5 590 óra nek "

Longines

"
Márka
Modell
Ár
Átmérő
Év
Fellelhetőség
Továbbiak
Your selection

Your selection

Your selection

Sorry, your search did not match any items
Your selection

Sorry, your search did not match any items
Your selection

Sorry, your search did not match any items
Basic information
Óra fajtája
Referenciaszám
Továbbiak...
Új/használt
Hozzáférhetőség
Nem
Állapota
Továbbiak...
Szállítási terjedelem
Characteristics & functions
Működése
A tok anyaga
Továbbiak...
Számlap
Továbbiak...
Üveg
Továbbiak...
Különlegességek
Továbbiak...
Magasság
Továbbiak...
Lünetta anyag
Továbbiak...
Számlap számai
Vízálló
Továbbiak...
Egyebek
Továbbiak...
Szíj
Szíj anyaga
Továbbiak...
Szélesség toknál
Továbbiak...
Szíj színe
Továbbiak...
Csat anyaga
Továbbiak...
Cancel

Szortírozás

Longines férfi karóra L3.677.4.58.6 Longines férfi karóra L3.677.4.58.6 HU 5 329 000 Ft

Longines: festői környezetből az Ön csuklójára

Az igényes vásárló három jellemzőre figyel, amikor órát választ: új karórája legyen elegáns, legyen bevált hagyományok őrzője, és időnket a lehető legmagasabb minőségben, a legújabb fejlesztések használatával mérje. Ezek a Longines óragyár hitvallásának alapjai is egyben: elegancia, hagyományok és csúcsteljesítmény. Ezen értékek őrzésére figyelmeztet a szárnyas homokóra, a Longines jelképe.

A kezdetek

Aki egy Longinest csatol a csuklójára, 180 év történetét, 180 év kitartó munka eredményét viseli karján. Amikor Auguste Agassiz 1832-ben egy svájci városkában, a Longines-völgyi Saint-Imier-ben belépett egy órakereskedelmi vállalat tagjai közé, a svájci órákat a mesterek otthonaikban készítették, majd eladásra adták át az órakereskedelmi cégnek. A cégvezetés átvétele után Agassiz nemzetközi piacokra lépett, óráit Észak-Amerikában is bemutatta. A következő jelentős lépést Agassiz unokaöccse , Ernest Francillon tette meg: az addig saját otthonaikban dolgozó mestereket egy közös fedél alá telepítette. Francillon nem az órákhoz értett elsősorban: gazdasági szakemberként törekedett nagybátyja óragyártó vállalatát felvirágoztatni. Nagy lépésekben szervezte át a munkát úgy, hogy egyszerre emelje az itt gyártott órák minőségét és a gazdasági mutatókat. A gyárban az addig kézzel alakított alkatrészeket ipari módszerekkel érlelték tökéletessé, melyeket gondosan, kézzel szereltek össze. Francillonnak ez az ötlete annyira sikeresnek bizonyult, hogy szükségessé vált a gyár bővítése, ezért két további földterületet vásárolt a Sant-Imier városka folyójának, a Suze-nak a jobb partján. Ezt festői völgyet nevezték Les Longines-nek, mely nevet 1867-től kezdve a világ egyre több országában a Saint-Imier-ben működő óragyár neveként ismernek.
A mérnöki pontosság Jacques David személyében érkezett a Longines-hez. A fiatal mérnök az óragyártáshoz szükséges gépeket tervezett. Segítségével az 1870-es évektől kezdve a Longines manufaktúra folyamatosan terjeszkedett, növekedett; 1911-re már 1100 alkalmazottja volt, és világszerte kínálta a kor legmodernebb szerkezetű zsebóráit.
Francillon jó érzékkel jegyeztette be még 1889-ben a Longines márkanevet és az azóta is használt szárnyas homokórát védjegyeként. A WIPO-nál (World Intellectual Property Organization)a Longines márkajele a legkorábbi, a bejegyzés óta változatlanul és ma is aktívan használt jelzés. Francillon nemcsak a minőség jelképeként tartotta fontosnak, hogy órái márkanevet és védjegyet viseljenek. Nem kevesen próbáltak abból meggazdagodni, hogy Longines márkájú órák utánzatait árusították, a márkajelzés és az emblem a hamisítás elleni védekezésül is szolgált.

Nemzetközi elismertség a professzionális időmérésben

A tizenkilencedik és huszadik század fordulóján jelentkezett a Longines a világkiállítások színpadára. Az 1929-es barcelonai megmérettetésig kereken 10 nagydíjat nyertek el a Longines zsebórái. Az elsőt a Longines márkanév bejegyzésének évében, 1867-ben Párizsban: ekkor mutatták be a 20A típusú óraművet, melynek felhúzómechanizmusa minden más márkát megelőzött. 1876-ban Jacques David kíséri el zsebóráit Amerikába, Philadelpihába, nemcsak a Longines, hanem a teljes svájci óragyártás képviselőjeként. Amerikában szerzett tapasztalatait azonnal a gyakorlatba is áttette, visszaérkezésétől számíthatjuk a svájci óragyártás iparosodásának korszakát. Az új gyártási technológia tette lehetővé a 20H óramű létrehozását, mely a rövid időtartamok pontos mérésére is képes. Ennek az óraműnek és az ezt követő fejlesztéseknek köszönhető, hogy a Longines az 1880-as évektől kezdve jelentős szerepet játszott a lóversenyzés időmérésében. 1886-ra már a New York-i versenybírák jelentős része Longines órával dolgozott.
A lóversenyzés terén aratott sikerek után a Longines más területeken is kihívást keresett: Prinz Louis-Amédée von Savoyen északi utazása volt a kezdet, amikor a márka az expedíciós utazások különleges igényeit próbálja kiszolgálni. A herceg az első, még nem kimondott „nagykövete” volt a Longines márkának; őt követték sorban azok a hírességek és kiválóságok, akik világszerte elvitték a hagyományos tökéletességet megtestesítő órák hírét.
1913 jelentős év volt a Longines történetében. A 13.33Z kaliberű, egygombos órát szíjra fűzték, és karóraként kínálták – a 29 mm átmérőjű óraszerkezet számlapján egy 30 perces időmérő is helyet kapott, a pontos időt mutató szerkezet 1/5 másodperc pontossággal mért. A karórák elterjedésével kezdődött a formai kísérletezés időszaka: 1916-tól kezdve ovális, hosszúkás, sokféle téglalap alakú óraszerkezetet készítettek karóraként.
Időközben nemcsak a lóversenyzés, hanem általában az időre mért teljesítmények fontos segítője lett a Longines. Sportversenyek támogatójaként ugyanúgy megtalálhatjuk a nevet, mint például a repülés úttörőinek neve mellett. A márka 1919-ben a Nemzetközi Aeronautikai Szövetség hivatalos óraszállítója lett. 1931-ben Charles A. Lindbergh adott megbízást egy új, navigációs célokra is alkalmazható óra kidolgozására.
A különböző speciális célokra szolgáló időmérők fejlesztése mellett nem felejtették el az igényes nagyközönséget sem. 1945-ben szabadalmaztatták a 22A típust, mely az első olyan automatikus óramű, melyet tömeggyártásra terveztek. A fejlődés ezután már szédületes iramot vett: a többi neves óragyártóval versenyezve a Longines szinte évente mutat be új és új, a legmodernebb technológiával készült modelleket.
A Longines karórák iránt rajongó közönség tájékoztatására 1992-ben rendezték be a hagyományos székhelyen, Saint-Imier-ben a Longines-múzeumot. A múzeum megnyitása méltó megemlékezés volt a Longines akkor 160 éves munkájáról.
A fejlődés azóta is töretlen: minden új kollekció egy-egy új feljesztés eredménye. Nemcsak az elegancia, hanem a hagyományokból szervesen kiemelkedő technológiai újítások jellemzik például a Master Collection, a hölgyek csuklójára tervezett DolceVita, vagy éppen a HydroConquest karórákat.