Bizalmi vagyonkezelés a Chrono24-en

Vásárló

Eladó

A bizalmi vagyonkezelés még inkább megkönnyíti és biztonságosabbá teszi a magáneladóktól való vásárlást: Ön vagyonkezelői számlára utalja át a termék árát, ahol az összeget biztonságban megőrizzük mindaddig, amíg kézhez nem kapja a megvásárolt órát. Vásároljon kényelmesen órát külföldi magáneladóktól és hagyatkozzon nyugodtan munkatársaink támogatására.

Biztonságos fizetés magánvétel esetén is

Fizetés vagyonkezelői számlán keresztül

Első a biztonság! Előbb Ön átveszi a megvásárolt órát. Az eladó ezt követően kapja meg a vételárat.

Rugalmas fizetési módok

A bizalmi vagyonkezelés igénybevételével mind átutalással, mind hitelkártyával nyugodtan vásárolhat magáneladóktól a világ minden tájáról.

Támogatás és ügyfélszolgálat

Ügyféltámogatási csoportunk mindig készséggel áll rendelkezésére. Problémák esetén segítséget nyújtunk, hogy mielőbb megegyezés születhessen Ön és az eladó között.

Kérjük, vegye figyelembe: A Chrono24 bizalmi vagyonkezelésével való értékesítés csak a következő régiókban lehetséges: valamennyi SEPA-ország, Ausztrália, Hongkong, Japán, Kanada, Szingapúr, Dél-Korea, USA, Egyesült Arab Emirátusok, valamint Franciaország tengerentúli területei.

Nagyobb biztonság az eladóknak és vásárlóknak

A Chrono24-en mindig bizalmi vagyonkezelésen keresztül árusíthat. Ezzel olyan biztonságos fizetési módot bocsátunk rendelkezésre, amely lehetővé teszi, hogy nyugodt szívvel hirdethesse óráját nemzetközi vásárlóközönségnek is.

Így működik

4 lépés a sikeres adásvételért

Kötelező érvénnyel eladja a árucikket a Chrono24-en

Kötelező érvénnyel eladja a árucikket a Chrono24-en

A vásárló befizeti a vételárat a biztonságos vagyonkezelői számlára

A vásárló befizeti a vételárat a biztonságos vagyonkezelői számlára

Ön biztosítva elküldi az árucikket a vásárlónak

Ön biztosítva elküldi az árucikket a vásárlónak

Amint rendben megérkezett az árucikk a vásárlóhoz, Ön közvetlenül megkapja a pénzt bankszámlájára

Amint rendben megérkezett az árucikk a vásárlóhoz, Ön közvetlenül megkapja a pénzt bankszámlájára

Tudjon meg többet a Chrono24-en való értékesítésről

Hogyan működik a bizalmi vagyonkezelés?

Hogyan kapom meg az eladásból származó pénzt?

Hogyan küldhető el biztonságosan az eladott óra?

Mi történik, ha probléma merül fel?

Mit foglal magában a bizalmi vagyonkezelés a Chrono24-en?
A Chrono24 bizalmi vagyonkezelése mind az eladó, mind a vásárló számára nagyobb biztonságot kínál az óravásárlás során: miután a vásárló átutalta a pénzt a bizalmi vagyonkezelői számlára, az összeget biztonságban megőrizzük ott mindaddig, amíg a vásárló kézhez nem kapja a megrendelt terméket.

A szállítás vásárló általi visszaigazolása után rendszerint 7 napon belül jóváhagyjuk a kifizetést. A kifizetést ennél korábban a vásárló saját maga is engedélyezheti.

Ezenfelül a bizalmi vagyonkezelésen keresztüli fizetés esetén könnyebben nyújthatunk Önnek segítséget, ha valami nem a terveknek megfelelően alakul. 
Milyen fizetési módot kínálhatok fel, ha az óra vevőre talált?
A vásárló rendszerint bizalmi vagyonkezeléssel fizet a Chrono24-en. Ez azt jelenti, hogy a vételárat egy biztonságos vagyonkezelői számlára fizeti be. Ezt követően Ön elküldi az órát a vásárlónak. Amint az óra megérkezett a vásárlóhoz, kifizetjük Önnek a vételárat.

Egyes esetekben előfordulhat, hogy a vásárló vagy az eladó országában nem vehető igénybe a bizalmi vagyonkezelés. Ilyenkor a vásárló közvetlenül Önnek fizet. Erre az esetre megadhatja a kívánt fizetési módot (pl. banki átutalás vagy PayPal). A Chrono24 ezt követően elküldi a fizetési információkat a vásárlónak.

További információkat a bizalmi vagyonkezelésről itt olvashat.

Az árucikket természetesen személyesen is átadhatja a vevőnek. Javasoljuk, hogy ehhez védett és megfigyelt helyet válasszon, például ékszerboltot. Ilyenkor is igénybe veheti biztonságos fizetési módként a bizalmi vagyonkezelést. Kérjük, vegye figyelembe a biztonsági tudnivalókat is.
Mikor esedékes az értékesítési jutalék?
Ha igénybe veszi egy adott hirdetéshez a bizalmi vagyonkezelést, a províziót visszatartjuk a vételár kifizetésekor.

Ha a vásárló közvetlenül Önnek fizet, az értékesítési províziót kiszámlázzuk. Kérjük, 14 napon belül egyenlítse ki a számlát.

További információk
Milyen biztonságot nyújt a bizalmi vagyonkezelő szolgáltatás az eladóknak?
A biztonságot rendkívül fontosnak tartjuk az óravásárlás során! A bizalmi vagyonkezeléssel kivédheti a csalási kísérleteket, és biztosíthatja a vételár beérkezését bankszámlájára.

Biztonságos fizetés
A vásárló befizeti a pénzt a vagyonkezelői számlára. Ön csak ezt követően postázza az árucikket. Az árucikk átvétele után a vásárló kezdeményezheti a pénz kifizetését. Aggodalomra azonban ennek hiányában sincs ok, mert rendszerint az árucikk kézbesítése utáni 7 napon belül kifizetjük Önnek a pénzt.

Adatvédelem
A bizalmi vagyonkezelő szolgáltatáson keresztül történő fizetéseknél nem adjuk tovább adatait a vásárlónak. Adatai így mindenkor biztonságban vannak.

Chrono24-támogatás, ha valami nem a terveknek megfelelően alakul
Felmerülő problémák esetén szívesen állunk rendelkezésére tanácsainkkal, és segítünk leküzdeni az esetleges nyelvi akadályokat is Ön és a vásárló között.
Hogyan kapom meg a pénzemet?
Az árucikk átvétele után a vásárló hozzájárulhat a vételár kifizetéséhez az Ön részére. Aggodalomra azonban ennek hiányában sincs ok, mert rendszerint az árucikk kézbesítése utáni 7 napon belül kifizetjük Önnek a pénzt. Felhívjuk figyelmét, hogy 3 munkanapot igénybe vehet, amíg az összeget jóváírják bankszámlájára.
Hogyan küldhetem el magáneladóként biztonságosan az eladott órát?
Annak érdekében, hogy az óra biztonságosan megérkezzen a címzetthez, vegye figyelembe az alábbi pontokat:

  • Csomagolás: Válasszon megfelelő méretű stabil csomagküldő kartondobozt, és használjon elegendő mennyiségű csomagolóanyagot.
  • A címzett címe: Előzetesen kérje a szállítási cím visszaigazolását a vásárlótól. Ügyeljen arra, hogy jól olvashatóan vigye fel a címet a kartondobozra.
  • Biztosítás: A csomag feladása előtt tájékozódjon a csomag biztosításáról. A biztosításnak az értéktárgyakra, így az órákra is ki kell terjednie, és a teljes összeget fedeznie kell kár vagy veszteség esetén.
  • Nyomonkövetés: Olyan szállítási módot válasszon, amelynél lehetséges a csomag nyomonkövetése. Feladás után közölje a vásárlóval a nyomonkövetési azonosítót, hogy ő is figyelemmel kísérhesse a csomag útját.
Hogyan támogat a Chrono24 problémák esetén?
Felmerülő problémák esetén szívesen állunk rendelkezésére tanácsainkkal, és segítünk leküzdeni az esetleges nyelvi akadályokat is Ön és a vásárló között. Mindig olyan megoldásra törekszünk, amellyel mindkét fél egyetért. Vásárlástól való elállás esetén soha nem fizetjük vissza a vételárat a vásárlónak az eladó jóváhagyása nélkül.
Mikor kapok jóváírást egy érvénytelenített adásvételért?
Az eladás sikeres sztornózása után visszatérítjük Önnek az értékesítési províziót. Ha már kifizette az értékesítési províziót, a visszatérítésre legkésőbb az adásvétel sztornózása után 7 nappal sor kerül. Felhívjuk figyelmét, hogy átutalás esetén 3 munkanapot is igénybe vehet, amíg az összeget jóváírják bankszámlájára.