Kérdése van?
Szívesen segítünk Önnek!

Hogyan rendelhetek meg egy órát?

A kívánt óra megrendeléséhez kattintson a hirdetés oldalán a zöld „Vásárlás” gombra. Ha ekkor még nincs bejelentkezve, a rendszer felkéri Önt, hogy lépjen be, ill. regisztráljon. Adja meg a szállítási címet is. A „Költségek áttekintése” alatt láthatja a megrendelés teljes összegét, szállítási díjjal együtt. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a teljes összeghez adott esetben vámteher is járulhat.

Megjegyzés: Kérjük, nemzetközi megrendelés előtt tájékozódjon az adott országban az illetékes vámhivatal által kiszabott vámteher összegéről.

A megrendelt órát az alábbi lehetőségek szerint fizetheti ki:

  • Fizetés ingyenes Trusted Checkouttal

    A pénzt átutalhatja egy bizalmi vagyonkezelői számlára, ahol az összeget biztonságban megőrizzük mindaddig, amíg kézhez nem kapta a megvásárolt órát. Ennek során hitelkártyával (VISA, Mastercard) vagy banki átutalással is fizethet. A Chrono24 munkatársai mindenkor rendelkezésére állnak és gondoskodnak a vásárlás zökkenőmentes lebonyolításáról.

    Ha megadta a szállítási címet, olvassa és fogadja el az általános szerződési feltételeket. A megrendelés véglegesítéséhez kattintson ezután a „Fizetésköteles megrendelés” gombra.

    Tudjon meg többet a Trusted Checkoutról: https://www.chrono24.com/info/checkout.htm

  • A vételárat közvetlenül az eladónak fizeti ki

    Ekkor lemond a Chrono24 ingyenes bizalmi vagyonkezelési szolgáltatásáról, és a vételárat közvetlenül a kereskedőnek fizeti ki. Hitelkártyás fizetés ilyen esetben nem lehetséges.

    Ha megadta a szállítási címet, olvassa és fogadja el az általános szerződési feltételeket. A megrendelés véglegesítéséhez kattintson ezután a „Fizetésköteles megrendelés” gombra. Amint az eladó feldolgozta a megrendelést, e-mailben elküldjük Önnek a fizetési információkat. A fizetési összeg beérkezése után az eladó feladja az árucikket.

  • Megrendelés magáneladótól

    Ha magáneladótól vásárol, a Chrono24-en igénybe vehető bizalmi vagyonkezelés a legbiztonságosabb módja a fizetés lebonyolításának. Ennek során bizalmi vagyonkezelői számlára utalja át a termék árát, ahol az összeget biztonságban megőrizzük mindaddig, amíg kézhez nem kapta a megvásárolt órát.

    További információkat itt talál: Árusítás magánszemélyként

Amint az eladó feldolgozta a megrendelést, e-mailben elküldjük Önnek a fizetési információkat. A fizetési összeg beérkezése után az eladó feladja az árucikket.

Hogyan kereshetek órát a Chrono24-en?
AA Chrono24 keresősávjában kényelmesen rákereshet a kívánt órára. A keresési eredmények oldalán számos szűrési lehetőség áll rendelkezésre.

Keresősáv
A keresősáv a legegyszerűbb módja a kívánt óra megtalálásának, hiszen a rendszer a szó megadásakor automatikusan javaslatokat tesz.

Találati oldal
A találati oldal számos szűrési lehetőséget kínál: a találatokat szűrheti pl. gyártó, modell, hivatkozási szám vagy elérhetőség alapján. A keresési találatokat ár, hirdetési dátum, relevancia és népszerűség alapján rendezheti.

Kattintson az Aktuális keresés mentése gombra, ha a jövőben szeretne e-mailben értesítést kapni a keresésnek megfelelő új hirdetésekről. A kiválasztott szűrőket a rendszer automatikusan elmenti.
Hogyan lehetséges a keresési eredmények szűrése bizonyos hirdetések szerint?
Miután a keresősávban rákeresett egy árucikkre, a találatokat az eredménylista szűrőjével tovább szűkítheti. A találatokat pl. márka, modell, állapot vagy anyag szerint szűkítheti. A több gombra kattintva további szűrési opciók jelennek meg. Minden szűrési kategóriában egyidejűleg több opciót is kiválaszthat. Ha ismét deaktiválni szeretné az egyik szűrőt, egyszerűen távolítsa el a megfelelő kijelölést.

A lista jobb felső szélén található kiválasztó mezőn keresztül módosíthatja a találatok rendezését: válasszon az ár, a feladási dátum, a relevancia és a népszerűség opciók közül. Az alapértelmezett rendezési sorrendet myChrono24-fiókjának Beállítások menüpontjában módosíthatja.
Regisztrálnom kell vásárlás előtt a Chrono24-en?
Igen. Kérdések esetén így tudunk leginkább segíteni és tájékoztatni Önt a megrendelés aktuális állapotáról.
A hirdetés külföldről származik. Mire kell ügyelnem a vásárlás során, és milyen díjak válnak esedékessé?
A hirdetésben az ár úgy jelenik meg, ahogyan azt az eladó megadta. Ehhez pótlólagos költségek járulhatnak, pl. vám, adó, szállítási és biztosítási költségek.

A pontos ár és az árban foglalt költségek tisztázása érdekében kérjük, lépjen kapcsolatba az óra eladójával. Az eladó arról is értesíti, hogy a vámügyintézést a szállítócég intézi-e. Az országában érvényes vámszabályokkal kapcsolatban forduljon a helyi vámhivatalhoz.

Az Európai Unión belül az órák értékesítése vámmentes. Harmadik országból, például az Amerikai Egyesült Államokból történő import esetén vám és import-HÉA növeli az árat. Pontosabb információkért vegye fel a kapcsolatot a Nemzeti Adó- és Vámhivatallal.
Hogyan tárgyalhatok a kereskedővel?

Sok eladó árjavaslatot is szívesen fogad. Ha javasolni szeretne egy bizonyos árat valamely eladónak, kattintson a hirdetés oldalán az „Árjavaslat küldése” gombra. Ezt követően adja meg a javasolt árat és a szálltási címet. Olvassa és fogadja el az általános szerződési feltételeket, majd kattintson az „Árjavaslat küldése” gombra. Az eladó megvizsgálja az árjavaslatot, majd felveszi Önnel a kapcsolatot.

Ha az adott eladó alapvetően nem fogad árjavaslatokat, ez a funkció nem áll rendelkezésre az ajánlati oldalon.

Hogyan tevődik össze egy óra eladási ára?
Egy óra eladási ára több komponensből tevődik össze. Az óra tényleges árához a kiegészítő költségek (csomagolás, biztosítás, szállítási költségek, áfa, vám) is hozzáadódnak. Attól függően, hogy az órát belföldi vagy külföldi eladótól vásárolja, különböző többletköltségek merülhetnek fel. A pontos információkért lépjen kapcsolatba az eladóval.
A hirdetés külföldről származik. Mire kell ügyelnem a vásárlás során, és milyen díjak válnak esedékessé?
A hirdetésben az ár úgy jelenik meg, ahogyan azt az eladó megadta. Ehhez pótlólagos költségek járulhatnak, pl. vám, adó, szállítási és biztosítási költségek.

A pontos ár és az árban foglalt költségek tisztázása érdekében kérjük, lépjen kapcsolatba az óra eladójával. Az eladó arról is értesíti, hogy a vámügyintézést a szállítócég intézi-e. Az országában érvényes vámszabályokkal kapcsolatban forduljon a helyi vámhivatalhoz.

Az Európai Unión belül az órák értékesítése vámmentes. Harmadik országból, például az Amerikai Egyesült Államokból történő import esetén vám és import-HÉA növeli az árat. Pontosabb információkért vegye fel a kapcsolatot a Nemzeti Adó- és Vámhivatallal.
Hogyan fizethetek?

Fizetés ingyenes Trusted Checkouttal

Trusted Checkout fizetés esetén hitelkártyával (VISA, Mastercard) vagy banki átutalással is fizethet. A fizetési információkat a megrendelés elküldése után kapja meg. Sajnos PayPallel való fizetés jelenleg nem lehetséges.

Tudjon meg többet a Trusted Checkoutról: https://www.chrono24.hu/about-us.htm

A vételárat közvetlenül az eladónak fizeti ki

Ha a vételárat közvetlenül a kereskedőnek szeretné kifizetni, banki átutalással rendezheti a számlát. Hitelkártyás fizetés ilyen esetben nem lehetséges.

Megrendelés magáneladótól

Ha magáneladótól vásárol, a Chrono24-en igénybe vehető bizalmi vagyonkezelés a legbiztonságosabb módja a fizetés lebonyolításának. Ennek során bizalmi vagyonkezelői számlára utalja át a termék árát, ahol az összeget biztonságban megőrizzük mindaddig, amíg kézhez nem kapta a megvásárolt órát. További információkat itt talál: Árusítás magánszemélyként

Megjegyzés: Kérjük, nemzetközi megrendelés előtt tájékozódjon az adott országban az illetékes vámhivatal által kiszabott vámteher összegéről.

Biztonságos a PayPallel vagy a hitelkártyával való fizetés?
Azt tanácsoljuk, hogy a Chrono24 biztonságos bizalmi vagyonkezelői számláján keresztül bonyolítsa le a fizetést. Hitelkártyával vagy PayPallel való fizetés során vegye figyelembe az alábbiakat:

Ön is hozzájárulhat a fizetés biztonságához, ha a hitelkártyás internetes vásárlás során figyelembe vesz bizonyos biztonsági szabályokat. Ügyeljen arra, hogy titkosított internetes kapcsolatot használjon. Ezt felismerheti a https és a lakat szimbólumról a böngésző címsorában. Rendszeresen ellenőrizze a hitelkártya számlakivonatait. Számos hitelkártya-szolgáltató a gondatlanságból fakadó eseteket nem számolva „Zero Liability” védelmet kínál ügyfeleinek. Ez azt jelenti, hogy visszaélés esetén az ügyfél nem visel felelősséget. Nem engedélyezett fizetések észlelése esetén azonnal forduljon a hitelkártyát kiadó intézethez. A PayPal rendszeren keresztüli fizetés további részleteivel és feltételeivel kapcsolatban forduljon közvetlenül a PayPalhez. Vegye figyelembe, hogy „barátoknak és családnak” küldött fizetések esetében nem részesül a PayPal vásárlóvédelmében, és ebben az esetben nem tudunk Önnek támogatást nyújtani.
Az eladó csak az előzetes átutalást fogad el fizetési módként. Bízhatok az ilyen ajánlatokban?
Alapvetően a Chrono24 bizalmi vagyonkezelési számláján keresztüli lebonyolítást ajánljuk. Ha ez nem lehetséges, vegye figyelembe az alábbiakat:

Rendkívül nagy figyelmet fordítunk arra, hogy csak megbízható kereskedők értékesíthessenek a Chrono24-en. A regisztráció során a Chrono24 átfogóan megvizsgálja minden kereskedő személyazonosságát és megbízhatóságát. Ez magában foglalja pl. a cégbírósági igazolás bekérését és más kereskedők referenciaként való megadását is. Önmagában tehát az, ha egy hivatásos kereskedő előzetes átutalást kér, még nem ad gyanúra okot. Egyéb megoldásként a biztonságos helyen való személyes találkozó kínálkozik, amelynek során az óra átvétele előtt készpénzzel fizethet. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a Chrono24 mindazonáltal nem vállal felelősséget az adásvételért.

Magáneladótól való vásárlás esetén az előrefizetés nem biztonságos fizetési mód. Ha a magáneladó ragaszkodik az előrefizetéshez és Ön mindenképp meg szeretné vásárolni az órát, saját érdekében ellenőrizze az eladó és az ajánlat hitelességét. Kérjen pl. referenciákat, további fotókat az óráról vagy a személyes dokumentumokról. Az előrefizetésen kívül biztonságos helyen megtartott személyes találkozó során, készpénzzel, illetve bizalmi vagyonkezelő szolgáltatás igénybevételével is fizethet. Ha kételkedik az eladó megbízhatóságában, tekintsen el a vásárlástól.

Számos eladó felkínálja a Chrono24-en keresztüli lebonyolítást. Ennek során bizalmi vagyonkezelői számlára utalja át a termék árát, ahol az összeget biztonságban megőrizzük mindaddig, amíg kézhez nem kapta a megvásárolt órát. A Chrono24 munkatársai mindenkor rendelkezésére állnak, és gondoskodnak a vásárlás zökkenőmentes lebonyolításáról. További információkat a Chrono24-en keresztüli lebonyolításról itt talál:

Milyen feltételek érvényesek elállás esetén?

A Trusted Checkout rendszeren keresztül való rendelés esetén 14 napos elállási jog illeti meg. Ha a vételárat közvetlenül a kereskedőnek fizeti, tájékozódjon előzetesen az áru visszaküldésének feltételeiről.

Magáneladótól való vásárlás esetén a vevőt nem illeti meg az elállási jog. Az óra átvétele utáni 7 napon belül panaszt nyújthat be a Chrono24-nél.

Kit terhel a visszaküldés költsége?
Elállás esetén a visszaküldés közvetlen költségei Önt terhelik. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a szállítási költség a biztosításvédelem miatt akár 250 euró összegig is terjedhet.
Hogyan adhatok vissza egy árucikket?
Trusted Checkout vásárlással fizetett árucikk esetén: Ha élni szeretne elállási jogával, vegye fel mielőbb a kapcsolatot ügyfélszolgálati csoportunkkal telefonon (+49 721 96693-920) vagy e-mailben (withdraw@chrono24.com). Munkatársunk dokumentálja és visszaigazolja, hogy határidőn belül jelezte az elállási jog gyakorlására vonatkozó szándékát, és megteszi a szükséges lépéseket.

Ha a vételárat közvetlenül a kereskedőnek vagy a magáneladónak fizette ki, az eredeti állapot helyreállításához vegye fel közvetlenül vele a kapcsolatot.

Felhívjuk figyelmét, hogy magáneladótól való vásárlás esetén a törvényileg szabályozott visszaküldési vagy elállási jog nem alkalmazható.
Mi a Trusted Checkout?

A Trusted Checkout a kívánt óra megvásárlásának legbiztonságosabb módja. Ennek során bizalmi vagyonkezelői számlára utalja át a termék árát, ahol az összeget biztonságban megőrizzük mindaddig, amíg kézhez nem kapta a megvásárolt órát. Csak ezt követően továbbítjuk a pénzt az eladónak. A Chrono24 munkatársai mindenkor rendelkezésére állnak és gondoskodnak a vásárlás zökkenőmentes lebonyolításáról.

Tudjon meg többet a Trusted Checkoutról: https://www.chrono24.hu/about-us.htm

Mennyibe kerül a Trusted Checkout?
A Trusted Checkout szolgáltatás az Ön számára alapvetően ingyenes.

Csupán az American Express (Amex) kártyával való fizetés esetén kell pótlólagos díjjal számolni, mert ez a fizetési mód magas költségekkel jár cégünk számára. Az egyedi díj összegét a vásárlási folyamat során idejében feltüntetjük a rendelkezésre álló fizetési módok mellett.
Milyen garanciális és szavatossági jogokkal rendelkezem Trusted Checkout fizetéssel történő vásárlás esetén?
A Trusted Checkout rendszeren keresztül lebonyolított vásárlás esetében is a törvényileg biztosított szavatossági jogok érvényesek. A garanciális és szavatossági jogok köre nem terjed tovább ennél.
Mikor vásárolhatok Trusted Checkouttal?
A Trusted Checkout hirdetéseket a találati eredmények között és a hirdetés oldalán a zöld Trusted Checkout szimbólum segítségével ismerheti fel.
Mire kell ügyelnem magáneladóknál?
Ha magáneladótól vásárol, a Chrono24-en igénybe vehető bizalmi vagyonkezelés a legbiztonságosabb módja a fizetés lebonyolításának. Ennek során bizalmi vagyonkezelői számlára utalja át a pénzt, ahol az összeget biztonságban megőrizzük mindaddig, amíg kézhez nem kapta a megvásárolt órát. Esetleges problémák esetén a Chrono24 munkatársai mindenkor rendelkezésére állnak.

Ha a magáneladó nem kínálja fel a Chrono24-en keresztül a bizalmi vagyonkezeléssel való fizetéslebonyolítást, azt ajánljuk, találkozzon vele személyesen egy biztonságos helyszínen. Ilyenkor az a legbiztonságosabb, ha a közvetlen vásárlást egy megbízható órakereskedő üzlethelyiségében bonyolítja le, ahol azonnal be is vizsgáltathatja az órát. A személyes vásárlás helyett választhatja a PayPal fizetési szolgáltatón vagy külső bizalmi vagyonkezelőn keresztüli fizetést is.
A Chrono24 ellenőrzi a kereskedőket?
A regisztráció során a Chrono24 átfogóan megvizsgálja minden kereskedő személyazonosságát és megbízhatóságát. Ez magában foglalja pl. a cégbírósági igazolás bekérését és más kereskedők referenciaként való megadását is. Az ügyfelek visszajelzései szintén befolyásolják a kereskedő értékelését.
Mit árul el a Trusted Seller minősítés a kereskedőről?
A regisztráció során a Chrono24 átfogóan megvizsgálja minden kereskedő személyazonosságát és megbízhatóságát. A Trusted Seller minősítést csak olyan kereskedők kapják meg, akiket a Chrono24 és a felhasználók tapasztalatai alapján különleges megbízhatóság jellemez.

A Trusted Seller olyan hivatásos órakereskedő, aki kötelezte magát bizonyos feltételek betartására. Ilyen feltétel többek között az, hogy

  • a felületen és a Chrono24-nek megadott személyes és vállalati adatok megfeleljenek a valóságnak,
  • kizárólag megbízható forrásokból származó eredeti termékekkel kereskedjen,
  • termékei állapotát a valóságnak megfelelően tüntesse fel, továbbá szövegesen és képpel hívja fel a figyelmet az esetlegesen fennálló hiányosságokra,
  • a Chrono24 rendszerén keresztül, e-mailben kapott vásárlói kérdéseket rendszerint 5 munkanapon belül megválaszolja.

A tisztességes üzleti tevékenység elsődleges fontossággal bír. Nézeteltérések esetén a kereskedő arra törekszik, hogy az ügyféllel együtt mindkét fél számára kielégítő megoldást találjon. Ezen feltételek bármelyikének megsértése a Trusted Seller minősítés átmeneti vagy tartós, illetve – súlyos vétség esetén – akár a Chrono24-tagság elvesztését eredményezheti.
Honnan származnak a kereskedői ajánlások?
Az órakereskedők a Chrono24-en ajánlhatnak más kereskedőket az oldal felhasználóinak. Ennek során legfeljebb 10 ajánlást tehetnek. Más kereskedőket csak Trusted Seller kereskedő ajánlhat, és csak ilyen minősítésű kereskedő kaphat maga is ajánlásokat.
Mit jelent a valódisági garancia?
A Chrono24 általánosan és korlátlanul érvényes irányelve, hogy a kereskedők nem árulhatnak órautánzatokat és hamisítványokat. Minden kereskedő köteles az eladás előtt gondosan megvizsgálni az óra valódiságát és megadni az áru leírásában, ha a termék állapota eltér az eredeti szállítási állapotától. További részleteket a Valódisági garanciára vonatkozó feltételekben talál.
Hogyan ismerhetem fel a hamisított órát?
A Chrono24 általánosan és korlátlanul érvényes irányelve, hogy a kereskedők nem árulhatnak hamisított órákat. A hivatásos kereskedőket ellenőrizzük. Nagy részük évek óta sikeresen értékesít a Chrono24-en. A Trusted Seller minősítés külön is igazolja a kereskedő megbízhatóságát. Ha egy kereskedő bizonyíthatóan órautánzatot árul, kizárjuk a platformról.

A biztonság érdekében még vásárlás előtt tájékozódjon a kiszemelt óra tényleges piaci értékéről. A Rolex, Breitling és más luxusmárkás órákat általában nem néhány száz euróért szokták felkínálni. Ha egy ajánlat túl jól hangzik ahhoz, hogy igaz legyen, vagy ha kétség merül fel önben egy óra valódiságát illetően, inkább ne vásárolja meg az árucikket. Ehelyett jelentse nekünk gyanúját az óra hirdetésében megtalálható „Kétes hirdetés jelentése” linkre kattintva.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a valódi, márkás órákba a javítások során néha cserealkatrészt kell helyezni, amelyek nem felelnek meg egy az egyben a modellbe szerelt eredeti alkatrészeknek. A vintage órák esetében néha hiány van cserealkatrészekből. Ilyenkor a kereskedő köteles felhívni a figyelmet a kicserélt alkatrészekre.
Hol jelezhetem, ha fenntartásaim vannak egy árucikk valódiságával kapcsolatban?
A gyanút keltő árucikket közvetlenül a hirdetés oldalán is jelentheti. A kétes hirdetés jelentése link minden hirdetésben megtalálható a részleteknél. Kérjük, írja le részletesen a gyanút keltő rendellenességeket. A bejelentést megvizsgáljuk, és szükség esetén intézkedünk.
Milyen biztonságot kínál az óragarancia?
A garancia a kereskedő vagy a gyártó kiegészítő, önkéntes szolgáltatása, amely feltétel nélküli kártérítést biztosít. A garanciaszándék rendszerint bizonyos alkatrészek vagy a teljes óra működőképességére vonatkozik egy előzetesen meghatározott időtartamot illetően.

Részben az online kereskedők is garanciát kínálnak egyes szolgáltatásokra. Tájékozódjon előzetesen arról, milyen garanciát, mennyi ideig kínál a kereskedő. Vásárlás után ügyeljen arra, hogy a garanciakártyára rá legyen pecsételve vagy írva a dátum, és a számla megegyezzen a garanciakártyával. Ellenkező esetben előfordulhat, hogy nem fogadják el a garanciakártyát.
Mit jelent a vásárlóvédelem?

A Chrono24 vásárlóvédelemmel a Chrono24-en keresztüli megrendelés után is Ön áll a középpontban: abban a ritka esetben is számíthat támogatásunkra, ha valami nem a terveknek megfelelően alakul. Munkatársaink segítenek Önnek abban, hogy kielégítő megoldást találjon a kereskedővel. Vegye fel velünk a kapcsolatot legkésőbb 14 nappal az áru átvétele után (support@chrono24.com).

A vásárlóvédelemmel kapcsolatos további információkat itt találja: A Chrono24 vásárlóvédelem

Hogyan adhatok vissza egy árucikket?
Trusted Checkout vásárlással fizetett árucikk esetén: Ha élni szeretne elállási jogával, vegye fel mielőbb a kapcsolatot ügyfélszolgálati csoportunkkal telefonon (+49 721 96693-920) vagy e-mailben (withdraw@chrono24.com). Munkatársunk dokumentálja és visszaigazolja, hogy határidőn belül jelezte az elállási jog gyakorlására vonatkozó szándékát, és megteszi a szükséges lépéseket.

Ha a vételárat közvetlenül a kereskedőnek vagy a magáneladónak fizette ki, az eredeti állapot helyreállításához vegye fel közvetlenül vele a kapcsolatot.

Felhívjuk figyelmét, hogy magáneladótól való vásárlás esetén a törvényileg szabályozott visszaküldési vagy elállási jog nem alkalmazható.
Milyen biztonságot kínál az óragarancia?
A garancia a kereskedő vagy a gyártó kiegészítő, önkéntes szolgáltatása, amely feltétel nélküli kártérítést biztosít. A garanciaszándék rendszerint bizonyos alkatrészek vagy a teljes óra működőképességére vonatkozik egy előzetesen meghatározott időtartamot illetően.

Részben az online kereskedők is garanciát kínálnak egyes szolgáltatásokra. Tájékozódjon előzetesen arról, milyen garanciát, mennyi ideig kínál a kereskedő. Vásárlás után ügyeljen arra, hogy a garanciakártyára rá legyen pecsételve vagy írva a dátum, és a számla megegyezzen a garanciakártyával. Ellenkező esetben előfordulhat, hogy nem fogadják el a garanciakártyát.
Hol és hogyan kell kifizetnem a behozatalért kiszabott vámot és forgalmi adót?
A vámot és a forgalmi adót az illetékes vámhatóság állapítja meg. Fizetésük akkor esedékes, amint az árucikk megérkezik az országba. A fizetendő vámot és forgalmi adót rendszerint közvetlenül a szállítócégnek kell kifizetni a kézbesítéskor.
A hirdetés külföldről származik. Mire kell ügyelnem a vásárlás során, és milyen díjak válnak esedékessé?
A hirdetésben az ár úgy jelenik meg, ahogyan azt az eladó megadta. Ehhez pótlólagos költségek járulhatnak, pl. vám, adó, szállítási és biztosítási költségek.

A pontos ár és az árban foglalt költségek tisztázása érdekében kérjük, lépjen kapcsolatba az óra eladójával. Az eladó arról is értesíti, hogy a vámügyintézést a szállítócég intézi-e. Az országában érvényes vámszabályokkal kapcsolatban forduljon a helyi vámhivatalhoz.

Az Európai Unión belül az órák értékesítése vámmentes. Harmadik országból, például az Amerikai Egyesült Államokból történő import esetén vám és import-HÉA növeli az árat. Pontosabb információkért vegye fel a kapcsolatot a Nemzeti Adó- és Vámhivatallal.
Mit kell érteni a vám és a behozatalt terhelő forgalmi adó alatt?
Ha külföldről rendel árucikket, előfordulhat, hogy a behozatalért vámot és forgalmi adót kell fizetni. A vámot és a forgalmi adót az illetékes vámhatóság állapítja meg. Fizetésük akkor esedékes, amint az árucikk megérkezik az országba. Pontosabb információkért vegye fel a kapcsolatot a Nemzeti Adó- és Vámhivatallal.
Kinek tehetek fel kérdést egy bizonyos órával kapcsolatban?
Az árucikk tulajdonságaival, elérhetőségével, állapotával és szállítási terjedelmével kapcsolatos kérdéseivel forduljon az eladóhoz. Ha kérdést szeretne feltenni az eladónak, kattintson a hirdetés oldalán a „Kapcsolatfelvétel az eladóval” gombra.
Hogyan kereshetek órát a Chrono24-en?
AA Chrono24 keresősávjában kényelmesen rákereshet a kívánt órára. A keresési eredmények oldalán számos szűrési lehetőség áll rendelkezésre.

Keresősáv
A keresősáv a legegyszerűbb módja a kívánt óra megtalálásának, hiszen a rendszer a szó megadásakor automatikusan javaslatokat tesz.

Találati oldal
A találati oldal számos szűrési lehetőséget kínál: a találatokat szűrheti pl. gyártó, modell, hivatkozási szám vagy elérhetőség alapján. A keresési találatokat ár, hirdetési dátum, relevancia és népszerűség alapján rendezheti.

Kattintson az Aktuális keresés mentése gombra, ha a jövőben szeretne e-mailben értesítést kapni a keresésnek megfelelő új hirdetésekről. A kiválasztott szűrőket a rendszer automatikusan elmenti.
Hogyan ellenőrzi a Chrono24 a listázott kereskedőket?
A regisztráció során a Chrono24 átfogóan megvizsgálja minden kereskedő személyazonosságát és megbízhatóságát. Ez magában foglalja pl. a cégbírósági igazolás bekérését és más kereskedők referenciaként való megadását is. Az ügyfelek visszajelzései szintén befolyásolják a kereskedő értékelését.
Mit tegyek, ha egy eladó nem reagál az érdeklődésemre?
Ha egy eladó nem válaszol időben a hozzá intézett megkeresésre, több ok állhat a háttérben. A Chrono24 olyan nemzetközi online platform, amelyen eladók a világ minden részéről hirdetik óráikat. A nemzeti ünnepnapokon és szabadság idején sok kereskedő zárva tart. Nagy forgalom esetén is előfordulhat, hogy az érdeklődésekre csak megkésve válaszolnak. Kérjük, ügyeljen arra, hogy az eladóval a kapcsolatfelvételi űrlap mellett megadott nyelveken vegye fel a kapcsolatot, és hagyjon neki időt a válaszadásra.
Mit jelentenek az olyan szakszavak, mint az ismétlés vagy a kronográf?
A legfontosabb szakszavak magyarázata az óralexikonban olvasható.
Hogyan találhatok meg egy bizonyos órát?

A legegyszerűbben a keresőmezőt kitöltve kereshet rá egy órára. A keresési eredményeket további szűrőkkel is szűkítheti, pl. a „modell”, „év”, és „ár” kritériumai alapján.

A keresés eredményeit el is mentheti. Amint a keresési feltételeknek megfelelő új találat érkezik, értesítjük Önt.

Hogyan szerkeszthetem vagy törölhetem az elmentett kereséseimet?
A myChrono24-fiók Elmentett keresések menüpontjában megtekintheti valamennyi elmentett keresést. Itt megtekintheti az egyes keresések aktuális találatait, törölheti a kereséseket, valamint aktiválhatja és deaktiválhatja a keresésekhez beállított értesítésküldést. A Szerkesztés gombra kattintva átnevezheti a kereséseket.
Hogyan tekinthetem meg, ill. szerkeszthetem a kívánságlistámat?
A myChrono24-fiók kívánságlista oldalánál gyorsan hozzáférhetően megtalálja a megjegyzett hirdetéseket. A hirdetésnél a felső szív alakú szimbólumra kattintva a kívánságlistára helyezheti a hirdetésben szereplő órát. A szívre való ismételt kattintással eltávolíthatja a hirdetést a kívánságlistáról. A nem elérhető hirdetések nem nyithatók meg többé.
Mire kell ügyelnem magáneladóknál?
Ha magáneladótól vásárol, a Chrono24-en igénybe vehető bizalmi vagyonkezelés a legbiztonságosabb módja a fizetés lebonyolításának. Ennek során bizalmi vagyonkezelői számlára utalja át a pénzt, ahol az összeget biztonságban megőrizzük mindaddig, amíg kézhez nem kapta a megvásárolt órát. Esetleges problémák esetén a Chrono24 munkatársai mindenkor rendelkezésére állnak.

Ha a magáneladó nem kínálja fel a Chrono24-en keresztül a bizalmi vagyonkezeléssel való fizetéslebonyolítást, azt ajánljuk, találkozzon vele személyesen egy biztonságos helyszínen. Ilyenkor az a legbiztonságosabb, ha a közvetlen vásárlást egy megbízható órakereskedő üzlethelyiségében bonyolítja le, ahol azonnal be is vizsgáltathatja az órát. A személyes vásárlás helyett választhatja a PayPal fizetési szolgáltatón vagy külső bizalmi vagyonkezelőn keresztüli fizetést is.
Hogyan adhatok vissza egy árucikket?
Trusted Checkout vásárlással fizetett árucikk esetén: Ha élni szeretne elállási jogával, vegye fel mielőbb a kapcsolatot ügyfélszolgálati csoportunkkal telefonon (+49 721 96693-920) vagy e-mailben (withdraw@chrono24.com). Munkatársunk dokumentálja és visszaigazolja, hogy határidőn belül jelezte az elállási jog gyakorlására vonatkozó szándékát, és megteszi a szükséges lépéseket.

Ha a vételárat közvetlenül a kereskedőnek vagy a magáneladónak fizette ki, az eredeti állapot helyreállításához vegye fel közvetlenül vele a kapcsolatot.

Felhívjuk figyelmét, hogy magáneladótól való vásárlás esetén a törvényileg szabályozott visszaküldési vagy elállási jog nem alkalmazható.
Kit terhel a visszaküldés költsége?
Elállás esetén a visszaküldés közvetlen költségei Önt terhelik. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a szállítási költség a biztosításvédelem miatt akár 250 euró összegig is terjedhet.

Ha más szállítási címet szeretne megadni, küldje el nekünk a teljes új címet az alul található „Kapcsolatfelvétel a Chrono24 munkatársaival” gombra kattintva. A továbbiakról magunk gondoskodunk.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy hitelkártyával való fizetés esetén néhány percen belül visszajelzést kap rendszerünktől. Ha nem érkezik meg a fizetés visszaigazolása, ill. hibajelzés esetén az alábbi okok valamelyike állhat fenn:

1. Ellenőrizze, hogy hitelkártyájával használható-e az ún. 3D Secure biztonsági eljárás (VerifiedByVisa/ Mastercard Secure Code). Vegye fel a kapcsolatot a kártyát kibocsátó pénzintézettel.

2. Néhány hitelkártyára hitelkeret vonatkozik, amely bármikor megemelhető a kártyakibocsátónál.

Köszönjük a fizetést. MyChrono24-fiókjában a „Vásárlás” pont alatt az „Igen, kifizettem az árut” gombra kattintva megerősítheti a fizetést.

Természetesen értesítjük Önt, amint beérkezett az összeg. Kérjük, ne vegye figyelembe a további fizetési felszólításokat. A fizetendő összeg beérkezése után nem kap több ilyen automatikus üzenetet.

Kérjük, vegye figyelembe: Az átutalt összeg beérkezése 2-3 munkanapot igénybe vehet.

Mikor kapom meg az órát?
Az áru elérhetősége és szállítási ideje megtalálható az adott hirdetés oldalán. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a megadott időtartam a vételár beérkezésétől kezdve értendő. Kérjük, a szállítással kapcsolatos kérdéseivel forduljon az eladóhoz. Ha kérdést szeretne feltenni az eladónak, kattintson a hirdetés oldalán a „Kapcsolatfelvétel az eladóval” gombra.
Milyen gyorsan szállíthatók a termékek?
Az árucikkek rendszerint azonnal vagy rövid határidőn belül szállíthatók. A pontos adatokat az adott árucikk hirdetési oldalán találja.
Melyik szállítócég kézbesíti az árut?
Alapvetően a kereskedő dönt arról, melyik szállítócéget bízza meg az árucikk szállításával. A megbízott szállítócég neve a szállítási visszaigazolásban szerepel.
Nyomon lehet követni a küldemény állapotát?
Amint az eladó feladta az árut, e-mailben értesítjük Önt. Amennyiben rendelkezésre áll, a nyomonkövetési azonosítót is továbbítjuk Önnek.
Sérülés és lopás elleni biztosítással érkezik a csomag?
A Trusted Checkout fizetéssel kifizetett megrendeléseket mindig biztosítva adják fel, hacsak nem kötött a kereskedővel ettől eltérő megállapodást.
Mekkora összegre van biztosítva a csomag?
A csomagbiztosítás az árucikkek teljes értékére vonatkozik.
Hogyan adhatok vissza egy árucikket?
Trusted Checkout vásárlással fizetett árucikk esetén: Ha élni szeretne elállási jogával, vegye fel mielőbb a kapcsolatot ügyfélszolgálati csoportunkkal telefonon (+49 721 96693-920) vagy e-mailben (withdraw@chrono24.com). Munkatársunk dokumentálja és visszaigazolja, hogy határidőn belül jelezte az elállási jog gyakorlására vonatkozó szándékát, és megteszi a szükséges lépéseket.

Ha a vételárat közvetlenül a kereskedőnek vagy a magáneladónak fizette ki, az eredeti állapot helyreállításához vegye fel közvetlenül vele a kapcsolatot.

Felhívjuk figyelmét, hogy magáneladótól való vásárlás esetén a törvényileg szabályozott visszaküldési vagy elállási jog nem alkalmazható.
Hogyan adhatok vissza egy árucikket?
Trusted Checkout vásárlással fizetett árucikk esetén: Ha élni szeretne elállási jogával, vegye fel mielőbb a kapcsolatot ügyfélszolgálati csoportunkkal telefonon (+49 721 96693-920) vagy e-mailben (withdraw@chrono24.com). Munkatársunk dokumentálja és visszaigazolja, hogy határidőn belül jelezte az elállási jog gyakorlására vonatkozó szándékát, és megteszi a szükséges lépéseket.

Ha a vételárat közvetlenül a kereskedőnek vagy a magáneladónak fizette ki, az eredeti állapot helyreállításához vegye fel közvetlenül vele a kapcsolatot.

Felhívjuk figyelmét, hogy magáneladótól való vásárlás esetén a törvényileg szabályozott visszaküldési vagy elállási jog nem alkalmazható.

Köszönjük a fizetést. MyChrono24-fiókjában a „Vásárlás” pont alatt az „Igen, kifizettem az árut” gombra kattintva megerősítheti a fizetést.

Természetesen értesítjük Önt, amint beérkezett az összeg. Kérjük, ne vegye figyelembe a további fizetési felszólításokat. A fizetendő összeg beérkezése után nem kap több ilyen automatikus üzenetet.

Kérjük, vegye figyelembe: Az átutalt összeg beérkezése 2-3 munkanapot igénybe vehet.

Mikor kapom meg az órát?
Az áru elérhetősége és szállítási ideje megtalálható az adott hirdetés oldalán. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a megadott időtartam a vételár beérkezésétől kezdve értendő. Kérjük, a szállítással kapcsolatos kérdéseivel forduljon az eladóhoz. Ha kérdést szeretne feltenni az eladónak, kattintson a hirdetés oldalán a „Kapcsolatfelvétel az eladóval” gombra.

Ha más szállítási címet szeretne megadni, küldje el nekünk a teljes új címet az alul található „Kapcsolatfelvétel a Chrono24 munkatársaival” gombra kattintva. A továbbiakról magunk gondoskodunk.

Köszönjük a fizetést. MyChrono24-fiókjában a „Vásárlás” pont alatt az „Igen, kifizettem az árut” gombra kattintva megerősítheti a fizetést.

Természetesen értesítjük Önt, amint beérkezett az összeg. Kérjük, ne vegye figyelembe a további fizetési felszólításokat. A fizetendő összeg beérkezése után nem kap több ilyen automatikus üzenetet.

Kérjük, vegye figyelembe: Az átutalt összeg beérkezése 2-3 munkanapot igénybe vehet.

Mit tegyek, ha nem válaszol az eladó?
Eladóinkat arra ösztönözzük, hogy az érdeklődéseket 5 munkanapon belül válaszolják meg. Néhány eladó naponta olyan sok megkeresést kap, hogy csak késedelmesen tud válaszolni. Az eladóval telefonon is megpróbálhatja felvenni a kapcsolatot. A telefonszámot a legtöbb esetben megtalálja a hirdetés oldalán az „Eladó” pont alatt.
Hogyan vehetem fel közvetlenül a kapcsolatot egy kereskedővel?
Árucikkel kapcsolatos kérdések esetén keresse meg a kereskedőt a megadott elérhetőségen. A Trusted Checkout használatával kapcsolatos kérdéseit a Chrono24 ügyféltámogatási munkatársai szívesen megválaszolják telefonon (+49 721 96693-920) vagy e-mailben ().
Hogyan adhatok vissza egy árucikket?
Trusted Checkout vásárlással fizetett árucikk esetén: Ha élni szeretne elállási jogával, vegye fel mielőbb a kapcsolatot ügyfélszolgálati csoportunkkal telefonon (+49 721 96693-920) vagy e-mailben (withdraw@chrono24.com). Munkatársunk dokumentálja és visszaigazolja, hogy határidőn belül jelezte az elállási jog gyakorlására vonatkozó szándékát, és megteszi a szükséges lépéseket.

Ha a vételárat közvetlenül a kereskedőnek vagy a magáneladónak fizette ki, az eredeti állapot helyreállításához vegye fel közvetlenül vele a kapcsolatot.

Felhívjuk figyelmét, hogy magáneladótól való vásárlás esetén a törvényileg szabályozott visszaküldési vagy elállási jog nem alkalmazható.
Hogyan kapom meg a pénzemet?

Bizalmi vagyonkezeléssel való fizetés esetén

Miután a vásárló átutalta a vételárat a bizalmi vagyonkezelői számlára, a pénzt biztonságban megőrizzük mindaddig, amíg a vásárló kézhez nem kapja a megrendelt terméket és vissza nem jelzi nekünk a kézbesítést. A szállítás visszaigazolása után legkésőbb 7 nappal jóváhagyjuk a kifizetést. A kifizetés jóváhagyására korábban is sor kerülhet, ha ehhez a vásárló hozzájárul.

Ha a vásárló közvetlenül Önnek fizeti ki a vételárat, kérjük, vegye fel vele közvetlenül a kapcsolatot. Ajánljuk, hogy mindig előrefizetéssel bonyolítsa le az eladásokat.

Nem találom a hirdetésemet. Mikor jelenik meg a Chrono24-en?
Ha nem találja a feladott hirdetést a Chrono24-en, a következő okok állhatnak a háttérben:
  1. Munkatársunk még nem ellenőrizte a hirdetést.
  2. A Chrono24-felhasználók biztonsága érdekében munkatársaink minden új hirdetést külön is megvizsgálnak. Az ellenőrzésre kizárólag munkanapokon kerül sor, hétvégén nem. A hirdetés megjelentetése 1-3 munkanapot vesz igénybe.
  3. A biztonsági képek nem megfelelőek. Ebben az esetben e-mailben arra kérjük, hogy töltsön fel új biztonsági képeket myChrono24-fiókjában.
  4. Felhasználói fiókja aktiválásra vár. Ellenőrizze, hogy az e-mailben található hivatkozásra kattintva visszaigazolta-e felhasználói fiókját.
  5. Néhány országban ellenőriznünk kell a magáneladók személyazonosságát. Előfordulhat, hogy személyazonossága ellenőrzésére még nem került sor. Kérjük, vegye figyelembe, hogy személyazonosító iratainak ellenőrzése 1-3 munkanapot igénybe vehet.
Mennyit ér az órám?

A Chrono24-en gyorsan és könnyen kiderítheti, mennyit ér az órája, méghozzá teljesen ingyen. Csak válassza ki az adott modellt és az óra állapotát, hogy összehasonlíthassuk az oldalunkon elérhető 475 000 hirdetéssel a világ minden tájáról. Ezután megnevezzük Önnek azt a vételárat, amellyel a legnagyobb haszonnal el tudja adni az órát.
Az értékbecsléshez

A Chrono24 vásárol meg közvetlenül órákat?
A Chrono24 online piacterén a világ minden tájáról találkoznak egymással az órák szerelmesei. Az adásvétel mindig a vásárló és az eladó között jön létre. Cégünk nem vásárolja meg, nem becsüli fel és nem ellenőrzi az árucikkeket. Javasoljuk, hogy óráját hirdetéssel próbálja meg értékesíteni.
Mi a hivatkozási szám?
A hivatkozási szám egy adott óra típusát, illetve típusváltozatát jelöli, és több számjegyből és betűből tevődhet össze. A hivatkozási szám néhány gyártónál az óratok alján (nem összekeverendő a tokszámmal), a szíj rögzítésénél, ritkább esetekben pedig a számlapba gravírozva található. A hivatkozási szám azonban minden bizonnyal szerepel az órához mellékelt dokumentumokban vagy a számlán. Ha nem találja a hivatkozási számot, keressen rá az interneten az óra számlapján feltüntetett gyártó nevére, és hasonlítsa össze a képtalálatokat saját órájával. A legtöbb esetben ennyi utánajárással meg is található a hivatkozási szám.
Hogyan számolja fel a Chrono24 a tartozékokat?
A Chrono24-en a magáneladók ingyenesen értékesíthetnek óraalkatrészeket és kiegészítőket.

Hirdetés feladásához válassza ki az Óra eladása menüpontban a Tartozék értékesítése opciót.
Hogyan postázzam az órámat?
A Chrono24 jelenleg nem működik együtt semmilyen logisztikai szolgáltatóval. Kérjük, előzetesen tájékozódjon az értékszállítást vállaló helyi szolgáltatókról. A szállítás feltételeiről érdeklődjön közvetlenül az adott csomagküldő szolgáltatást kínáló vállalkozásnál. Ügyeljen arra, hogy az órát a teljes értékén biztosítva és nyomkövetési azonosítóval adja fel. A csomag átvételét a feladónak meg kell erősítenie aláírásával. Nemzetközi csomag esetében jelölje meg a küldeményt visszaküldött áruként, hogy a vámhatóság ne vessen ki rá importvámot.
Hogyan módosíthatom a hirdetésemet?

Hirdetését bármikor módosíthatja myChrono24-fiókjában (jelenleg csak a Chrono24 weboldalán). Ehhez kattintson a „Hirdetések” menüpontra, majd a hirdetés alatt a „Hirdetés módosítása” gombra.

Ha szerkeszteni szeretné az árra, gyártóra vagy a modellre vonatkozó adatokat, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a lenti űrlapon keresztül.

Milyen fizetési módot kínálhatok fel, ha az óra vevőre talált?
A vásárló rendszerint bizalmi vagyonkezeléssel fizet a Chrono24-en. Ez azt jelenti, hogy a vételárat egy biztonságos vagyonkezelői számlára fizeti be. Ezt követően Ön elküldi az órát a vásárlónak. Amint az óra megérkezett a vásárlóhoz, kifizetjük Önnek a vételárat.

Egyes esetekben előfordulhat, hogy a vásárló vagy az eladó országában nem vehető igénybe a bizalmi vagyonkezelés. Ilyenkor a vásárló közvetlenül Önnek fizet. Erre az esetre megadhatja a kívánt fizetési módot (pl. banki átutalás vagy PayPal). A Chrono24 ezt követően elküldi a fizetési információkat a vásárlónak.

További információkat a bizalmi vagyonkezelésről itt olvashat.

Az árucikket természetesen személyesen is átadhatja a vevőnek. Javasoljuk, hogy ehhez védett és megfigyelt helyet válasszon, például ékszerboltot. Ilyenkor is igénybe veheti biztonságos fizetési módként a bizalmi vagyonkezelést. Kérjük, vegye figyelembe a biztonsági tudnivalókat is.
Nem adtam el az órámat

Amennyiben nem adja el az órát 6 hónapon belül, visszatérítjük Önnek a hirdetési díjat. A pénzvisszafizetési garancia feltétele, hogy az órát 6 hónapon keresztül hirdette a Chrono24 oldalán, de nem értékesítette, és még az Ön tulajdonában áll. A 6 hónap elteltével bizonyítékképpen 2 képet kérünk Öntől, amelyeken az óra a megadott időpontokra beállítva látható. Pénzvisszafizetési ügyben, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a lenti űrlapon keresztül.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy Általános Szerződési Feltételeink alapján a visszatérítés magáneladók számára nem lehetséges abban az esetben, ha időközben más úton értékesítették az órát.

Miért ellenőrzi a Chrono24 a kifizetett hirdetési időtartamon belül, hogy aktuális-e még a hirdetés?
Célunk, hogy oldalunk látogatóinak kiváló minőségű szolgáltatást biztosítsunk. A Chrono24-en található hirdetések aktuális állapotának érdekében ezért 3 havonként e-mailben ellenőrizzük, hogy a hirdetett árucikkek elérhetőek-e még. Amennyiben nem erősíti meg hirdetési szándékát, egy hét után automatikusan töröljük a hirdetést.
A hirdetésemet törölték

A Chrono24-en található hirdetések aktuális állapotának érdekében e-mailes megkeresés útján rendszeresen ellenőrizzük, hogy a hirdetett árucikkek elérhetők-e még. Amennyiben nem erősíti meg hirdetési szándékát, egy hét után automatikusan töröljük a hirdetést. Hirdetését szívesen megjelenítjük ismét az oldalon. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a lenti űrlapon keresztül.

Hirdetéseit egyszerűen szerkesztheti myChrono24-fiókjában is. Itt jól áttekinthetően megtalál minden fontos információt.

Meddig látható a hirdetésem az oldalon?
A hirdetés előbb 3 hónapig látható a Chrono24-en. Ezalatt az órát nem hirdetheti és nem adhatja el máshol az árucikket. Ha ez idő alatt nem talált vevőt az órára, a hirdetést törölheti vagy meghosszabbíthatja további 3 hónappal. A hosszabbításhoz adott esetben igazolnia kell, hogy az óra továbbra is a birtokában van.
Mi a pénzvisszafizetési garancia?
Amennyiben nem adja el az órát 6 hónapon belül, visszatérítjük Önnek a hirdetési díjat. Ennek feltétele, hogy az órát 6 hónapon keresztül hirdette a Chrono24 oldalán, de nem értékesítette, és még az Ön tulajdonában áll. Ehhez a 6 hónap elteltével 4 héten belül bizonyítania kell, hogy Ön az óra tulajdonosa.
Nem találom a hirdetésemet. Mikor jelenik meg a Chrono24-en?
Ha nem találja a feladott hirdetést a Chrono24-en, a következő okok állhatnak a háttérben:
  1. Még nem ellenőriztük a hirdetést. A Chrono24-felhasználók biztonságának érdekében egyenként ellenőrzünk minden új hirdetést. Ez rendszerint 1-2 munkanapot vesz igénybe.
  2. A biztonsági képek nem megfelelőek. Kérjük, töltsön fel új biztonsági képeket myChrono24-fiókjában.
  3. Ha átutalással fizetett, a hirdetés jóváhagyására az összeg bankszámlánkra való beérkezése után kerül sor. Nemzetközi átutalásoknál ez néhány napot igénybe vehet.
  4. Felhasználói fiókja aktiválásra vár. Ellenőrizze, hogy az e-mailben található hivatkozásra kattintva visszaigazolta-e felhasználói fiókját.
Meddig látható a hirdetésem az oldalon?
A hirdetés előbb 3 hónapig látható a Chrono24-en. Ezalatt az órát nem hirdetheti és nem adhatja el máshol az árucikket. Ha ez idő alatt nem talált vevőt az órára, a hirdetést törölheti vagy meghosszabbíthatja további 3 hónappal. A hosszabbításhoz adott esetben igazolnia kell, hogy az óra továbbra is a birtokában van.
Hogyan törölhetem a hirdetésemet?
A hirdetés előbb 3 hónapig látható az oldalon. Az árucikket ez idő alatt csak a Chrono24-en hirdesse, hogy keltsen csalódást az érdeklődőkben. Nyomós ok esetén a hirdetést törölheti myChrono24-fiókjában.
Hogyan hirdethetek a Chrono24-en?

A hirdetési asszisztensnek köszönhetően rendkívül könnyen összeállíthatja hirdetését a Chrono24-en. Önnek mindössze az óra hivatkozási számát kell megadnia. Az óramodellt manuálisan is kiválaszthatja. Ha emellett dönt, kattintson a „Tovább a hivatkozási szám megadása nélkül” opcióra. További információkat itt talál: Sikeres értékesítés a Chrono24-en

Hány hirdetést adhatok fel magáneladóként?
Magáneladóként annyi hirdetést adhat fel, amennyi nem minősül gazdasági tevékenységnek. Magáneladóként nem árusíthat árucikkeket üzletszerű jelleggel. Magáneladók hirdetéseinek esetében fenntartjuk a megjelentetés megtagadásának jogát, ha felmerül az üzletszerű tevékenység gyanúja.

Ha gazdasági céllal szeretne a Chrono24-en árusítani, regisztráljon oldalunkon kereskedőként. További információkat itt talál.
Eladhatom magánszemélyként a teljes gyűjteményemet?
Nem tudunk különleges feltételeket felkínálni óragyűjtőknek. Kérjük, minden egyes órához adjon fel külön hirdetést.
Hogyan számolja fel a Chrono24 a tartozékokat?
A Chrono24-en a magáneladók ingyenesen értékesíthetnek óraalkatrészeket és kiegészítőket.

Hirdetés feladásához válassza ki az Óra eladása menüpontban a Tartozék értékesítése opciót.
Hogyan bonyolódik le az értékesítés?
A Chrono24-en biztonságosan, bizalmi vagyonkezeléssel adja el az órát. Ez azt jelenti, hogy csak akkor küldi el az árucikket, ha a vásárló átutalta a vételárat a bizalmi vagyonkezelői számlára. Amint az óra megérkezik a vásárlóhoz, kifizetjük Önnek a vételárat.

Egyes esetekben előfordulhat, hogy a vásárló vagy az eladó országában nem vehető igénybe a bizalmi vagyonkezelés. Ilyenkor a vásárló közvetlenül Önnek fizet. Erre az esetre közölje vele a kívánt fizetési módot (pl. banki átutalás vagy PayPal).

További információkat a bizalmi vagyonkezeléssel való értékesítésről itt olvashat.
Mi a pénzvisszafizetési garancia?
Amennyiben nem adja el az órát 6 hónapon belül, visszatérítjük Önnek a hirdetési díjat. Ennek feltétele, hogy az órát 6 hónapon keresztül hirdette a Chrono24 oldalán, de nem értékesítette, és még az Ön tulajdonában áll. Ehhez a 6 hónap elteltével 4 héten belül bizonyítania kell, hogy Ön az óra tulajdonosa.
Hogyan adhatok fel hirdetést?
Az órákat beadhatja saját kezűleg vagy kérheti az adatok importálását weboldaláról. Kereskedői fiókjában saját kezűleg hozhatja létre hirdetéseit a számtalan hasznos funkció használatával. A vásárolt csomagtól függetlenül ezenfelül 16 fotót is megjelentethet minden feladott hirdetéshez. Saját weboldaláról történő adatimportálásra 50 hirdetéstől nyílik lehetőség. Ennek során az adatokat automatikusan importáljuk és naponta frissítjük weboldaláról.
Hogyan szerkeszthetem vagy törölhetem a hirdetésemet?
Az adatimportálás során a hirdetéseket egy az egyben átvesszük weboldaláról. A weblap módosulásai a következő import után automatikusan láthatóak leszenk a Chrono24-en is.

Manuális adatbevitel esetén kereskedői fiókjában saját kezűleg szerkesztheti vagy törölheti a hirdetéseket. Ehhez válassza ki a Hirdetéseim alatt a Hirdetések módosítása/törlése opciót. Módosítsa a szükséges adatokat az űrlapon keresztül, majd mentse el a hirdetést.
Hogyan regisztrálhatom magam kereskedőként?
Néhány lépésben regisztrálhatja magát kereskedőként a Chrono24-en:
  1. Adja meg személyes adatait
  2. Adja meg fizetési adatait (hitelkártya, illetve Európában SEPA-beszedés is)
  3. Küldje el az ellenőrzéshez szükséges iratokat
Ezt követően máris feltöltheti első hirdetéseit. A kereskedői fiók jóváhagyása után a Chrono24 közzéteszi a feladott hirdetést. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a jóváhagyásra csak a benyújtott adatok és dokumentumok ellenőrzését követően kerül sor. Az ellenőrzéshez a következő dokumentumok másolatára van szükségünk feltöltés, e-mail, fax vagy postai kézbesítés útján:
  • Cégkivonat vagy cégbejegyzés
  • Címigazolás telefonszámla, áramszámla stb. formájában
Használja ki a 30 napos ingyenes próbaidőszakot, ismerkedjen meg behatóan a Chrono24-gyel, és regisztráljon most:

Do you have any questions or feedback? Would you like to feature as a guest author in the Chrono24 Magazine? Simply send us a message, and we'll get back to you as soon as we can.

Köszönjük érdeklődésedet vállalatunk iránt!
Munkatársainkkal közvetlenül felveheted a kapcsolatot a „Kapcsolatfelvétel a Chrono24 munkatársaival” gombra kattintva.
Felkerested már a karrieroldalunkat? Aktuális álláshirdetéseinket itt találod:
https://about.chrono24.com/jobs/

Az ehhez a ponthoz tartozó érdeklődések feldolgozása körülményesebb és ezért hosszabb időt igénybe vehet. Kérjük szíves megértését.

Ha gyors segítségre van szüksége, vizsgálja meg, hogy kérése besorolható-e a többi választható kategória valamelyikébe.

Kapcsolatfelvétel a Chrono24 magazinnal

Kapcsolatfelvétel a Chrono24 munkatársaival
+1

Kötelezően kitöltendő mező
A Chrono24 adatvédelmi előírásai érvényesek

Tudjon meg többet

Itt találja a Chrono24-en feltett leggyakoribb kérdések válaszait.

GYIK megtekintése

Ismerjen meg minket

Vessen egy pillantást a kulisszák mögé és tudjon meg többet a Chrono24-ről.

További információk