Belépés

Bizalmi vagyonkezelés a Chrono24-en

Vásárló

Eladó

A bizalmi vagyonkezelés még inkább megkönnyíti és biztonságosabbá teszi a magáneladóktól való vásárlást: Ön vagyonkezelői számlára utalja át a termék árát, ahol az összeget biztonságban megőrizzük mindaddig, amíg kézhez nem kapja a megvásárolt órát. Vásároljon kényelmesen órát külföldi magáneladóktól és hagyatkozzon nyugodtan munkatársaink támogatására.

Biztonságos fizetés magánvétel esetén is

Fizetés vagyonkezelői számlán keresztül

Fizetés vagyonkezelői számlán keresztül

Első a biztonság! Előbb Ön átveszi a megvásárolt órát. Az eladó ezt követően kapja meg a vételárat.

Rugalmas fizetési módok

Rugalmas fizetési módok

A bizalmi vagyonkezelés igénybevételével mind átutalással, mind hitelkártyával nyugodtan vásárolhat magáneladóktól a világ minden tájáról.

Támogatás és ügyfélszolgálat

Támogatás és ügyfélszolgálat

Ügyféltámogatási csoportunk mindig készséggel áll rendelkezésére. Problémák esetén segítséget nyújtunk, hogy mielőbb megegyezés születhessen Ön és az eladó között.

Nagyobb biztonság az eladóknak és vásárlóknak

A Chrono24-en mindig bizalmi vagyonkezelésen keresztül árusíthat. Ezzel olyan biztonságos fizetési módot bocsátunk rendelkezésre, amely lehetővé teszi, hogy nyugodt szívvel hirdethesse óráját nemzetközi vásárlóközönségnek is.

Így működik

4 lépés a sikeres adásvételért

Kötelező érvénnyel eladja a árucikket a Chrono24-en

Kötelező érvénnyel eladja a árucikket a Chrono24-en

A vásárló befizeti a vételárat a biztonságos vagyonkezelői számlára

A vásárló befizeti a vételárat a biztonságos vagyonkezelői számlára

Ön biztosítva elküldi az árucikket a vásárlónak

Ön biztosítva elküldi az árucikket a vásárlónak

Amint rendben megérkezett az árucikk a vásárlóhoz, Ön közvetlenül megkapja a pénzt bankszámlájára

Amint rendben megérkezett az árucikk a vásárlóhoz, Ön közvetlenül megkapja a pénzt bankszámlájára

Tudjon meg többet a Chrono24-en való értékesítésről

Hogyan működik a bizalmi vagyonkezelés?

Hogyan kapom meg az eladásból származó pénzt?

Hogyan küldhető el biztonságosan az eladott óra?

Mi történik, ha probléma merül fel?

Mit foglal magában a bizalmi vagyonkezelés a Chrono24-en?
A Chrono24 bizalmi vagyonkezelése mind az eladó, mind a vásárló számára nagyobb biztonságot kínál az óravásárlás során: miután a vásárló átutalta a pénzt a bizalmi vagyonkezelői számlára, az összeget biztonságban megőrizzük ott mindaddig, amíg a vásárló kézhez nem kapja a megrendelt terméket.

A szállítás vásárló általi visszaigazolása után rendszerint 7 napon belül jóváhagyjuk a kifizetést. A kifizetést ennél korábban a vásárló saját maga is engedélyezheti.

Ezenfelül a bizalmi vagyonkezelésen keresztüli fizetés esetén könnyebben nyújthatunk Önnek segítséget, ha valami nem a terveknek megfelelően alakul. 
Milyen fizetési módot kínálhatok fel, ha találtam vevőt az órára?
A vásárló rendszerint bizalmi vagyonkezeléssel fizet a Chrono24-en. Ez azt jelenti, hogy a vételárat egy biztonságos vagyonkezelői számlára fizeti be. Ezt követően Ön elküldi az órát a vásárlónak. Amint az óra megérkezett a vásárlóhoz, kifizetjük Önnek a vételárat.

Egyes esetekben előfordulhat, hogy a vásárló vagy az eladó országában nem vehető igénybe a bizalmi vagyonkezelés. Ilyenkor a vásárló közvetlenül Önnek fizet. Erre az esetre megadhatja a kívánt fizetési módot (pl. banki átutalás vagy PayPal). A Chrono24 ezt követően elküldi a fizetési információkat a vásárlónak.

További információkat a bizalmi vagyonkezelésről itt olvashat.

Az árucikket természetesen személyesen is átadhatja a vevőnek. Javasoljuk, hogy ehhez védett és megfigyelt helyet válasszon, például ékszerboltot. Ilyenkor is igénybe veheti biztonságos fizetési módként a bizalmi vagyonkezelést. Kérjük, vegye figyelembe a biztonsági tudnivalókat is.
Mikor esedékes az értékesítési provízió?
Ha igénybe veszi egy adott hirdetéshez a bizalmi vagyonkezelést, a províziót visszatartjuk a vételár kifizetésekor.

Ha a vásárló közvetlenül Önnek fizet, az értékesítési províziót kiszámlázzuk. Kérjük, 14 napon belül egyenlítse ki a számlát.

További információk
Milyen biztonságot nyújt a bizalmi vagyonkezelő szolgáltatás az eladóknak?
A biztonságot rendkívül fontosnak tartjuk az óravásárlás során! A bizalmi vagyonkezeléssel kivédheti a csalási kísérleteket, és biztosíthatja a vételár beérkezését bankszámlájára.

Biztonságos fizetés
A vásárló befizeti a pénzt a vagyonkezelői számlára. Ön csak ezt követően postázza az árucikket. Az árucikk átvétele után a vásárló kezdeményezheti a pénz kifizetését. Aggodalomra azonban ennek hiányában sincs ok, mert rendszerint az árucikk kézbesítése utáni 7 napon belül kifizetjük Önnek a pénzt.

Adatvédelem
A bizalmi vagyonkezelő szolgáltatáson keresztül történő fizetéseknél nem adjuk tovább adatait a vásárlónak. Adatai így mindenkor biztonságban vannak.

Chrono24-támogatás, ha valami nem a terveknek megfelelően alakul
Felmerülő problémák esetén szívesen állunk rendelkezésére tanácsainkkal, és segítünk leküzdeni az esetleges nyelvi akadályokat is Ön és a vásárló között.
Hogyan kapom meg a pénzemet?
Az árucikk átvétele után a vásárló hozzájárulhat a vételár kifizetéséhez az Ön részére. Aggodalomra azonban ennek hiányában sincs ok, mert rendszerint az árucikk kézbesítése utáni 7 napon belül kifizetjük Önnek a pénzt. Felhívjuk figyelmét, hogy 3 munkanapot igénybe vehet, amíg az összeget jóváírják bankszámlájára.
Hogyan küldhetem el magáneladóként biztonságosan az eladott órát?
Annak érdekében, hogy az óra biztonságosan megérkezzen a címzetthez, vegye figyelembe az alábbi pontokat:

  • Csomagolás: Válasszon megfelelő méretű stabil csomagküldő kartondobozt, és használjon elegendő mennyiségű csomagolóanyagot.
  • A címzett címe: Előzetesen kérje a szállítási cím visszaigazolását a vásárlótól. Ügyeljen arra, hogy jól olvashatóan vigye fel a címet a kartondobozra.
  • Biztosítás: A csomag feladása előtt tájékozódjon a csomag biztosításáról. A biztosításnak az értéktárgyakra, így az órákra is ki kell terjednie, és a teljes összeget fedeznie kell kár vagy veszteség esetén.
  • Nyomonkövetés: Olyan szállítási módot válasszon, amelynél lehetséges a csomag nyomonkövetése. Feladás után közölje a vásárlóval a nyomonkövetési azonosítót, hogy ő is figyelemmel kísérhesse a csomag útját.
Hogyan támogat a Chrono24 problémák esetén?
Felmerülő problémák esetén szívesen állunk rendelkezésére tanácsainkkal, és segítünk leküzdeni az esetleges nyelvi akadályokat is Ön és a vásárló között. Mindig olyan megoldásra törekszünk, amellyel mindkét fél egyetért. Vásárlástól való elállás esetén soha nem fizetjük vissza a vételárat a vásárlónak az eladó jóváhagyása nélkül.
Mikor kapok jóváírást egy érvénytelenített adásvételért?
Az eladás sikeres sztornózása után visszatérítjük Önnek az értékesítési províziót. Ha már kifizette az értékesítési províziót, a visszatérítésre legkésőbb az adásvétel sztornózása után 7 nappal sor kerül. Felhívjuk figyelmét, hogy átutalás esetén 3 munkanapot is igénybe vehet, amíg az összeget jóváírják bankszámlájára.