Kérdése van?
Szívesen segítünk Önnek!

Hogyan rendelhetek meg egy órát?

A kívánt óra megrendeléséhez kattintson az ajánlati oldalon a zöld „Vásárlás” gombra. Ha ekkor még nincs bejelentkezve, a rendszer felkéri Önt, hogy lépjen be, ill. regisztráljon. Adja meg a szállítási címet is. A „Költségek áttekintése” alatt láthatja a megrendelés teljes összegét, szállítási díjjal együtt. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a teljes összeghez adott esetben vámteher is járulhat.

Megjegyzés: Kérjük, nemzetközi megrendelés előtt tájékozódjon az adott országban az illetékes vámhivatal által kiszabott vámteher összegéről.

A megrendelt órát az alábbi lehetőségek szerint fizetheti ki:

  • Fizetés ingyenes Trusted Checkouttal

    A pénzt átutalhatja egy bizalmi vagyonkezelői számlára, ahol az összeget biztonságban megőrizzük mindaddig, amíg kézhez nem kapta a megvásárolt órát. Ennek során hitelkártyával (VISA, MasterCard) vagy banki átutalással is fizethet. A Chrono24 munkatársai mindenkor rendelkezésére állnak és gondoskodnak a vásárlás zökkenőmentes lebonyolításáról.

    Ha megadta a szállítási címet, olvassa és fogadja el az általános szerződési feltételeket. A megrendelés véglegesítéséhez kattintson ezután a „Fizetésköteles megrendelés” gombra.

    Tudjon meg többet a Trusted Checkoutról: https://www.chrono24.com/info/checkout.htm

  • A vételárat közvetlenül az eladónak fizeti ki

    Ekkor lemond a Chrono24 ingyenes bizalmi vagyonkezelési szolgáltatásáról, és a vételárat közvetlenül a kereskedőnek fizeti ki. Hitelkártyás fizetés ilyen esetben nem lehetséges.

    Ha megadta a szállítási címet, olvassa és fogadja el az általános szerződési feltételeket. A megrendelés véglegesítéséhez kattintson ezután a „Fizetésköteles megrendelés” gombra. Amint az eladó feldolgozta a megrendelést, e-mailben elküldjük Önnek a fizetési információkat. A fizetési összeg beérkezése után az eladó feladja az árucikket.

  • Megrendelés magáneladótól

    Ha magáneladótól vásárol, a Chrono24-en igénybe vehető bizalmi vagyonkezelés a legbiztonságosabb módja a fizetés lebonyolításának. Ennek során bizalmi vagyonkezelői számlára utalja át a termék árát, ahol az összeget biztonságban megőrizzük mindaddig, amíg kézhez nem kapta a megvásárolt órát.

    További információkat itt talál: Árusítás magánszemélyként

Amint az eladó feldolgozta a megrendelést, e-mailben elküldjük Önnek a fizetési információkat. A fizetési összeg beérkezése után az eladó feladja az árucikket.

Hogyan kereshetek órát a Chrono24-en?
A Chrono24 keresősávjának köszönhetőn kényelmesen kereshet a kívánt órára. A keresési eredmények oldalán számos szűrési lehetőség áll rendelkezésre.

Keresősáv
A keresősáv kínálja a legegyszerűbb és leggyorsabb utat. A keresett szót a bevitel során a rendszer automatikusan kiegészíti.

Eredmények oldala
Az eredmények oldala számos szűrési lehetőséget kínál. Az eredményeket szűrheti pl. gyártó, modell, referencia vagy rendelkezésre állás alapján. Az eredménylistát relevancia, ár vagy feladási dátum alapján is rendezheti.

Ha az Aktuális keresés mentése gombra kattint, a jövőben e-mailben értesítést kap a keresésnek megfelelő új ajánlatokról. A kiválasztott szűrőt a rendszer automatikusan elmenti.
Hogyan lehetséges a keresési eredmények szűrése bizonyos ajánlatok szerint?
Miután a keresősávban rákeresett egy termékre, a találatokat az eredménylista szűrőjével tovább szűkítheti. A találatokat pl. gyártó, modell, állapot vagy anyag szerint szűkítheti. A több gombra kattintva további szűrési opciók jelennek meg. Egyszerre egy szűrő több értékét is kiválaszthatja. Ha deaktiválni szeretné az egyik szűrőt, egyszerűen távolítsa el a megfelelő kijelölést.

A lista jobb felső szélén található kiválasztó mezőn keresztül módosíthatja az eredmények rendezését. Válasszon az ár, a feladási dátum és a relevancia opciók közül. Az alapértelmezett rendezési opciókat myChrono24 tartományának Beállítások menüpontjában módosíthatja.
Regisztrálnom kell vásárlás előtt a Chrono24-en?
Igen. Kérdések esetén így tudunk leginkább segíteni és tájékoztatni Önt a megrendelés aktuális állapotáról.
Az ajánlat külföldről származik. Mire kell ügyelnem a vásárlás során, és milyen díjak válnak esedékessé?
A hirdetésben az ár úgy jelenik meg, ahogyan azt az eladó megadta. Ehhez pótlólagos költségek merülhetnek fel, pl. vámilleték, adó, szállítási és biztosítási díjak.

A pontos ár és a tartalmazott költségek tisztázása érdekében kérjük, lépjen kapcsolatba az óra eladójával. Az eladó arról is értesíti, hogy a vámügyintézést a szállító intézi-e. Az országában érvényes vámszabályokkal kapcsolatban forduljon a helyi vámhivatalhoz.

Az Európai Unión belül az órák értékesítése vámmentes. Harmadik országból, például az Amerikai Egyesült Államokból történő import esetén vámilleték és import-HÉA növeli az árat. Pontosabb információkért vegye fel a kapcsolatot a vámhivatallal.
Hogyan tárgyalhatok a kereskedővel?

Sok eladó árjavaslatot is szívesen fogad. Ha javasolni szeretne egy bizonyos árat valamely eladónak, kattintson az ajánlati oldalon az „Árjavaslat küldése” gombra. Ezt követően adja meg a javasolt árat és a szálltási címet. Olvassa és fogadja el az általános szerződési feltételeket, majd kattintson az „Árjavaslat küldése” gombra. Az eladó megvizsgálja az árjavaslatot, majd felveszi Önnel a kapcsolatot.

Ha az adott eladó alapvetően nem fogad árjavaslatokat, ez a funkció nem áll rendelkezésre az ajánlati oldalon.

Hogyan tevődik össze egy óra eladási ára?
Egy óra eladási ára több komponensből tevődik össze. Először is meghatározza az óra ajánlati ára. Ehhez az árhoz adódhat még a csomagolás, biztosítás, szállítás, a hozzáadottérték-adó vagy az import HÉA értéke. Attól függően, hogy az órát belföldi vagy külföldi kereskedőtől vásárolja, különböző többletköltségek merülhetnek fel. Pontosabb információkért lépjen kapcsolatba a kereskedővel.
Az ajánlat külföldről származik. Mire kell ügyelnem a vásárlás során, és milyen díjak válnak esedékessé?
A hirdetésben az ár úgy jelenik meg, ahogyan azt az eladó megadta. Ehhez pótlólagos költségek merülhetnek fel, pl. vámilleték, adó, szállítási és biztosítási díjak.

A pontos ár és a tartalmazott költségek tisztázása érdekében kérjük, lépjen kapcsolatba az óra eladójával. Az eladó arról is értesíti, hogy a vámügyintézést a szállító intézi-e. Az országában érvényes vámszabályokkal kapcsolatban forduljon a helyi vámhivatalhoz.

Az Európai Unión belül az órák értékesítése vámmentes. Harmadik országból, például az Amerikai Egyesült Államokból történő import esetén vámilleték és import-HÉA növeli az árat. Pontosabb információkért vegye fel a kapcsolatot a vámhivatallal.
Hogyan fizethetek?

Fizetés ingyenes Trusted Checkouttal

Trusted Checkout fizetés esetén hitelkártyával (VISA, MasterCard) vagy banki átutalással is fizethet. A fizetési információkat a megrendelés elküldése után kapja meg. Sajnos PayPallel való fizetés jelenleg nem lehetséges.

Tudjon meg többet a Trusted Checkoutról: https://www.chrono24.com/info/checkout.htm

A vételárat közvetlenül az eladónak fizeti ki

Ha a vételárat közvetlenül a kereskedőnek szeretné kifizetni, banki átutalással rendezheti a számlát. Hitelkártyás fizetés ilyen esetben nem lehetséges.

Megrendelés magáneladótól

Ha magáneladótól vásárol, a Chrono24-en igénybe vehető bizalmi vagyonkezelés a legbiztonságosabb módja a fizetés lebonyolításának. Ennek során bizalmi vagyonkezelői számlára utalja át a termék árát, ahol az összeget biztonságban megőrizzük mindaddig, amíg kézhez nem kapta a megvásárolt órát. További információkat itt talál: Árusítás magánszemélyként

Megjegyzés: Kérjük, nemzetközi megrendelés előtt tájékozódjon az adott országban az illetékes vámhivatal által kiszabott vámteher összegéről.

Az eladó csak az előrefizetéssel való fizetési módot fogadja el. Bízhatok az ilyen ajánlatokban?
Ha az eladó hivatásos kereskedő:
Igen, számos kereskedő előrefizetéses átutalással kínálja fel árucikkeit. Rendkívül nagy figyelmet fordítunk arra, hogy csak megbízható kereskedők értékesíthessenek a Chrono24-en. A regisztráció során a Chrono24 átfogóan megvizsgálja minden kereskedő azonosságát és megbízhatóságát. Ez magában foglalja pl. a cégbírósági igazolás bekérését és más kereskedők referenciaként való megadását is. Egyéb megoldásként a biztonságos helyen való személyes találkozó kínálkozik, amelynek során az óra átvétele előtt készpénzzel fizethet. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a Chrono24 nem vállal felelősséget az adásvételért.

Ha az eladó státusza „Private Seller”:
Magáneladótól való vásárlás esetén az előrefizetés nem biztonságos fizetési mód. Ha a magáneladó ragaszkodik az előrefizetéshez és Ön mindenképp meg szeretné vásárolni az órát, saját érdekében ellenőrizze az eladó és az ajánlat hitelességét. Kérjen pl. referenciákat, további fotókat az óráról vagy a személyes dokumentumokról. Az előrefizetésen kívül biztonságos helyen megtartott személyes találkozó során, készpénzzel, illetve bizalmi vagyonkezelő szolgáltatás igénybevételével is fizethet. Ha kételkedik az eladó megbízhatóságában, tekintsen el a vásárlástól.

Számos eladó felkínálja a Chrono24-en keresztüli lebonyolítást. Ennek során vagyonkezelői számlára utalja át a termék árát, ahol az összeget biztonságban megőrizzük mindaddig, amíg kézhez nem kapta a megvásárolt órát. A Chrono24 munkatársai mindenkor rendelkezésére állnak és gondoskodnak a vásárlás zökkenőmentes lebonyolításáról. További információkat a Chrono24-en keresztüli lebonyolításról itt talál:
Milyen feltételek érvényesek elállás esetén?

A Trusted Checkout rendszeren keresztül való rendelés esetén 14 napos elállási jog illeti meg. Ha a vételárat közvetlenül a kereskedőnek fizeti, tájékozódjon előzetesen az áru visszaküldésének feltételeiről.

Magáneladótól való vásárlás esetén a vevőt nem illeti meg az elállási jog. Az óra átvétele utáni 7 napon belül panaszt nyújthat be a Chrono24-nél.

Kit terhel a visszaküldés költsége?
A visszaküldés közvetlen költségei Önt terhelik. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a szállítási költség a biztosításvédelem miatt akár 250 euró összegig is terjedhet.
Hogyan adhatom vissza az árut?

Trusted Checkout vásárlás esetén: Ha élni szeretne 14 napos elállási jogával, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálati csoportunkkal az áru kézbesítésétől számított 14 napon belül telefonon (+1 646-887-3560) vagy e-mailben (). Munkatársunk dokumentálja és visszaigazolja, hogy határidőn belül jelezte az elállási jog gyakorlására vonatkozó szándékát, és megteszi a szükséges lépéseket.

Ha a vételárat közvetlenül a kereskedőnek vagy a magáneladónak fizette ki, az eredeti állapot helyreállításához vegye fel közvetlenül vele a kapcsolatot. Felhívjuk figyelmét, hogy magáneladótól való vásárlás esetén a törvényileg szabályozott elállási jog nem alkalmazható.

Mi a Trusted Checkout?

A Trusted Checkout a kívánt óra megvásárlásának legbiztonságosabb módja. Ennek során bizalmi vagyonkezelői számlára utalja át a termék árát, ahol az összeget biztonságban megőrizzük mindaddig, amíg kézhez nem kapta a megvásárolt órát. Csak ezt követően továbbítjuk a pénzt az eladónak. A Chrono24 munkatársai mindenkor rendelkezésére állnak és gondoskodnak a vásárlás zökkenőmentes lebonyolításáról.

Tudjon meg többet a Trusted Checkoutról: https://www.chrono24.hu/about-us.htm

Mennyibe kerül a Trusted Checkout?
A Trusted Checkout szolgáltatás ingyenes.
Milyen garanciális és szavatossági jogokkal rendelkezem Trusted Checkout fizetéssel történő rendelés esetén?
A Trusted Checkout esetében is a törvényileg biztosított szavatossági jogok érvényesek. A garanciális és szavatossági jogok köre nem terjed tovább ennél.
Mikor vásárolhatok Trusted Checkouttal?
A Trusted Checkout ajánlatokat a találati eredmények között és az ajánlati oldalon a zöld Trusted Checkout szimbólum segítségével ismerheti fel.
Mit kell figyelembe vennem magáneladótól való vásárlás esetén?
Ha magáneladótól vásárol, a Chrono24-en igénybe vehető bizalmi vagyonkezelés a legbiztonságosabb módja a fizetés lebonyolításának. Ennek során vagyonkezelői számlára utalja át a termék árát, ahol az összeget biztonságban megőrizzük mindaddig, amíg kézhez nem kapta a megvásárolt órát. Esetleges problémák esetén a Chrono24 munkatársai mindenkor rendelkezésére állnak.

Ha a magáneladó nem kínálja fel a Chrono24-en keresztül bizalmi vagyonkezeléssel való fizetéslebonyolítást, azt ajánljuk, találkozzon vele személyesen egy biztonságos helyszínen. Ilyenkor az a legbiztonságosabb, ha a személyes vásárlást egy megbízható órakereskedő üzlethelyiségében bonyolítja le, ahol azonnal be is vizsgáltathatja az órát. A személyes vásárlás helyett választhatja a PayPal fizetési szolgáltatón vagy külső bizalmi vagyonkezelőn keresztüli fizetést is. Kérjük, vegye figyelembe, hogy csak azokat a magáneladókat ellenőrizzük, akik igénybe veszik a Chrono24-en felkínált bizalmi vagyonkezelési szolgáltatást. Magáneladótól való vásárlás előtt vizsgálja meg körültekintően az ajánlatot és a vételi feltételeket.
A Chrono24 ellenőrzi a kereskedőket?
A regisztráció során a Chrono24 átfogóan megvizsgálja minden kereskedő személyazonosságát és megbízhatóságát. Ez magában foglalja pl. a cégbírósági igazolás bekérését és más kereskedők referenciaként való megadását is. Az ügyfelek visszajelzései szintén befolyásolják a kereskedő értékelését.
Mit árul el a Trusted Seller jelzés a kereskedőről?
A regisztráció során a Chrono24 minden kereskedője azonosságát és megbízhatóságát átfogóan megvizsgálja. A Trusted Seller státuszt csak olyan kereskedők kapják meg, akiket a Chrono24 és a felhasználók tapasztalatai alapján különleges megbízhatóság jellemez.

A Trusted Seller eladók olyan hivatásos órakereskedők, akiknek meg kell felelniük bizonyos feltételeknek.Ilyen feltételek többek között:

  • a felületen és a Chrono24-nek a személyükkel és vállalatukkal kapcsolatban megadott adatok megfelelnek a valóságnak,
  • kizárólag megbízható forrásokból származó eredeti termékekkel kereskednek,
  • termékeik állapotát a valóságnak megfelelően tüntetik fel, továbbá szövegesen és képpel utalnak az esetlegesen fennálló hiányosságokra,
  • a Chrono24 rendszerén keresztül, e-mailben kapott ügyfélkérdéseket rendszerint 5 munkanapon belül megválaszolják.

Elsődleges fontossággal bír a korrekt üzletvitel. Nézeteltérések esetén a kereskedő arra törekszik, hogy az ügyféllel együtt mindkét fél számára kielégítő megoldást találjon. Ezen feltételek bármelyikének megsértése a Trusted Seller jelzés átmeneti vagy tartós, illetve – súlyos vétség esetén – akár a Chrono24 tagság elvesztését eredményezheti.
Mit jelent a valódisági garancia?

A Chrono24 általánosan és korlátlanul érvényes irányelve, hogy a kereskedők nem árulhatnak órautánzatokat és hamisítványokat. Minden kereskedő köteles az eladás előtt gondosan megvizsgálni az óra valódiságát és megadni az áru leírásában, ha a termék állapota eltér az eredeti szállítási állapotától. További részleteket a Valódisági garanciára vonatkozó feltételekben talál.

Mit jelent a vásárlóvédelem?

A Chrono24 vásárlóvédelemmel a Chrono24-en keresztüli megrendelés után is Ön áll a középpontban: abban a ritka esetben is számíthat támogatásunkra, ha valami nem a terveknek megfelelően alakul. Munkatársaink segítenek Önnek abban, hogy kielégítő megoldást találjon a kereskedővel. Vegye fel velünk a kapcsolatot legkésőbb 14 nappal az áru átvétele után (support@chrono24.com).

A vásárlóvédelemmel kapcsolatos további információkat itt találja: A Chrono24 vásárlóvédelem

Hogyan adhatom vissza az árut?

Trusted Checkout vásárlás esetén: Ha élni szeretne 14 napos elállási jogával, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálati csoportunkkal az áru kézbesítésétől számított 14 napon belül telefonon (+1 646-887-3560) vagy e-mailben (). Munkatársunk dokumentálja és visszaigazolja, hogy határidőn belül jelezte az elállási jog gyakorlására vonatkozó szándékát, és megteszi a szükséges lépéseket.

Ha a vételárat közvetlenül a kereskedőnek vagy a magáneladónak fizette ki, az eredeti állapot helyreállításához vegye fel közvetlenül vele a kapcsolatot. Felhívjuk figyelmét, hogy magáneladótól való vásárlás esetén a törvényileg szabályozott elállási jog nem alkalmazható.

Hol és hogyan kell kifizetnem a behozatalért kiszabott vámot és forgalmi adót?
A vámot és a forgalmi adót az illetékes vámhatóság állapítja meg. Fizetésük akkor esedékes, amint az árucikk megérkezik az országba. A fizetendő vámot és forgalmi adót rendszerint közvetlenül a postai szolgáltatónak kell kifizetni a kézbesítéskor.
Az ajánlat külföldről származik. Mire kell ügyelnem a vásárlás során, és milyen díjak válnak esedékessé?
A hirdetésben az ár úgy jelenik meg, ahogyan azt az eladó megadta. Ehhez pótlólagos költségek merülhetnek fel, pl. vámilleték, adó, szállítási és biztosítási díjak.

A pontos ár és a tartalmazott költségek tisztázása érdekében kérjük, lépjen kapcsolatba az óra eladójával. Az eladó arról is értesíti, hogy a vámügyintézést a szállító intézi-e. Az országában érvényes vámszabályokkal kapcsolatban forduljon a helyi vámhivatalhoz.

Az Európai Unión belül az órák értékesítése vámmentes. Harmadik országból, például az Amerikai Egyesült Államokból történő import esetén vámilleték és import-HÉA növeli az árat. Pontosabb információkért vegye fel a kapcsolatot a vámhivatallal.
Mit kell érteni a vám és a behozatalt terhelő forgalmi adó alatt?
Ha külföldről rendel árucikket, előfordulhat, hogy a behozatalért vámot és forgalmi adót kell fizetni. A vámot és a forgalmi adót az illetékes vámhatóság állapítja meg. Fizetésük akkor esedékes, amint az árucikk megérkezik az országba. Pontosabb információkért vegye fel a kapcsolatot a Nemzeti Adó- és Vámhivatallal.
Kinek tehetek fel kérdést egy bizonyos órával kapcsolatban?
Az árucikk tulajdonságaival, elérhetőségével, állapotával és szállítási terjedelmével kapcsolatos kérdéseivel forduljon az eladóhoz. Ha kérdést szeretne feltenni az eladónak, kattintson az ajánlati oldalon a „Kapcsolatfelvétel az eladóval” gombra.
Hogyan kereshetek órát a Chrono24-en?
A Chrono24 keresősávjának köszönhetőn kényelmesen kereshet a kívánt órára. A keresési eredmények oldalán számos szűrési lehetőség áll rendelkezésre.

Keresősáv
A keresősáv kínálja a legegyszerűbb és leggyorsabb utat. A keresett szót a bevitel során a rendszer automatikusan kiegészíti.

Eredmények oldala
Az eredmények oldala számos szűrési lehetőséget kínál. Az eredményeket szűrheti pl. gyártó, modell, referencia vagy rendelkezésre állás alapján. Az eredménylistát relevancia, ár vagy feladási dátum alapján is rendezheti.

Ha az Aktuális keresés mentése gombra kattint, a jövőben e-mailben értesítést kap a keresésnek megfelelő új ajánlatokról. A kiválasztott szűrőt a rendszer automatikusan elmenti.
Hogyan találhatok meg egy bizonyos órát?

A legegyszerűbben a keresőmezőt kitöltve kereshet rá egy órára. A keresési eredményeket további szűrőkkel is szűkítheti, pl. a „modell”, „év”, és „ár” kritériumai alapján.

A keresés eredményeit el is mentheti. Amint a keresési feltételeknek megfelelő új találat érkezik, értesítjük Önt.

Mit kell figyelembe vennem magáneladótól való vásárlás esetén?
Ha magáneladótól vásárol, a Chrono24-en igénybe vehető bizalmi vagyonkezelés a legbiztonságosabb módja a fizetés lebonyolításának. Ennek során vagyonkezelői számlára utalja át a termék árát, ahol az összeget biztonságban megőrizzük mindaddig, amíg kézhez nem kapta a megvásárolt órát. Esetleges problémák esetén a Chrono24 munkatársai mindenkor rendelkezésére állnak.

Ha a magáneladó nem kínálja fel a Chrono24-en keresztül bizalmi vagyonkezeléssel való fizetéslebonyolítást, azt ajánljuk, találkozzon vele személyesen egy biztonságos helyszínen. Ilyenkor az a legbiztonságosabb, ha a személyes vásárlást egy megbízható órakereskedő üzlethelyiségében bonyolítja le, ahol azonnal be is vizsgáltathatja az órát. A személyes vásárlás helyett választhatja a PayPal fizetési szolgáltatón vagy külső bizalmi vagyonkezelőn keresztüli fizetést is. Kérjük, vegye figyelembe, hogy csak azokat a magáneladókat ellenőrizzük, akik igénybe veszik a Chrono24-en felkínált bizalmi vagyonkezelési szolgáltatást. Magáneladótól való vásárlás előtt vizsgálja meg körültekintően az ajánlatot és a vételi feltételeket.
Hogyan adhatom vissza az árut?

Trusted Checkout vásárlás esetén: Ha élni szeretne 14 napos elállási jogával, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálati csoportunkkal az áru kézbesítésétől számított 14 napon belül telefonon (+1 646-887-3560) vagy e-mailben (). Munkatársunk dokumentálja és visszaigazolja, hogy határidőn belül jelezte az elállási jog gyakorlására vonatkozó szándékát, és megteszi a szükséges lépéseket.

Ha a vételárat közvetlenül a kereskedőnek vagy a magáneladónak fizette ki, az eredeti állapot helyreállításához vegye fel közvetlenül vele a kapcsolatot. Felhívjuk figyelmét, hogy magáneladótól való vásárlás esetén a törvényileg szabályozott elállási jog nem alkalmazható.

Kit terhel a visszaküldés költsége?
A visszaküldés közvetlen költségei Önt terhelik. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a szállítási költség a biztosításvédelem miatt akár 250 euró összegig is terjedhet.

Ha más szállítási címet szeretne megadni, küldje el nekünk a teljes új címet az alul található „Kapcsolatfelvétel a Chrono24 munkatársaival” gombra kattintva. A továbbiakról magunk gondoskodunk.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy hitelkártyával való fizetés esetén néhány percen belül visszajelzést kap rendszerünktől. Ha nem érkezik meg a fizetés visszaigazolása, ill. hibajelzés esetén az alábbi okok valamelyike állhat fenn:

1. Ellenőrizze, hogy hitelkártyájával használható-e az ún. 3D Secure biztonsági eljárás (VerifiedByVisa/ MasterCard Secure Code). Vegye fel a kapcsolatot a kártyát kibocsátó pénzintézettel.

2. Néhány hitelkártyára hitelkeret vonatkozik, amely bármikor megemelhető a kártyakibocsátónál.

Köszönjük a fizetést. MyChrono24-fiókjában a „Vásárlás” pont alatt az „Igen, kifizettem az árut” gombra kattintva megerősítheti a fizetést.

Természetesen értesítjük Önt, amint beérkezett az összeg. Kérjük, ne vegye figyelembe a további fizetési felszólításokat. A fizetendő összeg beérkezése után nem kap több ilyen automatikus üzenetet.

Kérjük, vegye figyelembe: Az átutalt összeg beérkezése 2-3 munkanapot igénybe vehet.

Mikor kapom meg az órát?
Az áru elérhetősége és szállítási ideje megtalálható az adott ajánlat oldalán. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a megadott időtartam a vételár beérkezésétől kezdve értendő. Kérjük, a szállítással kapcsolatos kérdéseivel forduljon az eladóhoz. Ha kérdést szeretne feltenni az eladónak, kattintson az ajánlati oldalon a „Kapcsolatfelvétel az eladóval” gombra.
Milyen gyorsan szállíthatók a termékek?
A Trusted Checkout fizetéssel felkínált termékek általában azonnal vagy rövid határidővel szállíthatók. A pontos adatokat az adott árucikk ajánlati oldalán találhatja.
Melyik csomagszállító cég kézbesíti az árut?
Alapvetően a kereskedő dönt arról, melyik csomagszállító céget bízza meg a csomagküldéssel. A megbízott logisztikai válllalat neve a szállítási visszaigazolásban szerepel.
Nyomon lehet követni a küldemény állapotát?
Amint a kereskedő feladta az árut, e-mailben értesítjük Önt. Amennyiben rendelkezésre áll, a nyomonkövetési azonosítót is továbbítjuk Önnek.
Sérülés és lopás elleni biztosítással érkezik a csomag?
A Trusted Checkout fizetéssel megrendelt csomagokat mindig biztosítva adják fel, hacsak nem kötött a kereskedővel ettől eltérő megállapodást.
Mekkora összegre van biztosítva a csomag?
Általánosan az árucikkek teljes értékére vonatkozik a biztosítás.
Hogyan adhatom vissza az árut?

Trusted Checkout vásárlás esetén: Ha élni szeretne 14 napos elállási jogával, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálati csoportunkkal az áru kézbesítésétől számított 14 napon belül telefonon (+1 646-887-3560) vagy e-mailben (). Munkatársunk dokumentálja és visszaigazolja, hogy határidőn belül jelezte az elállási jog gyakorlására vonatkozó szándékát, és megteszi a szükséges lépéseket.

Ha a vételárat közvetlenül a kereskedőnek vagy a magáneladónak fizette ki, az eredeti állapot helyreállításához vegye fel közvetlenül vele a kapcsolatot. Felhívjuk figyelmét, hogy magáneladótól való vásárlás esetén a törvényileg szabályozott elállási jog nem alkalmazható.

Hogyan adhatom vissza az árut?

Trusted Checkout vásárlás esetén: Ha élni szeretne 14 napos elállási jogával, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálati csoportunkkal az áru kézbesítésétől számított 14 napon belül telefonon (+1 646-887-3560) vagy e-mailben (). Munkatársunk dokumentálja és visszaigazolja, hogy határidőn belül jelezte az elállási jog gyakorlására vonatkozó szándékát, és megteszi a szükséges lépéseket.

Ha a vételárat közvetlenül a kereskedőnek vagy a magáneladónak fizette ki, az eredeti állapot helyreállításához vegye fel közvetlenül vele a kapcsolatot. Felhívjuk figyelmét, hogy magáneladótól való vásárlás esetén a törvényileg szabályozott elállási jog nem alkalmazható.

Köszönjük a fizetést. MyChrono24-fiókjában a „Vásárlás” pont alatt az „Igen, kifizettem az árut” gombra kattintva megerősítheti a fizetést.

Természetesen értesítjük Önt, amint beérkezett az összeg. Kérjük, ne vegye figyelembe a további fizetési felszólításokat. A fizetendő összeg beérkezése után nem kap több ilyen automatikus üzenetet.

Kérjük, vegye figyelembe: Az átutalt összeg beérkezése 2-3 munkanapot igénybe vehet.

Mikor kapom meg az órát?
Az áru elérhetősége és szállítási ideje megtalálható az adott ajánlat oldalán. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a megadott időtartam a vételár beérkezésétől kezdve értendő. Kérjük, a szállítással kapcsolatos kérdéseivel forduljon az eladóhoz. Ha kérdést szeretne feltenni az eladónak, kattintson az ajánlati oldalon a „Kapcsolatfelvétel az eladóval” gombra.

Köszönjük a fizetést. MyChrono24-fiókjában a „Vásárlás” pont alatt az „Igen, kifizettem az árut” gombra kattintva megerősítheti a fizetést.

Természetesen értesítjük Önt, amint beérkezett az összeg. Kérjük, ne vegye figyelembe a további fizetési felszólításokat. A fizetendő összeg beérkezése után nem kap több ilyen automatikus üzenetet.

Kérjük, vegye figyelembe: Az átutalt összeg beérkezése 2-3 munkanapot igénybe vehet.

Mit tegyek, ha nem válaszol az eladó?
Eladóinkat arra ösztönözzük, hogy az érdeklődéseket 5 munkanapon belül válaszolják meg. Néhány eladó naponta olyan sok megkeresést kap, hogy csak késedelmesen tud válaszolni. Az eladóval telefonon is megpróbálhatja felvenni a kapcsolatot. A telefonszámot a legtöbb esetben megtalálja az ajánlati oldalon az „Eladó” pont alatt.
Hogyan vehetem fel közvetlenül a kapcsolatot egy kereskedővel?
Árucikkel kapcsolatos kérdések esetén keresse meg a kereskedőt a megadott elérhetőségen. A Trusted Checkout használatával kapcsolatos kérdéseit a Chrono24 ügyféltámogatási munkatársai szívesen megválaszolják telefonon (+1 646-887-3560) vagy e-mailben ().
Hogyan adhatom vissza az árut?

Trusted Checkout vásárlás esetén: Ha élni szeretne 14 napos elállási jogával, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálati csoportunkkal az áru kézbesítésétől számított 14 napon belül telefonon (+1 646-887-3560) vagy e-mailben (). Munkatársunk dokumentálja és visszaigazolja, hogy határidőn belül jelezte az elállási jog gyakorlására vonatkozó szándékát, és megteszi a szükséges lépéseket.

Ha a vételárat közvetlenül a kereskedőnek vagy a magáneladónak fizette ki, az eredeti állapot helyreállításához vegye fel közvetlenül vele a kapcsolatot. Felhívjuk figyelmét, hogy magáneladótól való vásárlás esetén a törvényileg szabályozott elállási jog nem alkalmazható.

Hogyan kapom meg a pénzemet?

Bizalmi vagyonkezeléssel való fizetés esetén

Miután a vásárló átutalta a vételárat a bizalmi vagyonkezelői számlára, a pénzt biztonságban megőrizzük mindaddig, amíg a vásárló kézhez nem kapja a megrendelt terméket és vissza nem jelzi nekünk a kézbesítést. A szállítás visszaigazolása után legkésőbb 7 nappal jóváhagyjuk a kifizetést. A kifizetés jóváhagyására korábban is sor kerülhet, ha ehhez a vásárló hozzájárul.

Ha a vásárló közvetlenül Önnek fizeti ki a vételárat, kérjük, vegye fel vele közvetlenül a kapcsolatot. Ajánljuk, hogy mindig előrefizetéssel bonyolítsa le az eladásokat.

Nem találom a hirdetésemet. Mikor jelenik meg a Chrono24-en?
Ha nem találja a feladott hirdetést a Chrono24-en, a következő okok állhatnak a háttérben:
  1. Munkatársunk még nem ellenőrizte a hirdetést. A Chrono24-felhasználók biztonsága érdekében munkatársaink minden új hirdetést külön is megvizsgálnak. Az ellenőrzésre kizárólag munkanapokon kerül sor, hétvégén nem. A hirdetés megjelentetése 1-3 munkanapot vesz igénybe.
  2. A biztonsági képek nem megfelelőek. Ebben az esetben e-mailben arra kérjük, hogy töltsön fel új biztonsági képeket myChrono24-fiókjában.
  3. A felhasználói fiók aktiválásra vár. Ellenőrizze, hogy az e-mailben található hivatkozásra kattintva visszaigazolta-e felhasználói fiókját.
  4. Még nem ellenőriztük személyazonosságát. Kérjük, vegye figyelembe, hogy személyazonosító iratainak ellenőrzése 1-3 munkanapot vehet igénybe.
Mennyit ér az órám?

A Chrono24-en gyorsan és könnyen kiderítheti, mennyit ér az órája, méghozzá teljesen ingyen. Csak válassza ki az adott modellt és az óra állapotát, hogy összehasonlíthassuk az oldalunkon elérhető 300 000 ajánlattal a világ minden tájáról. Ezután megnevezzük Önnek azt a vételárat, amellyel a legnagyobb haszonnal el tudja adni az órát.
Az értékbecsléshez

Beszerzi az órákat a Chrono24?
A Chrono24 online piacterén a világ minden tájáról találkoznak egymással az órák szerelmesei. Az adásvétel mindig a vásárló és az eladó között jön létre. Cégünk nem vásárolja meg, nem becsüli fel és nem ellenőrzi az árucikkeket. Javasoljuk, hogy óráját magánhirdetéssel próbálja meg értékesíteni.
Mi a hivatkozási szám?
A hivatkozási szám az Ön órájának típusát, illetve típusváltozatát jelöli, és több számjegyből és betűből tevődhet össze. A hivatkozási szám néhány gyártónál a burkolat alján (nem összekeverendő a burkolatszámmal), a szíj rögzítésénél, ritkább esetekben pedig a számlapba gravírozva található. A hivatkozási szám azonban minden bizonnyal szerepel az órájához mellékelt dokumentumokban vagy a számlán. Ha netán nem találná a hivatkozási számot, akkor keressen rá az interneten az óra számlapján feltüntetett gyártó nevére, és hasonlítsa össze a képtalálatokat az Ön órájával. Ez a kis kutatás a legtöbb esetben tovább fogja segíteni.
Hogyan postázzam az órámat?
A Chrono24 jelenleg nem működik együtt semmilyen logisztikai szolgáltatóval. Kérjük, előzetesen tájékozódjon az értékszállítást vállaló helyi szolgáltatókról. A szállítás feltételeiről érdeklődjön közvetlenül az adott csomagküldő szolgáltatást kínáló vállalkozásnál. Ügyeljen arra, hogy az órát a teljes értékén biztosítva és nyomkövetési azonosítóval adja fel. A csomag átvételét a feladónak meg kell erősítenie aláírásával. Nemzetközi csomag esetében jelölje meg a küldeményt visszaküldött áruként, hogy a vámhatóság ne vessen ki rá importvámot.
Hogyan módosíthatom a hirdetésemet?

Hirdetését bármikor módosíthatja myChrono24-fiókjában (jelenleg csak a Chrono24 weboldalán). Ehhez kattintson a „Hirdetések” menüpontra, majd a hirdetés alatt a „Hirdetés módosítása” gombra.

Ha szerkeszteni szeretné az árra, gyártóra vagy a modellre vonatkozó adatokat, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a lenti űrlapon keresztül.

Milyen fizetési módot kínálhatok fel, ha találtam vevőt az órára?
A vásárló rendszerint bizalmi vagyonkezeléssel fizet a Chrono24-en. Ez azt jelenti, hogy a vételárat egy biztonságos vagyonkezelői számlára fizeti be. Ezt követően Ön elküldi az órát a vásárlónak. Amint az óra megérkezett a vásárlóhoz, kifizetjük Önnek a vételárat.

Egyes esetekben előfordulhat, hogy a vásárló országában nem vehető igénybe a bizalmi vagyonkezelés. Ilyenkor a vásárló közvetlenül Önnek fizet. Erre az esetre megadhatja a kívánt fizetési módot (pl. banki átutalás vagy PayPal). A Chrono24 ezt követően elküldi a fizetési információkat a vásárlónak.

További információkat a bizalmi vagyonkezelésről itt olvashat.

Az árucikket természetesen személyesen is átadhatja a vevőnek. Javasoljuk, hogy ehhez védett és megfigyelt helyet válasszon, például ékszerboltot. Ilyenkor is igénybe veheti biztonságos fizetési módként a bizalmi vagyonkezelést.

Kérjük, vegye figyelembe a biztonsági tudnivalókat is.
Nem adtam el az órámat

Amennyiben nem adja el az órát 6 hónapon belül, visszatérítjük Önnek a hirdetési díjat. A pénzvisszafizetési garancia feltétele, hogy az órát 6 hónapon keresztül hirdette a Chrono24 oldalán, de nem értékesítette, és még az Ön tulajdonában áll. A 6 hónap elteltével bizonyítékképpen 2 képet kérünk Öntől, amelyeken az óra a megadott időpontokra beállítva látható. Pénzvisszafizetési ügyben, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a lenti űrlapon keresztül.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy Általános Szerződési Feltételeink alapján a visszatérítés magáneladók számára nem lehetséges abban az esetben, ha időközben más úton értékesítették az órát.

A hirdetésemet törölték

A Chrono24-en található ajánlatok aktuális állapotának érdekében e-mailes megkeresés útján rendszeresen ellenőrizzük, hogy a hirdetett árucikkek elérhetők-e még. Amennyiben nem erősíti meg hirdetési szándékát, egy hét után automatikusan töröljük a hirdetést. Hirdetését szívesen megjelenítjük ismét az oldalon. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a lenti űrlapon keresztül.

Hirdetéseit egyszerűen szerkesztheti myChrono24-fiókjában is. Itt jól áttekinthetően megtalál minden fontos információt.

Meddig látható a hirdetésem az oldalon?
A hirdetés időtartama az ajánlat formájától függ:
  1. Ha Ön a Chrono24-en való sikeres eladás esetén értékesítési províziót fizet, a hirdetés előbb 3 hónapig látható oldalunkon. Ezalatt az órát nem hirdetheti és nem adhatja el máshol az árucikket. Ha ez idő alatt nem talált vevőt az órára, a hirdetést törölheti vagy meghosszabbíthatja további 3 hónappal. A törléshez igazolnia kell, hogy az óra továbbra is a birtokában van.
  2. Ha a hirdetés megjelentetéséhez előzetesen kifizette a hirdetési díjat, a hirdetés 6 hónapig látható a Chrono24-en. A hirdetési idő végén törölhetjük a hirdetést, ugyanakkor a törlésre nem vagyunk kötelesek.
Mi a pénzvisszafizetési garancia?
Amennyiben nem adja el az órát 6 hónapon belül, visszatérítjük Önnek a hirdetési díjat. Ennek feltétele, hogy az órát 6 hónapon keresztül hirdette a Chrono24 oldalán, de nem értékesítette, és még az Ön tulajdonában áll. Ehhez a 6 hónap elteltével 4 héten belül bizonyítania kell, hogy Ön az óra tulajdonosa.
Meddig látható a hirdetésem az oldalon?
A hirdetés időtartama az ajánlat formájától függ:
  1. Ha Ön a Chrono24-en való sikeres eladás esetén értékesítési províziót fizet, a hirdetés előbb 3 hónapig látható oldalunkon. Ezalatt az órát nem hirdetheti és nem adhatja el máshol az árucikket. Ha ez idő alatt nem talált vevőt az órára, a hirdetést törölheti vagy meghosszabbíthatja további 3 hónappal. A törléshez igazolnia kell, hogy az óra továbbra is a birtokában van.
  2. Ha a hirdetés megjelentetéséhez előzetesen kifizette a hirdetési díjat, a hirdetés 6 hónapig látható a Chrono24-en. A hirdetési idő végén törölhetjük a hirdetést, ugyanakkor a törlésre nem vagyunk kötelesek.
Hogyan törölhetem a hirdetésemet?
A hirdetés törlésének ideje és módja az ajánlati formától függ:
  1. Ha Ön a Chrono24-en való sikeres eladás esetén értékesítési províziót fizet, a hirdetési idő vége előtt az alábbi okokból kérheti a hirdetés törlését:
    • Az árucikket eladta
    • Az árucikk megsérült vagy megsemmisült
    • Az árucikket eltulajdonították
    • Egyéb önhibán kívüli ok
    A hirdetési idő lejárta után a hirdetés törölhető. Ehhez bizonyos esetekben igazolnia kell, hogy az óra továbbra is a birtokában van.
  2. Ha a hirdetés megjelentetéséhez előzetesen kifizette a hirdetési díjat, a hirdetés törlése bármikor lehetséges.
Hogyan hirdethetek a Chrono24-en?

A hirdetési asszisztensnek köszönhetően rendkívül könnyen összeállíthatja hirdetését a Chrono24-en. Önnek mindössze az óra hivatkozási számát kell megadnia. Az óramodellt manuálisan is kiválaszthatja. Ha emellett dönt, kattintson a „Tovább a hivatkozási szám megadása nélkül” opcióra. További információkat itt talál: Értékesítse óráját a Chrono24-en

Hogyan bonyolódik le az értékesítés?
A Chrono24-en biztonságosan, bizalmi vagyonkezeléssel adja el az órát. Ez azt jelenti, hogy csak akkor küldi el az árucikket, ha a vásárló átutalta a vételárat a bizalmi vagyonkezelési számlára. Amint az óra megérkezik a vásárlóhoz, kifizetjük Önnek a vételárat.

Egyes esetekben előfordulhat, hogy a vásárló országában nem vehető igénybe a bizalmi vagyonkezelés. Ilyenkor a vásárló közvetlenül Önnek fizet. Erre az esetre közölje vele a kívánt fizetési módot (pl. banki átutalás vagy PayPal).

További információkat a bizalmi vagyonkezeléssel való értékesítésről itt olvashat.
Mi a pénzvisszafizetési garancia?
Amennyiben nem adja el az órát 6 hónapon belül, visszatérítjük Önnek a hirdetési díjat. Ennek feltétele, hogy az órát 6 hónapon keresztül hirdette a Chrono24 oldalán, de nem értékesítette, és még az Ön tulajdonában áll. Ehhez a 6 hónap elteltével 4 héten belül bizonyítania kell, hogy Ön az óra tulajdonosa.
Hogyan vihetem fel ajánlataimat?
Az órákat beadhatja saját kezűleg vagy az adatok importálásával is weboldaláról.

A kereskedői tartományban saját maga hozhatja létre ajánlatait. Ehhez töltse ki az Új ajánlat űrlapot. Kérdőívünk segítségével gyorsan elkészítheti az óra komplett leírását. A kiválasztott csomagtól függően minden ajánlathoz 6–16 képet tehet közzé.

A weboldalról történő adatimportálásra 25 ajánlattól és PRO-Listing esetén nyílik lehetőség. Ennek során az adatokat automatikusan importálhatja és naponta frissítheti weboldaláról.
Hogyan regisztrálhatom magam kereskedőként?
Néhány lépésben regisztrálhatja magát kereskedőként a Chrono24-en:
  1. Adja meg személyes adatait
  2. Adja meg fizetési adatait (hitelkártya, illetve Németországban SEPA beszedési megbízás is)
  3. Továbbítsa a hitelesítő dokumentumokat
Ezt követően máris feltöltheti első ajánlatait. Ajánlatainak közzététele előtt a Chrono24-nek jóvá kell hagynia kereskedői fiókját. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a jóváhagyásra csak adatainak és dokumentumainak ellenőrzését követően kerül sor. Ehhez a következő dokumentumok másolatára van szükségünk feltöltés, e-mail, fax vagy postai kézbesítés útján:
  • Cégkivonat vagy tevékenység-bejelentés igazolása
  • Lakcímigazolás telefonszámla, áramszámla stb. formájában
Használja ki a 30 napos ingyenes próbaidőszakot a Chrono24 mélyreható megismerésére.

Az ehhez a ponthoz tartozó érdeklődések feldolgozása körülményesebb és ezért hosszabb időt igénybe vehet. Kérjük szíves megértését.

Ha gyors segítségre van szüksége, vizsgálja meg, hogy kérése besorolható-e a többi választható kategória valamelyikébe.

Köszönjük érdeklődésedet vállalatunk iránt!
Munkatársainkkal közvetlenül felveheted a kapcsolatot a „Kapcsolatfelvétel a Chrono24 munkatársaival” gombra kattintva.
Felkerested már a karrieroldalunkat? Aktuális álláshirdetéseinket itt találod:
https://about.chrono24.com/jobs/

Kapcsolatfelvétel a Chrono24 munkatársaival

Kötelezően kitöltendő mező

Tudjon meg többet

Tudjon meg többet

Itt találja a Chrono24-en feltett leggyakoribb kérdések válaszait.

GYIK megtekintése

Ismerjen meg minket

Ismerjen meg minket

Vessen egy pillantást a kulisszák mögé és tudjon meg többet a Chrono24-ről.

További információk

Kérdése van?
Szívesen segítünk Önnek!

+1 646-887-3560

Kapcsolat