajdonlás bizonyítására.

    Ha más úton értékesítette az órát, kérjük, küldjön erről is igazolást.
    Mikor esedékes az értékesítési provízió?
    Ha igénybe veszi egy adott hirdetéshez a bizalmi vagyonkezelést, a províziót visszatartjuk a vételár kifizetésekor.

    Ha a vásárló közvetlenül Önnek fizet, az értékesítési províziót kiszámlázzuk. Kérjük, 14 napon belül egyenlítse ki a számlát.
    Mi a hivatkozási szám?
    A hivatkozási szám az Ön órájának típusát, illetve típusváltozatát jelöli, és több számjegyből és betűből tevődhet össze. A hivatkozási szám néhány gyártónál a burkolat alján (nem összekeverendő a burkolatszámmal), a szíj rögzítésénél, ritkább esetekben pedig a számlapba gravírozva található. A hivatkozási szám azonban minden bizonnyal szerepel az órájához mellékelt dokumentumokban vagy a számlán. Ha netán nem találná a hivatkozási számot, akkor keressen rá az interneten az óra számlapján feltüntetett gyártó nevére, és hasonlítsa össze a képtalálatokat az Ön órájával. Ez a kis kutatás a legtöbb esetben tovább fogja segíteni.
    Hogyan törölhetem a hirdetésemet?
    A hirdetés törlésének ideje és módja az ajánlati formától függ:
    1. Ha Ön a Chrono24-en való sikeres eladás esetén értékesítési províziót fizet, a hirdetési idő vége előtt az alábbi okokból kérheti a hirdetés törlését:
      • Az árucikket eladta
      • Az árucikk megsérült vagy megsemmisült
      • Az árucikket eltulajdonították
      • Egyéb önhibán kívüli ok
      A hirdetési idő lejárta után a hirdetés törölhető. Ehhez bizonyos esetekben igazolnia kell, hogy az óra továbbra is a birtokában van.
    2. Ha a hirdetés megjelentetéséhez előzetesen kifizette a hirdetési díjat, a hirdetés törlése bármikor lehetséges.
    Meddig látható a hirdetésem az oldalon?
    A hirdetés időtartama az ajánlat formájától függ:
    1. Ha Ön a Chrono24-en való sikeres eladás esetén értékesítési províziót fizet, a hirdetés előbb 3 hónapig látható oldalunkon. Ezalatt az órát nem hirdetheti és nem adhatja el máshol az árucikket. Ha ez idő alatt nem talált vevőt az órára, a hirdetést törölheti vagy meghosszabbíthatja további 3 hónappal. A törléshez igazolnia kell, hogy az óra továbbra is a birtokában van.
    2. Ha a hirdetés megjelentetéséhez előzetesen kifizette a hirdetési díjat, a hirdetés 6 hónapig látható a Chrono24-en. A hirdetési idő végén törölhetjük a hirdetést, ugyanakkor a törlésre nem vagyunk kötelesek.
    Hogyan jelentethetem meg ismét a hirdetésemet, ha az aktualitási ellenőrzés után törölték?
    Hirdetését szívesen megjelenítjük ismét az oldalon. Kérjük, vegye fel velünk e-mailben a kapcsolatot a PrivateSeller@chrono24.com címen.
    Beszerzi az órákat a Chrono24?
    A Chrono24 online piacterén a világ minden tájáról találkoznak egymással az órák szerelmesei. Az adásvétel mindig a vásárló és az eladó között jön létre. Cégünk nem vásárolja meg, nem becsüli fel és nem ellenőrzi az árucikkeket. Javasoljuk, hogy óráját magánhirdetéssel próbálja meg értékesíteni.
    Eladóként miért nem jelenik meg számomra az érdeklődő e-mail címe?
    Adatvédelmi okokból elrejtjük a vevő és az eladó e-mail címét a rendszerünkön keresztül folytatott kommunikáció során. Ennek során az e-mail címeket automatikusan titkosítjuk. Ezzel olyan személyektől védjük Önt, akik felületünket adathalászatra vagy más csaló szándékú tevékenységekre kívánják használni.

    Megegyezés után űrlapon keresztül kérheti el az érdeklődő elérhetőségi adatait, pl. a szállítási címhez vagy PayPal-os fizetési felszólításhoz. Az erre az űrlapra vezető hivatkozást minden, az érdeklődőtől a rendszerünkön keresztül kapott e-mailben megtalálja.

    A titkosított e-mail cím például így nézhet ki:
    41d07ee4-9cb3-4893-ade2-012bb56efc88-1un98@reply.chrono24.com

    myChrono24

    Miért regisztráljak a myChrono24-re?

    Exkluzív ajánlatok
    Olyan ajánlatokhoz férhet hozzá, amelyek csak a myChrono24 felhasználók számára láthatóak. Exkluzív hozzáférést biztosítunk a magáneladók ajánlataihoz a közzétételt követő első napokban.

    Gyorsabban célba érhet
    A myChrono24 megkönnyíti a regisztrált felhasználók munkáját. Nem kell visszaigazolást adnia, az automatikus kiegészítő funkció pedig még egyszerűbbé teszi a kívánt óra keresését.

    Mindig értesülhet a legfrissebb eseményekről
    A beállított keresésekkel nem marad le többé az érdekes ajánlatokról. Mentse el keresését, és értesítést kap az új ajánlatokról.

    Állandó áttekintés
    A kívánságlista segítségével mindig szemmel tarthatja az érdekes ajánlatokat.

    Ajánlatok kényelmes kezelése
    A myChrono24 tartományban egy helyen és áttekinthetően kezelheti az ajánlatokat.

    Könnyen újra megtalálhatja az érdekes ajánlatokat
    A myChrono24 előzmények funkciója automatikusan elmenti a megtekintett ajánlatokat. Így gyorsan újra rátalálhat az érdekes ajánlatokra.

    Hogyan szerkeszthetem vagy törölhetem magánhirdetéseimet?
    Magánhirdetéseit a myChrono24-fiók Hirdetések menüpontjában szerkesztheti. A megfelelő hivatkozásra kattintva módosíthatja vagy törölheti hirdetéseit. Ha az árat, a gyártót vagy a modellt kívánja módosítani, vegye fel velünk a kapcsolatot a PrivateSeller@chrono24.com e-mail-címen. Kérjük, vegye figyelembe, hogy törlés esetén a hirdetést véglegesen eltávolítjuk az oldalról.
    Hogyan szerkeszthetem személyes adataimat?
    Jelentkezzen be e-mail címével (felhasználónév) és jelszavával a myChrono24 tartományba. A Saját adataim menüpontban módosíthatja és mentheti el személyes adatait, pl. nevét, címét, telefonszámát, jelszavát. A Beállítások menüpontban módosíthatja az oldalra vonatkozó és az e-mail-es beállításokat, valamint itt adhatja meg azt a nyelvet, amelyen az e-maileket kapni szeretné a Chrono24-től. Itt iratkozhat fel hírlevelünkre, illetve iratkozhat le arról.

    Órák értékesítése kereskedőként

    Hogyan regisztrálhatom magam kereskedőként?
    Néhány lépésben regisztrálhatja magát kereskedőként a Chrono24-en:
    1. Adja meg személyes adatait
    2. Adja meg fizetési adatait (hitelkártya, illetve Németországban SEPA beszedési megbízás is)
    3. Továbbítsa a hitelesítő dokumentumokat
    Ezt követően máris feltöltheti első ajánlatait. Ajánlatainak közzététele előtt a Chrono24-nek jóvá kell hagynia kereskedői fiókját. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a jóváhagyásra csak adatainak és dokumentumainak ellenőrzését követően kerül sor. Ehhez a következő dokumentumok másolatára van szükségünk feltöltés, e-mail, fax vagy postai kézbesítés útján:
    • Cégkivonat vagy tevékenység-bejelentés igazolása
    • Lakcímigazolás telefonszámla, áramszámla stb. formájában
    Használja ki a 30 napos ingyenes próbaidőszakot a Chrono24 mélyreható megismerésére.
    Milyen árazási modelleket kínálnak kereskedők számára?
    A Chrono24 a különböző igényekhez különböző csomagokat kínál. A csomagok többek között a tartalmazott ajánlatok és az ajánlatonkénti képek számában térnek el egymástól. Az ármodellek ugyanakkor befolyásolják a találati eredmények listáján való elhelyezkedést, illetve a kiemelt ajánlatok között való megjelenést a Chrono24 weboldalán. Ön havonta vagy egy évre előre fizethet. Minden részletet megtalálhat itt.
    Ki fizethet elő a prémium csomagra, és milyen előnyökkel jár ez?
    A prémium csomagot kizárólag olyan kereskedőknek kínáljuk fel, akik már legalább egy éve a Chrono24 tagjai. Emellett a kereskedőnek Trusted Seller minősítésűnek kell lennie. A Trusted Seller minősítés és jelzés feltételeit itt találhatja.

    A prémium csomag számos előnnyel jár: Hirdetései még könnyebben megtalálhatók honlapunkon és a keresési listákon, továbbá több képet tölthet fel. Ezenfelül hirdetései mellett látható a Premium Seller szimbólum. Legjobb ajánlatai TOP jelzéssel jelennek meg az eredménylistán. Az ajánlati oldalon az érdeklődők az „Ezek az órák is érdekelhetik Önt” tartományban kizárólag az Ön órakínálatát tekinthetik meg. Ezenkívül élvezheti a reklámmentes ajánlatok lehetőségét is: ajánlatai mellett nem jelenik meg más kereskedő reklámja.
    Hogyan vihetem fel ajánlataimat?
    Az órákat beadhatja saját kezűleg vagy az adatok importálásával is weboldaláról.

    A kereskedői tartományban saját maga hozhatja létre ajánlatait. Ehhez töltse ki az Új ajánlat űrlapot. Kérdőívünk segítségével gyorsan elkészítheti az óra komplett leírását. A kiválasztott csomagtól függően minden ajánlathoz 6–16 képet tehet közzé.

    A weboldalról történő adatimportálásra 25 ajánlattól és PRO-Listing esetén nyílik lehetőség. Ennek során az adatokat automatikusan importálhatja és naponta frissítheti weboldaláról.
    Eladóként miért nem jelenik meg számomra az érdeklődő e-mail címe?
    Adatvédelmi okokból elrejtjük a vevő és az eladó e-mail címét a rendszerünkön keresztül folytatott kommunikáció során. Ennek során az e-mail címeket automatikusan titkosítjuk. Ezzel olyan személyektől védjük Önt, akik felületünket adathalászatra vagy más csaló szándékú tevékenységekre kívánják használni.

    Megegyezés után űrlapon keresztül kérheti el az érdeklődő elérhetőségi adatait, pl. a szállítási címhez vagy PayPal-os fizetési felszólításhoz. Az erre az űrlapra vezető hivatkozást minden, az érdeklődőtől a rendszerünkön keresztül kapott e-mailben megtalálja.

    A titkosított e-mail cím például így nézhet ki:
    41d07ee4-9cb3-4893-ade2-012bb56efc88-1un98@reply.chrono24.com

    A Chrono24 vásárlóvédelem

    Mit jelent a Chrono24 vásárlóvédelem?
    A Chrono24 vásárlóvédelemmel a megrendelés után is Ön áll a középpontban: abban a ritka esetben is számíthat támogatásunkra, ha valami nem a terveknek megfelelően alakul. Munkatársaink segítenek Önnek abban, hogy kielégítő megoldást találjon a kereskedővel.Vegye fel velünk a kapcsolatot az áru átvételét követő 14 napon belül.
    Mikor érvényes a Chrono24 vásárlóvédelem?
    A Chrono24 vásárlóvédelmet akkor veheti igénybe, ha a Chrono24-en keresztül rendelt órát egy kereskedőtől. A vásárlóvédelem feltétele, hogy a megrendelést formálisan a Chrono24 rendszerén keresztül küldte el. A vásárlóvédelem nem vonatkozik az olyan vásárlásokra, amelyekről közvetlenül a kereskedővel (pl. telefonon, e-mailben, chaten vagy személyesen) állapodott meg, ill. bonyolított le.

    Kérjük, vegye figyelembe, hogy a Chrono24 vásárlóvédelem nem vehető igénybe magánszemélyek közötti adásvételnél.
    Meddig érvényes a Chrono24 vásárlóvédelem?
    Probléma esetén a rendelési szám megadása mellett vegye fel velünk a kapcsolatot legkésőbb 14 nappal az áru átvétele után a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül.

    Kérdések a Trusted Checkout fizetéssel kapcsolatban

    Vásárlás

    Mikor vásárolhatok Trusted Checkouttal?
    A Trusted Checkout ajánlatokat a találati eredmények között és az ajánlati oldalon a zöld Trusted Checkout szimbólum segítségével ismerheti fel.
    Regisztrálnom kell vásárlás előtt a Chrono24-en?
    Igen. Kérdések esetén így tudunk leginkább segíteni és tájékoztatni Önt a megrendelés aktuális állapotáról.
    Hogyan vehetem fel közvetlenül a kapcsolatot egy kereskedővel?
    Árucikkel kapcsolatos kérdések esetén keresse meg a kereskedőt a megadott elérhetőségen. A Trusted Checkout használatával kapcsolatos kérdéseit a Chrono24 ügyféltámogatási munkatársai szívesen megválaszolják telefonon (+1 646-887-3560) vagy e-mailben ().
    Mennyibe kerül a Trusted Checkout?
    A Trusted Checkout szolgáltatás ingyenes.

    Fizetés

    Hogyan fizethetek ki egy terméket?
    Hitelkártyával (VISA, MasterCard) vagy átutalással fizethet. Az adott árucikk esetében lehetséges fizetési mód az ajánlati oldalon látható.

    A fizetéseket a Mangopay fizetési szolgáltatóval együttműködve bonyolítjuk le. A Mangopay a francia Credit Mutuel Arkea bankhoz kötődő internetes vásárterekre szakosodott fizetési szolgáltató.

    Szállítás

    Milyen gyorsan szállíthatók a termékek?
    A Trusted Checkout fizetéssel felkínált termékek általában azonnal vagy rövid határidővel szállíthatók. A pontos adatokat az adott árucikk ajánlati oldalán találhatja.
    Mennyi időt vesz igénybe és mennyibe kerül a szállítás?
    Vételi érdeklődésnél
    Amennyiben vételi érdeklődésben jelezte vásárlási szándékát, a kereskedő eljuttatja Önhöz ajánlatát a szállítási díj és idő megadásával együtt.

    A „fix áras vásárlás” esetén
    A „fix áras vásárlás” esetén az áru elérhetősége és a szállítási költség az ajánlati oldalon olvasható.
    Melyik csomagszállító cég kézbesíti az árut?
    Alapvetően a kereskedő dönt arról, melyik csomagszállító céget bízza meg a csomagküldéssel. A megbízott logisztikai válllalat neve a szállítási visszaigazolásban szerepel.
    Nyomon lehet követni a küldemény állapotát?
    Amint a kereskedő feladta az árut, e-mailben értesítjük Önt. Amennyiben rendelkezésre áll, a nyomonkövetési azonosítót is továbbítjuk Önnek.
    Sérülés és lopás elleni biztosítással érkezik a csomag?
    A Trusted Checkout fizetéssel megrendelt csomagokat mindig biztosítva adják fel, hacsak nem kötött a kereskedővel ettől eltérő megállapodást.
    Mekkora összegre van biztosítva a csomag?
    Általánosan az árucikkek teljes értékére vonatkozik a biztosítás.

    Garancia

    Milyen garanciális és szavatossági jogokkal rendelkezem Trusted Checkout fizetéssel történő rendelés esetén?
    A Trusted Checkout esetében is a törvényileg biztosított szavatossági jogok érvényesek. A garanciális és szavatossági jogok köre nem terjed tovább ennél.

    Áru visszaküldése

    Hogyan adhatom vissza az árut?

    Trusted Checkout vásárlás esetén: Ha élni szeretne 14 napos elállási jogával, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálati csoportunkkal az áru kézbesítésétől számított 14 napon belül telefonon (+1 646-887-3560) vagy e-mailben (). Munkatársunk dokumentálja és visszaigazolja, hogy határidőn belül jelezte az elállási jog gyakorlására vonatkozó szándékát, és megteszi a szükséges lépéseket.

    Ha a vételárat közvetlenül a kereskedőnek vagy a magáneladónak fizette ki, az eredeti állapot helyreállításához vegye fel közvetlenül vele a kapcsolatot. Felhívjuk figyelmét, hogy magáneladótól való vásárlás esetén a törvényileg szabályozott elállási jog nem alkalmazható.

    Kit terhel a visszaküldés költsége?
    A visszaküldés közvetlen költségei Önt terhelik. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a szállítási költség a biztosításvédelem miatt akár 250 euró összegig is terjedhet.
    Biztonságban vannak az adataim a Chrono24-en?
    Igen. Személyes adatait a legmodernebb biztonsági rendszerrel védjük az adatok manipulációja, részleges vagy teljes elvesztése és harmadik személy jogosulatlan hozzáférése ellen. További információkat az adatkezelési nyilatkozatban találhat.
    Továbbadják az adataimat harmadik félnek?
    Személyes adatait kizárólag vételi érdeklődés vagy rendelés lebonyolításánál dolgozzuk fel. Az adatokat nem továbbítjuk illetéktelen harmadik félnek. További információkat az adatkezelési nyilatkozatban találhat.

    Nincs találat

    Kérdése van?
    Szívesen segítünk Önnek!

    +1 646-887-3560

    Kapcsolat