A sikeres óraeladás titka

Tudja meg, mitől lesz csábító egy hirdetés, és hogyan növelheti az értékesítés esélyét.

1. tanács

Kiváló minőségű képek

Fényképezze le az órát minden lényeges szemszögből. Mindenképpen ügyeljen arra, hogy jó minőségű fotókat készítsen.

A képek száma lényegesen befolyásolja a hirdetés vonzerejét, hiszen a potenciális vásárlók a fényképek alapján tudják igazán felbecsülni a hirdetett óra állapotát. Töltsön fel ezért lehetőség szerint legalább 8 fotót.

Olvassa el tanácsainkat arról, hogyan tud tökéletes fotókat készíteni a hirdetendő óráról.

2. tanács

A megfelelő ár

Az óra sikeres eladása érdekében ne szabjon ki túl magas árat. Ezzel egyidejűleg az is fontos, hogy ne kínálja értékén alul sem az órát. A meglévő tartozékok, például az eredeti csomagolás és a papírok is befolyásolják az árat, ezért ezeket a tényezőket is vegye figyelmbe az árszabásnál.

Tartsa szem előtt azt is, hogy a hivatásos kereskedők a magáneladókhoz képest rendszerint magasabb áron képesek értékesíteni óráikat. Ennek az az oka, hogy a kereskedőknek jótállási kötelezettségük is van.

Ha nincs tisztában a megfelelő vételárral, ismerje meg ingyenesen az eladásra kínált óra aktuális piaci értékét.

3. tanács

Részletes leírás

A hirdetésben írja le saját szavaival az óra állapotát és jellegzetességeit. Használt órát értékesítésénél a leírásnak még nagyobb szerepe van, például a használati nyomokra való utalás miatt is.

A leírás nélküli vagy csak felületes leírással megjelentetett hirdetések nem tájékoztatnak egyértelműen, és elbizonytalaníthatják a potenciális vevőket. Legrosszabb esetben pedig inkább lemondanak az óra megvásárlásáról.

Ahogy a leírás hiánya, úgy a túl hosszú szöveg is kerülendő, mert elveszhetnek benne a vevő számára releváns információk. Ideális esetben a szöveg hosszúsága 750 és 1700 leütés között van.

4. tanács

Hiánytalan alapadatok

Ha a Chrono24-en hirdeti óráját, a hirdetés szerkesztésekor rendszerünk számtalan jellemzőt felkínál, amelyekkel pontos leírást adhat az óráról. Minél több jellemzőt kitölt, annál könnyebben megtalálható lesz az óra, és így annál jobban nő az értékesítés esélye is.

A gyártási év, az óratok anyaga, az óraszíj anyaga, a számlap színe és az óramű adatai különösen fontosak. Ajánlatos az opcionális adatokat is megadni, mert így részletes keresésnél is megjelenik a találatok között a feladott hirdetés.