Kérdése van?
Szívesen segítünk Önnek!
A kívánt óra megrendeléséhez kattintson a hirdetés oldalán a zöld „Vásárlás” gombra. Ha ekkor még nincs bejelentkezve, a rendszer felkéri Önt, hogy lépjen be, ill. regisztráljon. Adja meg a szállítási címet is. A „Költségek áttekintése” alatt láthatja a megrendelés teljes összegét, szállítási díjjal együtt. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a teljes összeghez adott esetben vámteher is járulhat.
Megjegyzés: Kérjük, nemzetközi megrendelés előtt tájékozódjon az adott országban az illetékes vámhivatal által kiszabott vámteher összegéről.
A megrendelt órát az alábbi lehetőségek szerint fizetheti ki:
-
Fizetés ingyenes bizalmi vagyonkezeléssel
A pénzt átutalhatja egy bizalmi vagyonkezelői számlára, ahol az összeget biztonságban megőrizzük mindaddig, amíg kézhez nem kapta a megvásárolt órát. Ennek során hitelkártyával (VISA, Mastercard) vagy banki átutalással is fizethet. A Chrono24 munkatársai mindenkor rendelkezésére állnak és gondoskodnak a vásárlás zökkenőmentes lebonyolításáról.
Ha megadta a szállítási címet, olvassa és fogadja el az általános szerződési feltételeket. A megrendelés véglegesítéséhez kattintson ezután a „Fizetésköteles megrendelés” gombra.
A vásárlóvédelem keretében a bizalmi vagyonkezelő szolgáltatással történő fizetéssel kapcsolatban további információkat itt talál: https://www.chrono24.com/info/checkout.htm .
-
A vételárat közvetlenül az eladónak fizeti ki
Ekkor lemond a Chrono24 ingyenes bizalmi vagyonkezelési szolgáltatásáról, és a vételárat közvetlenül a kereskedőnek fizeti ki. Hitelkártyás fizetés ilyen esetben nem lehetséges.
Ha megadta a szállítási címet, olvassa és fogadja el az általános szerződési feltételeket. A megrendelés véglegesítéséhez kattintson ezután a „Fizetésköteles megrendelés” gombra. Amint az eladó feldolgozta a megrendelést, e-mailben elküldjük Önnek a fizetési információkat. A fizetési összeg beérkezése után az eladó feladja az árucikket.
-
Megrendelés magáneladótól
Ha magáneladótól vásárol, a Chrono24-en igénybe vehető bizalmi vagyonkezelés a legbiztonságosabb módja a fizetés lebonyolításának. Ennek során bizalmi vagyonkezelői számlára utalja át a termék árát, ahol az összeget biztonságban megőrizzük mindaddig, amíg kézhez nem kapta a megvásárolt órát.
További információkat itt talál: Óravásárlás magánkézből
Amint az eladó feldolgozta a megrendelést, e-mailben elküldjük Önnek a fizetési információkat. A fizetési összeg beérkezése után az eladó feladja az árucikket.
Keresősáv
A keresősáv a legegyszerűbb módja a kívánt óra megtalálásának, hiszen a rendszer a szó megadásakor automatikusan javaslatokat tesz.
Találati oldal
A találati oldal számos szűrési lehetőséget kínál: a találatokat szűrheti pl. gyártó, modell, hivatkozási szám vagy elérhetőség alapján. A keresési találatokat ár, hirdetési dátum, relevancia és népszerűség alapján rendezheti.
Kattintson az Aktuális keresés mentése gombra, ha a jövőben szeretne e-mailben értesítést kapni a keresésnek megfelelő új hirdetésekről. A kiválasztott szűrőket a rendszer automatikusan elmenti.
A lista jobb felső szélén található kiválasztó mezőn keresztül módosíthatja a találatok rendezését: válasszon az ár, a feladási dátum, a relevancia és a népszerűség opciók közül. Az alapértelmezett rendezési sorrendet myChrono24-fiókjának Beállítások menüpontjában módosíthatja.
A pontos ár és az árban foglalt költségek tisztázása érdekében kérjük, lépjen kapcsolatba az óra eladójával. Az eladó arról is értesíti, hogy a vámügyintézést a szállítócég intézi-e. Az országában érvényes vámszabályokkal kapcsolatban forduljon a helyi vámhivatalhoz.
Az Európai Unión belül az órák értékesítése vámmentes. Harmadik országból, például az Amerikai Egyesült Államokból történő import esetén vám és import-HÉA növeli az árat. Pontosabb információkért vegye fel a kapcsolatot a Nemzeti Adó- és Vámhivatallal.
Sok eladó árjavaslatot is szívesen fogad. Ha javasolni szeretne egy bizonyos árat valamely eladónak, kattintson a hirdetés oldalán az „Árjavaslat küldése” gombra. Ezt követően adja meg a javasolt árat és a szálltási címet. Olvassa és fogadja el az általános szerződési feltételeket, majd kattintson az „Árjavaslat küldése” gombra. Az eladó megvizsgálja az árjavaslatot, majd felveszi Önnel a kapcsolatot.
Ha az adott eladó alapvetően nem fogad árjavaslatokat, ez a funkció nem áll rendelkezésre az ajánlati oldalon.A pontos ár és az árban foglalt költségek tisztázása érdekében kérjük, lépjen kapcsolatba az óra eladójával. Az eladó arról is értesíti, hogy a vámügyintézést a szállítócég intézi-e. Az országában érvényes vámszabályokkal kapcsolatban forduljon a helyi vámhivatalhoz.
Az Európai Unión belül az órák értékesítése vámmentes. Harmadik országból, például az Amerikai Egyesült Államokból történő import esetén vám és import-HÉA növeli az árat. Pontosabb információkért vegye fel a kapcsolatot a Nemzeti Adó- és Vámhivatallal.
Fizetés ingyenes bizalmi vagyonkezeléssel
Hitelkártyával (VISA vagy MasterCard) vagy átutalással is fizethet. A fizetési információkat a megrendelés elküldése után kapja meg. Sajnos PayPal szolgáltatással való fizetés jelenleg nem lehetséges. A vásárlóvédelem keretében a bizalmi vagyonkezelési szolgáltatással történő fizetéssel kapcsolatban további információkhoz itt juthat: https://www.chrono24.hu/about-us.htm. A vételárat közvetlenül az eladónak fizeti ki Ha a vételárat közvetlenül a kereskedőnek szeretné kifizetni, banki átutalással rendezheti a számlát. Hitelkártyás fizetés ilyen esetben nem lehetséges. Megrendelés magáneladótól Ha magáneladótól vásárol, a Chrono24-en igénybe vehető bizalmi vagyonkezelés a legbiztonságosabb módja a fizetés lebonyolításának. Ennek során bizalmi vagyonkezelői számlára utalja át a termék árát, ahol az összeget biztonságban megőrizzük mindaddig, amíg kézhez nem kapta a megvásárolt órát. További információkat itt talál: {0}Óravásárlás magánkézből{1} Megjegyzés: Kérjük, nemzetközi megrendelés előtt tájékozódjon az adott országban az illetékes vámhivatal által kiszabott vámteher összegéről.Ön is hozzájárulhat a fizetés biztonságához, ha a hitelkártyás internetes vásárlás során figyelembe vesz bizonyos biztonsági szabályokat. Ügyeljen arra, hogy titkosított internetes kapcsolatot használjon. Ezt felismerheti a https és a lakat szimbólumról a böngésző címsorában. Rendszeresen ellenőrizze a hitelkártya számlakivonatait. Számos hitelkártya-szolgáltató a gondatlanságból fakadó eseteket nem számolva „Zero Liability” védelmet kínál ügyfeleinek. Ez azt jelenti, hogy visszaélés esetén az ügyfél nem visel felelősséget. Nem engedélyezett fizetések észlelése esetén azonnal forduljon a hitelkártyát kiadó intézethez. A PayPal rendszeren keresztüli fizetés további részleteivel és feltételeivel kapcsolatban forduljon közvetlenül a PayPalhez. Vegye figyelembe, hogy „barátoknak és családnak” küldött fizetések esetében nem részesül a PayPal vásárlóvédelmében, és ebben az esetben nem tudunk Önnek támogatást nyújtani.
A magáneladótól történő vásárlás esetén ezzel szemben az előre fizetés nem minősül biztonságos módszernek. Ha egy magáneladó ragaszkodik ehhez a fizetési módhoz, Ön pedig feltétlenül meg szeretné vásárolni az órát, akkor saját érdekében ellenőrizze az eladó és az ajánlat hitelességét. Kérhet például referenciákat, illetve további fényképet az óráról vagy személyes dokumentumokról. Az előre fizetés lehetséges alternatívája egy külső bizalmi vagyonkezelési szolgáltatás igénybevétele. Amennyiben Ön általánosságban kételkedne az eladó megbízhatóságában, akkor jobban teszi, ha eláll a vásárlástól.
Sok eladó kínálja fel a Chrono24 bizalmi vagyonkezelés szolgáltatásán keresztül történő lebonyolítást. Ennek során Ön befizeti a pénzét a vagyonkezelői számlánkra, ahol azt mindaddig biztonságban őrizzük, amíg Ön meg nem kapta az órát és meg nem győződött annak minőségéről. Ügyféltámogatási csoportunk bármikor készséggel áll rendelkezésére a zökkenőmentes vásárlás biztosítása érdekében. A Chrono24 bizalmi vagyonkezelési szolgáltatásáról itt találhat további információkat:
Vásárlóvédelemmel lebonyolított vásárlás esetén mindig megilleti a 14 napos törvényes elállási jog. Amennyiben a vételárat közvetlenül a kereskedőnek fizeti, előzetesen tájékozódjon az áru visszaküldésének feltételeiről.
Magáneladótól való vásárlás esetén a vevőt nem illeti meg az elállási jog. Az óra átvétele utáni 7 napon belül panaszt nyújthat be a Chrono24-nél.Ha a vételárat közvetlenül kereskedőnek vagy magáneladónak fizette, kérjük, velük lépjen kapcsolatba a visszafizetés lebonyolítása céljából.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy magáneladótól történő vásárlás esetén nem áll fenn törvényileg szabályozott visszavonási vagy elállási jog.
A Trusted Checkout a kívánt óra megvásárlásának legbiztonságosabb módja. Ennek során bizalmi vagyonkezelői számlára utalja át a termék árát, ahol az összeget biztonságban megőrizzük mindaddig, amíg kézhez nem kapta a megvásárolt órát. Csak ezt követően továbbítjuk a pénzt az eladónak. A Chrono24 munkatársai mindenkor rendelkezésére állnak és gondoskodnak a vásárlás zökkenőmentes lebonyolításáról.
Tudjon meg többet a Trusted Checkoutról: https://www.chrono24.hu/about-us.htmHa a magáneladó nem kínálja fel a Chrono24-en keresztül a bizalmi vagyonkezeléssel való fizetéslebonyolítást, azt ajánljuk, találkozzon vele személyesen egy biztonságos helyszínen. Ilyenkor az a legbiztonságosabb, ha a közvetlen vásárlást egy megbízható órakereskedő üzlethelyiségében bonyolítja le, ahol azonnal be is vizsgáltathatja az órát. A személyes vásárlás helyett választhatja a PayPal fizetési szolgáltatón vagy külső bizalmi vagyonkezelőn keresztüli fizetést is.
A Trusted Seller olyan hivatásos órakereskedő, aki kötelezte magát bizonyos feltételek betartására. Ilyen feltétel többek között az, hogy
- a felületen és a Chrono24-nek megadott személyes és vállalati adatok megfeleljenek a valóságnak,
- kizárólag megbízható forrásokból származó eredeti termékekkel kereskedjen,
- termékei állapotát a valóságnak megfelelően tüntesse fel, továbbá szövegesen és képpel hívja fel a figyelmet az esetlegesen fennálló hiányosságokra,
- a Chrono24 rendszerén keresztül, e-mailben kapott vásárlói kérdéseket rendszerint 5 munkanapon belül megválaszolja.
A tisztességes üzleti tevékenység elsődleges fontossággal bír. Nézeteltérések esetén a kereskedő arra törekszik, hogy az ügyféllel együtt mindkét fél számára kielégítő megoldást találjon. Ezen feltételek bármelyikének megsértése a Trusted Seller minősítés átmeneti vagy tartós, illetve – súlyos vétség esetén – akár a Chrono24-tagság elvesztését eredményezheti.
Részben az online kereskedők is garanciát kínálnak egyes szolgáltatásokra. Tájékozódjon előzetesen arról, milyen garanciát, mennyi ideig kínál a kereskedő. Vásárlás után ügyeljen arra, hogy a garanciakártyára rá legyen pecsételve vagy írva a dátum, és a számla megegyezzen a garanciakártyával. Ellenkező esetben előfordulhat, hogy nem fogadják el a garanciakártyát.
A biztonság érdekében még vásárlás előtt tájékozódjon a kiszemelt óra tényleges piaci értékéről. A Rolex, Breitling és más luxusmárkás órákat általában nem néhány száz euróért szokták kínálni. Ha egy ajánlat túl jól hangzik ahhoz, hogy igaz legyen, vagy ha kétség merül fel Önben egy óra valódiságát illetően, inkább ne vásárolja meg az árucikket. Ehelyett jelentse nekünk gyanúját az óra hirdetésében megtalálható „Hirdetés jelentése” linkre kattintva.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a valódi, márkás órákba a javítások során néha cserealkatrészt kell helyezni, amelyek nem felelnek meg egy az egyben a modellbe szerelt eredeti alkatrészeknek. A vintage órák esetében néha hiány van cserealkatrészekből. Ilyenkor a kereskedő köteles felhívni a figyelmet a kicserélt alkatrészekre.
Részben az online kereskedők is garanciát kínálnak egyes szolgáltatásokra. Tájékozódjon előzetesen arról, milyen garanciát, mennyi ideig kínál a kereskedő. Vásárlás után ügyeljen arra, hogy a garanciakártyára rá legyen pecsételve vagy írva a dátum, és a számla megegyezzen a garanciakártyával. Ellenkező esetben előfordulhat, hogy nem fogadják el a garanciakártyát.
A Chrono24 vásárlóvédelemmel a Chrono24-en keresztüli megrendelés után is Ön áll a középpontban: abban a ritka esetben is számíthat támogatásunkra, ha valami nem a terveknek megfelelően alakul. Munkatársaink segítenek Önnek abban, hogy kielégítő megoldást találjon a kereskedővel. Vegye fel velünk a kapcsolatot legkésőbb 14 nappal az áru átvétele után (support@chrono24.com).
A vásárlóvédelemmel kapcsolatos további információkat itt találja: A Chrono24 vásárlóvédelemHa a vételárat közvetlenül kereskedőnek vagy magáneladónak fizette, kérjük, velük lépjen kapcsolatba a visszafizetés lebonyolítása céljából.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy magáneladótól történő vásárlás esetén nem áll fenn törvényileg szabályozott visszavonási vagy elállási jog.
Részben az online kereskedők is garanciát kínálnak egyes szolgáltatásokra. Tájékozódjon előzetesen arról, milyen garanciát, mennyi ideig kínál a kereskedő. Vásárlás után ügyeljen arra, hogy a garanciakártyára rá legyen pecsételve vagy írva a dátum, és a számla megegyezzen a garanciakártyával. Ellenkező esetben előfordulhat, hogy nem fogadják el a garanciakártyát.
- Fizetés bizalmi vagyonkezeléssel
- Valódisági garancia
- 14 napos törvényes elállási jog
- Szigorú kereskedői irányelvek
- Biztosított szállítás
- Minőségügyi és biztonsági csapat
További információkat itt találhat a Chrono24 vásárlóvédelmi szolgáltatásáról: https://www.chrono24.de/about-us.htm.
Ha a vételárat közvetlenül kereskedőnek vagy magáneladónak fizette, kérjük, velük lépjen kapcsolatba a visszafizetés lebonyolítása céljából.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy magáneladótól történő vásárlás esetén nem áll fenn törvényileg szabályozott visszavonási vagy elállási jog.
Ha a magáneladó nem kínálja fel a Chrono24-en keresztül a bizalmi vagyonkezeléssel való fizetéslebonyolítást, azt ajánljuk, találkozzon vele személyesen egy biztonságos helyszínen. Ilyenkor az a legbiztonságosabb, ha a közvetlen vásárlást egy megbízható órakereskedő üzlethelyiségében bonyolítja le, ahol azonnal be is vizsgáltathatja az órát. A személyes vásárlás helyett választhatja a PayPal fizetési szolgáltatón vagy külső bizalmi vagyonkezelőn keresztüli fizetést is.
A pontos ár és az árban foglalt költségek tisztázása érdekében kérjük, lépjen kapcsolatba az óra eladójával. Az eladó arról is értesíti, hogy a vámügyintézést a szállítócég intézi-e. Az országában érvényes vámszabályokkal kapcsolatban forduljon a helyi vámhivatalhoz.
Az Európai Unión belül az órák értékesítése vámmentes. Harmadik országból, például az Amerikai Egyesült Államokból történő import esetén vám és import-HÉA növeli az árat. Pontosabb információkért vegye fel a kapcsolatot a Nemzeti Adó- és Vámhivatallal.
Keresősáv
A keresősáv a legegyszerűbb módja a kívánt óra megtalálásának, hiszen a rendszer a szó megadásakor automatikusan javaslatokat tesz.
Találati oldal
A találati oldal számos szűrési lehetőséget kínál: a találatokat szűrheti pl. gyártó, modell, hivatkozási szám vagy elérhetőség alapján. A keresési találatokat ár, hirdetési dátum, relevancia és népszerűség alapján rendezheti.
Kattintson az Aktuális keresés mentése gombra, ha a jövőben szeretne e-mailben értesítést kapni a keresésnek megfelelő új hirdetésekről. A kiválasztott szűrőket a rendszer automatikusan elmenti.
A legegyszerűbben a keresőmezőt kitöltve kereshet rá egy órára. A keresési eredményeket további szűrőkkel is szűkítheti, pl. a „modell”, „év”, és „ár” kritériumai alapján.
A keresés eredményeit el is mentheti. Amint a keresési feltételeknek megfelelő új találat érkezik, értesítjük Önt.Ha a magáneladó nem kínálja fel a Chrono24-en keresztül a bizalmi vagyonkezeléssel való fizetéslebonyolítást, azt ajánljuk, találkozzon vele személyesen egy biztonságos helyszínen. Ilyenkor az a legbiztonságosabb, ha a közvetlen vásárlást egy megbízható órakereskedő üzlethelyiségében bonyolítja le, ahol azonnal be is vizsgáltathatja az órát. A személyes vásárlás helyett választhatja a PayPal fizetési szolgáltatón vagy külső bizalmi vagyonkezelőn keresztüli fizetést is.
Ha a vételárat közvetlenül kereskedőnek vagy magáneladónak fizette, kérjük, velük lépjen kapcsolatba a visszafizetés lebonyolítása céljából.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy magáneladótól történő vásárlás esetén nem áll fenn törvényileg szabályozott visszavonási vagy elállási jog.
Ha más szállítási címet szeretne megadni, küldje el nekünk a teljes új címet az alul található „Kapcsolatfelvétel a Chrono24 munkatársaival” gombra kattintva. A továbbiakról magunk gondoskodunk.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy hitelkártyával való fizetés esetén néhány percen belül visszajelzést kap rendszerünktől. Ha nem érkezik meg a fizetés visszaigazolása, ill. hibajelzés esetén az alábbi okok valamelyike állhat fenn:
1. Ellenőrizze, hogy hitelkártyájával használható-e az ún. 3D Secure biztonsági eljárás (VerifiedByVisa/ Mastercard Secure Code). Vegye fel a kapcsolatot a kártyát kibocsátó pénzintézettel.
2. Néhány hitelkártyára hitelkeret vonatkozik, amely bármikor megemelhető a kártyakibocsátónál.
Köszönjük a fizetést. MyChrono24-fiókjában a „Vásárlás” pont alatt az „Igen, kifizettem az árut” gombra kattintva megerősítheti a fizetést.
Természetesen értesítjük Önt, amint beérkezett az összeg. Kérjük, ne vegye figyelembe a további fizetési felszólításokat. A fizetendő összeg beérkezése után nem kap több ilyen automatikus üzenetet.
Kérjük, vegye figyelembe: Az átutalt összeg beérkezése 2-3 munkanapot igénybe vehet.
Ha a vételárat közvetlenül kereskedőnek vagy magáneladónak fizette, kérjük, velük lépjen kapcsolatba a visszafizetés lebonyolítása céljából.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy magáneladótól történő vásárlás esetén nem áll fenn törvényileg szabályozott visszavonási vagy elállási jog.
Ha a vételárat közvetlenül kereskedőnek vagy magáneladónak fizette, kérjük, velük lépjen kapcsolatba a visszafizetés lebonyolítása céljából.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy magáneladótól történő vásárlás esetén nem áll fenn törvényileg szabályozott visszavonási vagy elállási jog.
Köszönjük a fizetést. MyChrono24-fiókjában a „Vásárlás” pont alatt az „Igen, kifizettem az árut” gombra kattintva megerősítheti a fizetést.
Természetesen értesítjük Önt, amint beérkezett az összeg. Kérjük, ne vegye figyelembe a további fizetési felszólításokat. A fizetendő összeg beérkezése után nem kap több ilyen automatikus üzenetet.
Kérjük, vegye figyelembe: Az átutalt összeg beérkezése 2-3 munkanapot igénybe vehet.
Ha más szállítási címet szeretne megadni, küldje el nekünk a teljes új címet az alul található „Kapcsolatfelvétel a Chrono24 munkatársaival” gombra kattintva. A továbbiakról magunk gondoskodunk.
Köszönjük a fizetést. MyChrono24-fiókjában a „Vásárlás” pont alatt az „Igen, kifizettem az árut” gombra kattintva megerősítheti a fizetést.
Természetesen értesítjük Önt, amint beérkezett az összeg. Kérjük, ne vegye figyelembe a további fizetési felszólításokat. A fizetendő összeg beérkezése után nem kap több ilyen automatikus üzenetet.
Kérjük, vegye figyelembe: Az átutalt összeg beérkezése 2-3 munkanapot igénybe vehet.
Ha a vételárat közvetlenül kereskedőnek vagy magáneladónak fizette, kérjük, velük lépjen kapcsolatba a visszafizetés lebonyolítása céljából.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy magáneladótól történő vásárlás esetén nem áll fenn törvényileg szabályozott visszavonási vagy elállási jog.
Bizalmi vagyonkezeléssel való fizetés esetén
Miután a vásárló átutalta a vételárat a bizalmi vagyonkezelői számlára, a pénzt biztonságban megőrizzük mindaddig, amíg a vásárló kézhez nem kapja a megrendelt terméket és vissza nem jelzi nekünk a kézbesítést. A szállítás visszaigazolása után legkésőbb 7 nappal jóváhagyjuk a kifizetést. A kifizetés jóváhagyására korábban is sor kerülhet, ha ehhez a vásárló hozzájárul. Ha a vásárló közvetlenül Önnek fizeti ki a vételárat, kérjük, vegye fel vele közvetlenül a kapcsolatot. Ajánljuk, hogy mindig előrefizetéssel bonyolítsa le az eladásokat.- A manuális ellenőrzés még nem történt meg.
- Minden Chrono24 felhasználó biztonsága érdekében az új hirdetéseket manuálisan ellenőrizzük. Ez az ellenőrzés munkanapokon történik, hétvégén nem. Az aktiválás rendszerint 1–3 munkanapig tart.
- A biztonsági képek nem megfelelőek. Ebben az esetben e-mailben arra kérjük, hogy frissítse a biztonsági képeket a Chrono24 fiókjában.
- Felhasználói fiókja még nincs aktiválva. Ellenőrizze, hogy az e-mailben található hivatkozásra kattintva visszaigazolta-e felhasználói fiókját.
- Néhány országban ellenőriznünk kell a magáneladók személyazonosságát. Előfordulhat, hogy személyazonossága ellenőrzésére még nem került sor. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a személyazonosságát igazoló dokumentum ellenőrzése 1–3 munkanapot is igénybe vehet.
- Még adóügyi adatokra van szükségünk Öntől: Kérjük, adja meg adóazonosító számát, amennyiben Ön az EU-ban adóköteles.
A Chrono24-en gyorsan és könnyen kiderítheti, mennyit ér az órája, méghozzá teljesen ingyen. Csak válassza ki az adott modellt és az óra állapotát, hogy összehasonlíthassuk az oldalunkon elérhető 500 000 hirdetéssel a világ minden tájáról. Ezután megnevezzük Önnek azt a vételárat, amellyel a legnagyobb haszonnal el tudja adni az órát.
Az értékbecsléshez
Hirdetés feladásához válassza ki az Óra eladása menüpontban a Tartozék értékesítése opciót.
Hirdetését bármikor módosíthatja myChrono24-fiókjában (jelenleg csak a Chrono24 weboldalán). Ehhez kattintson a „Hirdetések” menüpontra, majd a hirdetés alatt a „Hirdetés módosítása” gombra.
Ha szerkeszteni szeretné az árra, gyártóra vagy a modellre vonatkozó adatokat, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a lenti űrlapon keresztül.Egyes esetekben előfordulhat, hogy a vásárló vagy az eladó országában nem vehető igénybe a bizalmi vagyonkezelés. Ilyenkor a vásárló közvetlenül Önnek fizet. Erre az esetre megadhatja a kívánt fizetési módot (pl. banki átutalás vagy PayPal). A Chrono24 ezt követően elküldi a fizetési információkat a vásárlónak.
További információkat a bizalmi vagyonkezelésről itt olvashat.
Az árucikket természetesen személyesen is átadhatja a vevőnek. Javasoljuk, hogy ehhez védett és megfigyelt helyet válasszon, például ékszerboltot. Ilyenkor is igénybe veheti biztonságos fizetési módként a bizalmi vagyonkezelést. Kérjük, vegye figyelembe a biztonsági tudnivalókat is.
Amennyiben nem adja el az órát 6 hónapon belül, visszatérítjük Önnek a hirdetési díjat. A pénzvisszafizetési garancia feltétele, hogy az órát 6 hónapon keresztül hirdette a Chrono24 oldalán, de nem értékesítette, és még az Ön tulajdonában áll. A 6 hónap elteltével bizonyítékképpen 2 képet kérünk Öntől, amelyeken az óra a megadott időpontokra beállítva látható. Pénzvisszafizetési ügyben, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a lenti űrlapon keresztül.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy Általános Szerződési Feltételeink alapján a visszatérítés magáneladók számára nem lehetséges abban az esetben, ha időközben más úton értékesítették az órát.A Chrono24-en található hirdetések aktuális állapotának érdekében e-mailes megkeresés útján rendszeresen ellenőrizzük, hogy a hirdetett árucikkek elérhetők-e még. Amennyiben nem erősíti meg hirdetési szándékát, egy hét után automatikusan töröljük a hirdetést. Hirdetését szívesen megjelenítjük ismét az oldalon. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a lenti űrlapon keresztül.
Hirdetéseit egyszerűen szerkesztheti myChrono24-fiókjában is. Itt jól áttekinthetően megtalál minden fontos információt.- Még nem ellenőriztük a hirdetést. A Chrono24-felhasználók biztonságának érdekében egyenként ellenőrzünk minden új hirdetést. Ez rendszerint 1-2 munkanapot vesz igénybe.
- A biztonsági képek nem megfelelőek. Kérjük, töltsön fel új biztonsági képeket myChrono24-fiókjában.
- Ha átutalással fizetett, a hirdetés jóváhagyására az összeg bankszámlánkra való beérkezése után kerül sor. Nemzetközi átutalásoknál ez néhány napot igénybe vehet.
- Felhasználói fiókja aktiválásra vár. Ellenőrizze, hogy az e-mailben található hivatkozásra kattintva visszaigazolta-e felhasználói fiókját.
A hirdetési asszisztensnek köszönhetően rendkívül könnyen összeállíthatja hirdetését a Chrono24-en. Önnek mindössze az óra hivatkozási számát kell megadnia. Az óramodellt manuálisan is kiválaszthatja. Ha emellett dönt, kattintson a „Tovább a hivatkozási szám megadása nélkül” opcióra. További információkat itt talál: Sikeres értékesítés a Chrono24-en
Ha gazdasági céllal szeretne a Chrono24-en árusítani, regisztráljon oldalunkon kereskedőként. További információkat itt talál.
Hirdetés feladásához válassza ki az Óra eladása menüpontban a Tartozék értékesítése opciót.
Egyes esetekben előfordulhat, hogy a vásárló vagy az eladó országában nem vehető igénybe a bizalmi vagyonkezelés. Ilyenkor a vásárló közvetlenül Önnek fizet. Erre az esetre közölje vele a kívánt fizetési módot (pl. banki átutalás vagy PayPal).
További információkat a bizalmi vagyonkezeléssel való értékesítésről itt olvashat.
Manuális adatbevitel esetén kereskedői fiókjában saját kezűleg szerkesztheti vagy törölheti a hirdetéseket. Ehhez válassza ki a Hirdetéseim alatt a Hirdetések módosítása/törlése opciót. Módosítsa a szükséges adatokat az űrlapon keresztül, majd mentse el a hirdetést.
- Adja meg személyes adatait
- Adja meg fizetési adatait (hitelkártya, illetve Európában SEPA-beszedés is)
- Továbbítsa a hitelesítő dokumentumokat
- Cégkivonat vagy cégbejegyzés
- Lakcímigazolás telefonszámla, áramszámla vagy hasonló számla formájában.
Köszönjük érdeklődésedet vállalatunk iránt!
Kérdezni szeretnél a Chrono24-ről mint munkáltatóról, esetleg állásra vágysz a vállalatunknál?
Akkor kezdd el nézegetni állásportálunkat. Kapcsolattartási adatainkat és aktuális állásajánlatainkat itt találod: https://about.chrono24.com/jobs/
Az ehhez a ponthoz tartozó érdeklődések feldolgozása körülményesebb és ezért hosszabb időt igénybe vehet. Kérjük szíves megértését.
Ha gyors segítségre van szüksége, vizsgálja meg, hogy kérése besorolható-e a többi választható kategória valamelyikébe.
Nem kapott választ kérdésére?
Vegye fel a kapcsolatot ügyféltámogatási csoportunkkal.